Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bult in onderbuik

<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 14:49

Bult in onderbuik

Ik ga na de kerst naar de dokter hoor maar ik heb er ineens wel last van. Ik heb rond de eisprong de laatste keren echt het gevoel alsof ik een ei rechtsonder in mijn buik heb zitten. Soms voél ik gewoon ook echt iets ronds bij mijn lies zitten. Ik heb wel een beetje last van mijn darmen de laatste tijd en kan slecht tegen melkproducten. Zit daar niet ook iets van de darm ofzo? Iemand die dit herkent? want ik maak me een beetje zorgen.Het is er nu al twee dagen en dan is het soms zo weer 2 weken weg. Kan dit met voeding te maken hebben? Heb de laatste week echt veel en ongezond gegeten?
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 25 Dec 2014 14:55

Re: Bult in onderbuik

Als je op je hand blaast, krijg je dan ook die bal in je lies?
<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 14:56

Re: Bult in onderbuik

Kees schreef:Als je op je hand blaast, krijg je dan ook die bal in je lies?


Hm een beetje wel...ik weet het niet zeker. Heb ik nu iets ergs :omg: .
<<

Anoniem109

Bericht 25 Dec 2014 15:10

Re: Bult in onderbuik

.
Laatst gewijzigd door Anoniem109 op 25 Mei 2015 12:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 15:12

Re: Bult in onderbuik

Zal ik ook doen idd. Ik meen me te herinneren dat ik vroeger vaker tijdens de eisprong echt een dag of 3 een gezwollen buik had maar ik weet t niet meer zeker.
<<

Gizmo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 557

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:36

Bericht 25 Dec 2014 16:11

Re: Bult in onderbuik

Ik heb ook regelmatig een bult in mn lies, aan de rechterzijde. Heb het een keer laten checken bij de huisarts. Was opgezette lymfeklier. Klopte ook wel want had ook elders in mn lijf een ontsteking. Toen die ontsteking weg was, werd de bult ook minder.
Merk het nu regelmatig als er iets gaande is in mn lijf, dan voel ik de bult ook weer.

Maar zou het anders inderdaad voor de zekerheid even laten nakijken bij de huisarts
Grote broer september 2014
Kleine zus maart 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 25 Dec 2014 16:21

Re: Bult in onderbuik

Een vriendin van me heeft een hele grote cyste op haar eierstok (zo'n 4 cm) maar die zit meer naar het midden van haar buik. Die kan ze ook zelf voelen (maar ze is dan ook arts).
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 16:22

Re: Bult in onderbuik

Dank voor jullie reacties! Ik vind zon cyste best eng en ben daar ook een beetje bang voor maar ik vermoed dat het toch mijn darm is want het zit echt aan de zijkant en ik voel t soms zelfs bewegen en borrelen. :confused:
<<

Anoniem315

Bericht 25 Dec 2014 22:17

Re: Bult in onderbuik

Ik herken dat. Heb t al jaren en ik vermoed dat het gewoon de ontlasting in mijn darm is, aangezien het altijd tijdelijk is. Oftewel het is, plat gezegd, gewoon een drol die de darm passeert. Bij mij is het aan de linkerzijde, net boven de lies.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 25 Dec 2014 22:27

Re: Bult in onderbuik

Mijn man heeft dat ook gehad en is er voor naar de arts geweest. Bij hem is het gewoon darm. Af en toe komt het weer naar voren als ie veel heeft gegeten.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Dec 2014 10:11

Re: Bult in onderbuik

Ik heb het ook, rechtsonder. Volgens mij is het gewoon een darm die dicht tegen de oppervlakte ligt.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem280

Bericht 30 Dec 2014 17:38

Re: Bult in onderbuik

Hmm, klinkt wel bekend, maar nu ik zwanger ben voel ik geen pijn.
Hiervoor liep ik al tijden mee naar de gynaecoloog en stond er zelfs al een kijkoperatie gepland.
Nu is het na mijn zwangerschap afwachten of de pijn terug keert, of dat het voorgoed weg blijft. Heb namelijk 12 jaar met pijn in mijn rechter onderbuik gehad en ook voelde ik duidelijk een bult zitten.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:36

Bericht 30 Dec 2014 19:51

Re: Bult in onderbuik

Oh sorry charles! Was dot topic helemaal vergeten.

Ik zat idd aan een liesbreuk te denken. Je darm kan idd ook heel goed.
Misschien heb ik er overheen gelezen maar ben je al bij de dokter geweest?
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 31 Dec 2014 13:26

Re: Bult in onderbuik

Heb je het inmiddels laten checken?
<<

Anoniem124

Bericht 31 Dec 2014 13:43

Re: Bult in onderbuik

Dank voor alle reacties! Ik was bij de dokter en die wist het niet, moet nog een echo laten maken maar hij zei dat het vanalles kon zijn. Even afwachten dus.

Heb wel echt enorme verstopping gehad en nu net ongesteld geworden. Maar hij zit er nog steeds, doet wel geen pijn meer en is niet de hele tijd even groot...hij borrelt ook nog steeds. Dus ik denk echt dat ik last van mijn darm heb...had mn moeder nog gevraagd en die herkende het wel. Dus ben wel ietsje gerustgestelder maar toch naar hoor.

Verder ben ik weer begonnen met mn magnesium, vitamine D, B12 en ijzer supplementen. Heb 2 jaar geleden een complete bloedtransfusie gehad en sindsdien nog steeds veel tekorten en vage klachten. Dan kan nog de nasleep daarvan zijn en ik ben nogal slordig met het innemen van die dingen als het even beter gaat. De huisarts zei dat je door magnesiumtekort ook klachten kan krijgen in de darmen en eierstokken.
<<

Anoniem109

Bericht 05 Jan 2015 22:03

Re: Bult in onderbuik

.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers