Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Crosstrainer voor thuis.

<<

Anoniem96

Bericht 06 Jan 2015 16:07

Crosstrainer voor thuis.

Mijn favoriete sportschool apparaat.

Ik wil er eentje aanschaffen voor thuis zodat ik makkelijk een half uurtje kan sporten zonder uit huis te gaan nu met een baby.

Hebben jullie misschien suggesties voor een redelijk apparaat ?
Ik heb er een plekje voor dus hij hoeft niet inklapbaar te zijn.

Er zijn er zo veel te verkrijgen dat ik het echt niet weet wat nu een beetje goed is.
Ik dacht misschien heeft er iemand hier verstand van deze apparaten.

Mijn budget is +- 300 euro.

Groetjes ritualz
<<

Anoniem103

Bericht 06 Jan 2015 16:12

Re: Crosstrainer voor thuis.

Ik heb er vorig jaar eentje bij de Deacthlon gekocht. Is een fijn apparaat en staat ook goed stevig. Volgens mij was hij rond de 350 euro.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 06 Jan 2015 17:20

Re: Crosstrainer voor thuis.

Ik had er 1 van Kettler, was erg fijn.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem186

Bericht 06 Jan 2015 17:39

Re: Crosstrainer voor thuis.

Ik heb een infiniti, echt een geweldig ding! Ik ben er heel tevreden over.
Ik had me er aardig goed in verdiept toen ik 4 jaar geleden een crosstrainer wilde kopen. Dit merk kwam voor mij als beste uit de bus.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Jan 2015 19:42

Re: Crosstrainer voor thuis.

Waar woon je?
Wat wij hebben er (als het goed is is dat een crosstrainer) nog een staan en willen m graag kwijt..

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Marin