Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 07 Jan 2015 13:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou die twee dingen los van elkaar zien, de keuze is niet 'door met je vriend' of 'door met die jongen', de eerste keuze is 'wel door met vriend' of 'niet door met vriend' en als het uitdraait op 'niet door met vriend' dan kun je je afvragen of je eerst een tijd alleen wil zijn of dat je die ander beter wil leren kennen en in welk tempo.

Dat gezegd hebbende denk ik dat je de eerste beslissing niet moet baseren op hoe het zou kunnen zijn met je vriend als hij in therapie zou gaan, maar op hoe het nu is. Het is heel naar voor hem wat hem is overkomen, maar dat rechtvaardigt niet dat jij nu de klappen moet opvangen (in figuurlijke zin dan). Ik zou mezelf vragen of de relatie die je nu hebt een relatie is die je nog heel veel jaar vol kan houden. Zoals het er nu voorstaat is hij blijkbaar niet van plan om in therapie te gaan, ik zou er dan ook niet vanuit gaan dat dat in de nabije toekomst toch gaat gebeuren.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 07 Jan 2015 23:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eind november heb ik een hele leuke jongen leren kennen. Sindsdien appen we de hele dag door. Hij is vanaf het begin duidelijk geweest: hij heeft nu geen zin in een relatie. Helder, ik ook niet zozeer, maar we hebben het wel heel gezellig. We zien elkaar soms meerdere keren per week, we kunnen helemaal onszelf zijn bij elkaar, ook in het openbaar toont hij affectie naar mij toe. Hij neemt me mee uit eten, en laatst kwam hij me zelfs (dik een uur rijden voor hem) me ergens ophalen omdat mijn auto stuk was.
Ik vind het dus zo dubbel...aan de ene kant is hij heel duidelijk geweest, aan de andere kant...met andere 'scharrels' had ik dit nooit. Dat was puur op 1 ding gericht en dan weer weg. Ook hebben 2 exvriendjes van mij ook destijds gezegd: ik wil geen relatie....en uiteindelijk werd het dus wel een relatie. Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken/hopen. Ik durf het ook niet zo goed bespreekbaar te maken, omdat ik hem toch wel erg leuk vind en hem toch niet kwijt wil raken....
Aaaah meestal weet ik zo goed wat mannen willen of niet willen, maar dit is echt ff lastig. Hij zegt het 1 maar doet het ander....
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 15:08

Bericht 08 Jan 2015 10:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gewoon zo laten en zien hoe het gaat?
Mijn man was ook heel helder, hij wilde geen relatie want daar was hij nog niet aan toe. Inmiddels zijn we al 7,5 jaar samen en getrouwd. Maar eigenlijk hebben we ook nooit echt uitgesproken dat we nu een relatie met elkaar wilden, we zijn er gewoon samen ingerold op dezelfde manier als wat jullie nu doen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Jan 2015 11:40

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben er achter gekomen dat mijn vriend een jaar geleden veel contact heeft gehad met een vrouwelijke collega. Ze appten veel, treinden samen, gingen koffie drinken in de kantine. Dit contact werd steeds informeler en voordat het te ver zou gaan heeft mijn vriend het afgekapt. Hij heeft haar gezegd even alleen zakelijk contact te willen om onze relatie niet in gevaar te brengen. Hij heeft mij destijds hier niet in meegenomen. Toevallig ben ik hier nu achter gekomen en het doet me ondanks dat er lichamelijk gezien niets is gebeurd toch pijn. Het onvoorwaardelijke vertrouwen is weg. Ik vraag me natuurlijk ook steeds af wat hij heeft gevoeld of voelt, wat zij heeft gevoeld of voelt... Ze werken samen dus echt ontlopen gaat niet. Hij beweert dat het contact nu zakelijk is. Ik vind het moeilijk om hem daarin te vertrouwen. We zijn al lang samen, hebben een koophuis en jonge kindjes.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Jan 2015 11:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oeh lastig biechtje! Ik denk dat hij het juiste heeft gedaan, maar ik kan me voorstellen dat het alsnog pijnlijk is om er achter te komen. Goed dat hij zelf inzag dat het contact mogelijk te ver zou gaan en heeft ingegrepen, en ik kan er ook wel inkomen dat hij het niet heeft verteld omdat hij het tijdig (zo klinkt het) heeft afgekapt en hij je misschien niet ongerust wilde maken. Maar ik snap dat het voor jou niet leuk is en je je alsnog een beetje zorgen maakt. Kunnen jullie er wel goed over praten samen?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Jan 2015 11:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hope schreef:Gewoon zo laten en zien hoe het gaat?
Mijn man was ook heel helder, hij wilde geen relatie want daar was hij nog niet aan toe. Inmiddels zijn we al 7,5 jaar samen en getrouwd. Maar eigenlijk hebben we ook nooit echt uitgesproken dat we nu een relatie met elkaar wilden, we zijn er gewoon samen ingerold op dezelfde manier als wat jullie nu doen.


Bij jou heeft het dan goed uitgepakt en is hij gaandeweg van gedachten veranderd, maar persoonlijk zou ik een man op zijn woord geloven als hij zegt nu geen relatie te willen, en er ernstig rekening mee houden dat het dus ook geen relatie wordt. Want het is natuurlijk ook heel reëel dat het voor hem zo blijft en dan is de teleurstelling des te groter als ze maanden of jaren heeft geprobeerd iets met hem op te bouwen en het blijkt dat hij toch écht geen relatie wilde.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 08 Jan 2015 11:59

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Laatste Biechtje, ik ben het eens met Teun. Ik denk ook dat jouw man je niet ongerust heeft willen maken, hij heeft zelf ook heel goed ingegrepen voor het uit de hand liep. Natuurlijk is het pijnlijk om hierachter te komen, maar je kunt het ook juist zien als een geruststelling en een bevestiging van zijn trouw in plaats van een reden om je man te wantrouwen. Blijkbaar ziet hij het heel goed van zichzelf aankomen als hij gevoelens dreigt te krijgen voor een andere vrouw en is dan ook heel goed in staat om ruimschoots van tevoren op de rem te trappen. Dat lijkt mij alleen maar prijzenswaardig. Hoezeer het misschien ook steekt dat hij iemand anders leuk vond, is dat toch ergens ook wel een geruststellende gedachte. Iedereen kan iemand anders leuk vinden, maar het is belangrijker wat je ermee doet en hoe je ermee omgaat. Je hebt nu in elk geval aan den lijve ondervonden dat hij in dat opzicht te vertrouwen is. Dat hij het niet aan jou heeft verteld kan ik van zijn kant best begrijpen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 08 Jan 2015 14:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bedankt voor jullie reacties. Op zich kunnen we er goed over praten. Hoewel ik merk dat hij (omdat het dus eigenlijk al lang klaar is) er wel anders in staat. Hij is al verder en ik weet het pas net. Bedankt ook voor jullie inzicht over dat hij eigenlijk juist te vertrouwen is door er op tijd bij te zijn en het af te kappen. Dat geeft wel vertrouwen voor de toekomst. Hoewel ik dat nu nog niet helemaal zo kan zien.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jan 2015 04:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Gewoon even onder mijn eigen account.

Ik hoop dit jaar stiekem op een aanzoek. Mijn vriend heeft wat hints laten vallen:
* opeens in juweliers geinteresseerd in wat voor verlovingsring ik zou willen
* vraagt naar mijn ringmaat
* zegt dat ik voor het eind van het jaar niet meer zijn vriendin ben

Nou zijn we op bezoek bij een vriendin in California. Zij en hij hebben ooit gedate, maar is natuurlijk lang geleden en zij is intussen getrouwd. Ze is wel typisch Amerikaanse. We hadden het van de week met z'n 2en over haar aanzoek etc. Dus ik zeg: ja, hij dropped wel paar hints, vind ik leuk. Zegt ze opeens: oh ja, hij zei gisteren dat hij je aan eind van dit jaar wil vragen.. Ik had echt zoiets van: dat zeg je toch niet?! Dat is toch verrassing? Waarom zou ik dat willen horen? Ik was en ben er echt beetje van slag van. Ik heb het mijn vriend verteld, die wist natuurlijk ook niet hoe hij moest reageren, maar ik voelde me er zo naar onder, dat ik het dus eind van dit jaar kan verwachten. Ben ik nou stom? Ben echt beetje bummed out. :(
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 09 Jan 2015 05:23

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee dat is niet stom dat jij je zo voelt. Stom van haar om het te zeggen. Ik zou er ook niet blij mee zijn. Zoiets moet een verrassing zijn, ja je kan het wel aan zien komen maar dan ben je nog verrast als het zover is. Nu ga je bij alles denken wat enigszins romantisch is 'zal hij mij nu gaan vragen? '
Jammer dat ze het gezegd heeft. Hoop dat jouw vriend er iets mee doet en jou toch nog kan verrassen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 09 Jan 2015 07:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou Marsy wat een doos zeg. Dat is heel ongepast inderdaad en ze brengt ook je vriend er nog eens mee in verlegenheid. Stom.
#teammaple🍁
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Jan 2015 08:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou idd. Wat een duffe doos. Juist in Amerika is het toch helemaal OEH en AHH en gillen als hij met de ring komt? Waarom zou ze dat dan willen zeggen.
Het is niet iets dat je kan vergeten en de verrassing is er nu ook wel vanaf. Hier zijn geen oplossingen voor. Het is wel echt stom!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 09 Jan 2015 08:17

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Bedankt voor jullie reacties. Op zich kunnen we er goed over praten. Hoewel ik merk dat hij (omdat het dus eigenlijk al lang klaar is) er wel anders in staat. Hij is al verder en ik weet het pas net. Bedankt ook voor jullie inzicht over dat hij eigenlijk juist te vertrouwen is door er op tijd bij te zijn en het af te kappen. Dat geeft wel vertrouwen voor de toekomst. Hoewel ik dat nu nog niet helemaal zo kan zien.


Ik ben het eens met Susan. Uiteraard is het niet leuk om er nu achter te komen dat dit heeft gespeeld maar zoals je man gehandeld heeft, is echt het beste scenario dat je je maar kan wensen. In een perfecte wereld ontwikkelt je partner nooit voor iemand anders gevoelens, en is er maar éen vrouw voor iemand. Maar zo werkt het niet, je kan je even (tijdelijk) aangetrokken voelen tot iemand, er kan iemand langskomen die je volledig uit je evenwicht haalt etc etc. Dat kán allemaal. Natuurlijk wil niemand dat. Maar je zegt het zelf: hij moe(s)t wel met haar omgaan, want het is een collega. Maar voordat het uit de hand liep qua informeel contact, heeft hij wel op de rem getrapt. Meer kan je niet verwachten eigenlijk.

En aangezien hij het toen voor zichzelf in de kiem heeft gesmoord, en dit ook echt een ding van hémzelf was, heeft hij je dit niet verteld. En dat snap ik wel. Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?
<<

Anoniem222

Bericht 09 Jan 2015 09:20

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nou wat een doos inderdaad Marsy! Daar zou ik ook echt niet blij mee zijn. Maaaaarr wel super mega leuk dat hij je gaat vragen!

Ik ben het eens met Susan, Teun en Caro wat betreft het contact met collega biechtje. Het kan gebeuren dat je iemand tegen komt, waar je niet omheen kunt en dat er dan een klik is. Ik vind het eigenlijk juist echt van heel veel liefde getuigen dat hij vóórdat het te ver kon gaan heeft aangegeven dat het contact zakelijk moet blijven. Want wat had hij anders kunnen doen :).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 09 Jan 2015 09:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat een rare streek van die vriendin, Marsy. Misschien dacht ze dat jij je zorgen maakte dat het aanzoek niet zou komen of zo en wilde ze je geruststellen, maar dan nog vind ik het not-done.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6658

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 09 Jan 2015 19:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Thanks dames. Ja, ik denk ook niet dat ze me een streek wilde leveren en het lief bedoelde maar tja. Ben nu wel wat rustiger. Bedankt voor reageren, is altijd fijn weer even te horen dat je niet overdreven reageert haha
Afbeelding
Afbeelding
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jan 2015 21:11

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Oke, ik zal proberen een logisch verhaal op te schrijven.

Zo'n 8 jaar samen ben ik met mijn (inmiddels) man. Hij is super lief en we hebben weinig ruzie. We hebben kinderen. Samen hebben we niet zo lang geleden een huis gekocht. 2 jaar geleden ongeveer is er autisme en adhd gediagnosticeerd bij hem. Het verklaarde een hoop. Sinds de diagnose weten we nu waar we op moeten letten maar het lijkt daardoor ook wel 'verergerd'. Alles moet ik voorstructureren en de beslissingen in huis moet ik nemen. Het valt mij steeds zwaarder. Gelukkig ben/was ik niet echt, maar ik had me er min of meer bij neergelegd.

Sinds 8 maanden ongeveer is er alleen een hoop veranderd. Ik ben bevriend geraakt met een collega. En ik heb met hem gezoend. Iets wat ik nooit maar dan ook nooit had verwacht van mezelf. Ik was altijd fel tegen vreemdgaan.. en nog. Alleen nu heb ik het zelf gedaan.. Sindsdien hebben we veel gesprekken en aangezien hij ook net getrouwd is hebben we besproken dat het echt niet kan. Alleen de aantrekkingskracht is verschrikkelijk groot, we hebben op alle vlakken een klik. We kunnen ontzettend goed praten en begrijpen elkaar. Nu word ik extra met mijn neus op de feiten gedrukt met wat ik allemaal moet missen. We zijn het erover eens dat we niet verder kunnen zo, alleen is het loslaten van iets dat zo goed voelt ontzettend moeilijk. Beiden zo verliefd, maar we mogen en kunnen er niks mee.
We weten oprecht niet wat we moeten doen.
Heeft er iemand iets soortgelijks meegemaakt en misschien tips? Dit kan namelijk niet verder zo want we groeien steeds meer naar elkaar toe.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 16 Jan 2015 21:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat ik niet snap: je schrijft dat hij superlief is en dat jullie weinig ruzie hadden, maar sinds je weet dat hij autisme en ADHD heeft wordt het steeds zwaarder. Dus zoals ik het lees hebben jullie juist sinds die diagnose problemen?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Jan 2015 21:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Contact op alle fronten vermijden ten eerste. Verder geen tips, ik vind dat het sowieso niet zover had moeten komen, maar daarvoor is het nu duidelijk te laat.

Verder eens met Susan, dat is nogal onduidelijk in je verhaal.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Jan 2015 21:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat is inderdaad niet erg duidelijk. Sorry.
Hij is lief in de zin dat hij me nooit bewust kwaad zou doen oid en hij is lief voor de kinderen. maar het valt mij heel zwaar om voor iedereen in het gezin na te moeten denken, alles alleen te beslissen en dat ik niemand heb om op terug te vallen. Hij doet z'n best maar hij heeft geen overzicht en kan niks met mijn gevoel. Als hij een dag thuis is hebben de kinderen (net aan) de basiszorg gekregen en alleen omdat ik alles uit heb gelegd, klaargelegd en voorbereid. En dat keer op keer. Ik voel me altijd bezorgd als ik weg ben. Niet omdat hij vervelend is tegen de kinderen maar hij kan moeilijk met verandering omgaan. Daar loop ik tegen aan. Ik heb al hulp gezocht omdat ik denk dat het iets is wat ik moet accepteren en mee om moet leren gaan maar dat kan ik niet vinden hier in de buurt.

Dat ik bij die vriend wel alles kwijt kan een hij mij begrijpt en steunt maakt het niet makkelijker en drukt mij extra met de neus op de feiten.
Het contact helemaal stopzetten kan niet, we werken intensief samen maar ik ben al aan het kijken naar vacatures.
Ik ga mijn gezin echt niet zomaar opgeven maar loop er wel in vast.
<<

Anoniem127

Bericht 16 Jan 2015 22:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het eerste dat ik me afvraag is of je dan voor die tijd niets opgevallen is? Het klinkt alsof je man vrij simpele dingen niet zelfstandig kan. Of is het zo gegroeid na de diagnose? Want dan lijkt me dat er ook een weg terug is.

Sterkte met de situatie en respecteer je man.
<<

Anoniem125

Bericht 17 Jan 2015 12:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Precies, dit moet je toch eerder zijn opgevallen bij je man. Waarom begin je een relatie, trouw je en krijg je kinderen met een man die niet in staat is voor zichzelf, dan wel voor anderen te zorgen? Ik vind het wel erg gemakkelijk nu om maar met een andere man te gaan zoenen en flirten, terwijl je wist waaraan je begon.

Ik kan dit soort dingen echt niet begrijpen, maar je hoort het steeds vaker. Jij en die andere man hebben gekozen voor een leven met een ander, maar al na korte tijd kiezen jullie toch maar eventjes voor een ander. Betekent trouwen dan echt niks meer tegenwoordig?
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 17 Jan 2015 14:42

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het is ook wel een oneerlijke vergelijking. Je man moet met jou een huishouden en een gezin draaiende houden en blijkbaar gaat dat hem niet altijd even makkelijk af. Ik neem aan dat je in de prille verkeringsfase niet alles voor hem hoefde voor te structureren, dat hij voor hij jou kende gewoon functioneerde en voor zichzelf kon zorgen. Jullie hebben nu een leven vol verantwoordelijkheden. De man op wie je nu verliefd bent deelt die verantwoordelijkheden niet met jou, hij hoeft alleen de sexy vent uit te hangen die fijn kan zoenen en leuk kan babbelen, met hem heb je geen enkele plicht of verantwoordelijkheid. Je weet totaal niet hoe het is om met die man in een huis te wonen en de schoonmaaktaken te verdelen, laat staan hoe het is om samen kinderen te hebben. Toch vergelijk je je man nu wel met hem. Misschien ook iets om over na te denken.

Verder, wat gebeurt er als je niet alles voor je man voorstructureert? Gaat het dan minder perfect dan jij wil of functioneert hij dan echt niet? Hoe hoog leg jij de lat? Heeft je man na de diagnose hulpverlening aangeboden gekregen, zijn er professionals die hem kunnen helpen zelf meer structuur aan te brengen?
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:06

Bericht 17 Jan 2015 16:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik wil even anoniem antwoorden op het biechtje met de man die autisme en ADHD heeft. Even voor de andere dames hier en met name Nougat in het bijzonder. Hier zitten verschillende gradaties in. De ene autist is de anderen niet en ik vind de reactie van Nougat wel erg kortzichtig. Volgens haar zou je dus nooit een relatie aan moeten gaan met iemand die een beperking heeft.

Ook ik heb een relatie met iemand die autisme heeft. Er zijn nog geen kinderen in het spel, maar ik houd wel van hem zoals hij is. Hij heeft ritme nodig en houd van orde, maar ziet huishoudelijke taken wel en is erg zorgzaam. Kan bijvoorbeeld erg goed koken. Qua werk is het ook niet altijd even gemakkelijk voor hem. Als er dingen zich voordoen kan hij daar een tijdje over inzitten, maar ik ben wel gevallen voor zijn karakter. Het is een lieve jongen en ik kan er goed mee praten. Zou ik vanwege zijn autisme de relatie nog voordat er kinderen moeten verbreken? Ik denk van niet, want we passen gewoon erg goed bij elkaar en ik wil samen met hem oud worden. Daarnaast waarom zouden mensen met een lichamelijke of geestelijke 'beperking' geen normale relatie aan kunnen gaan met iemand die niet beperkt is? Zo lijkt Nougat erover te denken.

Susan, jou reactie vind ik erg goed en lief!
<<

Anoniem127

Bericht 17 Jan 2015 17:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Jouw man kan dan toch ook prima voor zichzelf en anderen zorgen :)? Helemaal met je eens verder.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers