Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jan 2015 13:55

Re: Leuke uitspraken-topic!

R had tijdens de brunch met kerst nogal wat eten op zn bord gelegd. Zijn nichtje van drie keek heel verbaasd, "ga je dat allemaal opeten? Met dat kleine bekkie?".
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem88

Bericht 02 Jan 2015 13:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha, Spencer!
<<

Anoniem186

Bericht 05 Jan 2015 13:49

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha, spencer.

Dochter net, incl boze toon:
"Mama, als jij papa niet meer aardig vindt, dan krijg ik je wel in de prullenbak."
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Jan 2015 14:29

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik was laatst met N. bij vrienden in hun nieuwe huis. Er was nog een vriend van ons. Hij heeft ons naderhand thuis afgezet. Aan tafel zei ik tegen N.: "Het was gezellig he, met F. R. en Y." Zegt N.: "Wie is Y. ook alweer?" Ik zeg: "Hij was er ook vanmiddag, die ons thuis afgezet had." N. vervolgens: "Oja, die! Oh, hij is echt een schoonheid zeg!"

Ik moet eerlijk zeggen, ze heeft een goede smaak :wink:
<<

ChiQ

Bericht 07 Jan 2015 22:14

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vandaag in de Albert Heijn liep er een puber met een capuchon op rond, met van dat grote bont eromheen. Julian ziet dat en begint heel overtuigend een leeuw na te doen. Maar zo extreem grappig dat iedereen die het zag moest lachen, en julian keek alsof hij zojuist een leeuw in het wild had gespot haha!!!
<<

Fiene

Bericht 07 Jan 2015 22:17

Re: Leuke uitspraken-topic!

hahahaha Chiq dat klinkt al heel grappig.

R heeft een nieuwe stopzin... begint lichtelijk irritant te worden maar oke. Bij vrijwel alles wat er gebeurd/ gezegd wordt reageert hij met; ow mama maar DAT had ik niet zien aankomen...
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 07 Jan 2015 22:17

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik sloeg vanmiddag een spijker in de muur om iets op te hangen, zegt mijn zoon: Daar gaat papa niet blij mee zijn!
<<

Anoniem127

Bericht 07 Jan 2015 22:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

Leuke uitspraken! Haha Gijs, wat schattig :).

Mijn jongste dochter is meestal 's nachts nog een keer wakker, dan ga ik haar een tijdje knuffelen en over haar hoofdje aaien en dan kan ze weer verder slapen. Nu had ze mijn oudste dochter eerder wakker gemaakt dan mij en die had een iets andere tactiek om haar weer in slaap te krijgen:

Stampende voetstappen uit bed, deur wordt open gegooid bij jongste dochter en licht aan: Zeg, denk je nou echt dat ik kan slapen met dat gemama-mama-mama-mama-mama-mama? NEE DUS. Wil je nou alsjeblieft gewoon weer gaan liggen en stil zijn? OKE.

Licht uit en deur wordt weer dicht gevlamd. Vijf minuten later: twee slapende kinderen :smile: .
<<

Fiene

Bericht 07 Jan 2015 22:35

Re: Leuke uitspraken-topic!

Ik vergeet er eentje van vanmiddag. Ik was nieuwe schoenen aan het passen en R en N stonden naast elkaar te kijken. R zei; mama staat je ontzettend goed haha en N riep; ow wow mama!

En het was toch echt helemaal niet zo'n speciaal laarsje haha.
<<

Anoniem186

Bericht 07 Jan 2015 22:43

Re: Leuke uitspraken-topic!

Zo leuk allemaal!

Haha Fiene, goed voor je ego!
Ik had laatst nieuwe bloesjes gekocht. Zoon komt steeds naar me toe als ik ze draag, met z'n lieve handje wrijvend over de stof "mooooiii".
<<

Anoniem185

Bericht 07 Jan 2015 23:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha Twellie, geweldig!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 07 Jan 2015 23:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Laatst waren we bij een fotostudio, zegt de fotograaf tegen M. dat hij moet luisteren, zegt hij tegen haar dat ze niet de baas is want papa is de baas. :palm:
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem85

Bericht 07 Jan 2015 23:48

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha twellie goede tactiek!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 08 Jan 2015 01:12

Re: Leuke uitspraken-topic!

Twellie schreef:Leuke uitspraken! Haha Gijs, wat schattig :).

Mijn jongste dochter is meestal 's nachts nog een keer wakker, dan ga ik haar een tijdje knuffelen en over haar hoofdje aaien en dan kan ze weer verder slapen. Nu had ze mijn oudste dochter eerder wakker gemaakt dan mij en die had een iets andere tactiek om haar weer in slaap te krijgen:

Stampende voetstappen uit bed, deur wordt open gegooid bij jongste dochter en licht aan: Zeg, denk je nou echt dat ik kan slapen met dat gemama-mama-mama-mama-mama-mama? NEE DUS. Wil je nou alsjeblieft gewoon weer gaan liggen en stil zijn? OKE.

Licht uit en deur wordt weer dicht gevlamd. Vijf minuten later: twee slapende kinderen :smile: .


Zo doe je dat dus! Lol!
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 12 Jan 2015 00:12

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha wat een geweldige uitspraken weer!

Mijn dochter zei vandaag: Mama, mag ik een elastiekje, dan ga ik een staartje bij papa maken. Dus ik zei: Oh leuk, dat is goed, dan doet mama het wel even voor.
Dus ze zegt: Is goed hoor mama, als jij het voor doet, doe ik het zometeen wel achter.

Haha, ik vond het zo schattig, ze nam het zo letterlijk.
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jan 2015 15:07

Re: Leuke uitspraken-topic!

Leuke uitspraken weer!

Haha Lana dat was een goed idee van haar!!

Mijn neefje is 3 en was bij mijn moeder.
We waren een appel aan het schillen en opeten zeg ik J. zullen we de schillen bewaren voor de hertjes?
J zegt nee de hertjes hebben geen honger.
2014 2016
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2015 15:39

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoontje kijkt teveel amerikaanse kinderseries denk ik, als ik hem iets geef zoals een soepstengel of wat rozijnen dan zegt hij 'oh dat is echt fantastisch mama'. En als ik dan moet lachen wordt hij pisnijdig en moet het opnieuw (dus opnieuw geven, hij nog een keer 'fantastisch mama' en ik heel serieus blijven).
#teammaple🍁
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 15 Jan 2015 15:41

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha, Twellie!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 15 Jan 2015 15:44

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn klas had een opzoekopdracht op de computer: 'juf, google weet 't niet!'
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 15 Jan 2015 16:45

Re: Leuke uitspraken-topic!

Urban Naked schreef:Mijn zoontje kijkt teveel amerikaanse kinderseries denk ik, als ik hem iets geef zoals een soepstengel of wat rozijnen dan zegt hij 'oh dat is echt fantastisch mama'. En als ik dan moet lachen wordt hij pisnijdig en moet het opnieuw (dus opnieuw geven, hij nog een keer 'fantastisch mama' en ik heel serieus blijven).



Haha, Tellsell? :D
Herkenbaar trouwens. Zo deed B als ze een cadeautje kreeg 'oh wow, oh wat lief, oh wat mooi, oh wow, oh dank je wel mama'
Haha!


Rebecca, als zelfs google het niet weet :D
<<

Anoniem112

Bericht 15 Jan 2015 17:13

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon gisteren: eigen pech, dikke schuld!!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 15 Jan 2015 21:34

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn zoon zei vorige week met die harde wind toen: "Het is een winterdag want er is hele harde wind". Wel logisch gedacht vond ik zelf. Hij zegt nu ook bij alles wat ik zeg : "Ja, dacht ik al" terwijl hij het vaak duidelijk níet dacht..

Jullie kindjes hebben ook erg grappige uitspraken!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 15 Jan 2015 21:38

Re: Leuke uitspraken-topic!

Lookie schreef:Mijn zoon zei vorige week met die harde wind toen: "Het is een winterdag want er is hele harde wind". Wel logisch gedacht vond ik zelf. Hij zegt nu ook bij alles wat ik zeg : "Ja, dacht ik al" terwijl hij het vaak duidelijk níet dacht..

Jullie kindjes hebben ook erg grappige uitspraken!

Oh dat is zeker slim bedacht!
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 16 Jan 2015 10:20

Re: Leuke uitspraken-topic!

Urban Naked schreef:Mijn zoontje kijkt teveel amerikaanse kinderseries denk ik, als ik hem iets geef zoals een soepstengel of wat rozijnen dan zegt hij 'oh dat is echt fantastisch mama'. En als ik dan moet lachen wordt hij pisnijdig en moet het opnieuw (dus opnieuw geven, hij nog een keer 'fantastisch mama' en ik heel serieus blijven).


Hahahah oh geweldig!
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 17 Jan 2015 01:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Lars van de week uiterst serieus "auw, het doet zeer, er zit haar tussen mn krullen"
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers