Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weight Watchers

<<

Anoniem78

Bericht 05 Jan 2015 22:42

Re: Weight Watchers

Ik ben vanavond weer geweest naar de cursus, het was druk! Ongelofelijk, ik vond het stiekem ook wel jammer dat ons oude vertrouwde groepje ineens zo groot is. Maar zo gaat dat nou eenmaal.
Ik ben precies op gewicht gebleven, ik was zo blij! Heb me met kerst en oud en nieuw best laten gaan. Maar na oud en nieuw echt een paar dagen weer strak aan de punten gehouden en gezonde keuzes gemaakt, dat heeft me gered blijkbaar.

Mijn eetlijstje van vandaag:
Onbijt: optimel vanille vla met bramen en lijnzaad
Tussendoor: banaan
Lunch: 3 voller koren boterhammen, 2 met linera smeerpathe en 1 met appelstroop
Tussendoor: 2 mandarijnen
Diner: gehaktbal van magere rundergehakt, bietensalade met uitjes, gekookte aardappelen met jus, bakje magere yoghurt
Tussendoor: 2 droge cracottes

In totaal 33 punten gebruikt, prima dus!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 22:44

Re: Weight Watchers

Oh lekker die augurken met kipfilet. Goede tip!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 22:45

Re: Weight Watchers

Zat midden in het topic geloof ik. Maar ehh lekker haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Jan 2015 22:56

Re: Weight Watchers

Whaha ja, dat is zeker lekker!
Kan ook met een kwart eitje bijvoorbeeld.
<<

Anoniem193

Bericht 05 Jan 2015 23:02

Re: Weight Watchers

Met rookvlees ;) jummie!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 23:13

Re: Weight Watchers

Ohjaaa eitje in rookvlees. Ik moet dit topic maar even lezen voor meer tips!
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 05 Jan 2015 23:16

Re: Weight Watchers

O ja, de kipfilet met augurk. Die combi was ik vergeten. Net een warm appeltje met kaneel gegeten. Morgen eieren koken.

Trusten ladies!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 23:23

Re: Weight Watchers

Alibi schreef:
Het recept van de muffins staat hier.
http://www.kiwienzo.nl/lekkere-havermout-muffins/

Ik heb de appelvariant gemaakt, dus walnoten en chocola eruit gelaten en op het laatst nog wat extra kleine stukjes appel en kaneel erdoor gedaan.

Alibi heb je echt een keukenmachine nodig? Of kan een mixer ook gewoon?
<<

Anoniem156

Bericht 05 Jan 2015 23:26

Re: Weight Watchers

Cotton schreef:
Alibi schreef:
Het recept van de muffins staat hier.
http://www.kiwienzo.nl/lekkere-havermout-muffins/

Ik heb de appelvariant gemaakt, dus walnoten en chocola eruit gelaten en op het laatst nog wat extra kleine stukjes appel en kaneel erdoor gedaan.

Alibi heb je echt een keukenmachine nodig? Of kan een mixer ook gewoon?


Als je een staafmixer hebt kom je ook al een heel end.
<<

Anoniem92

Bericht 05 Jan 2015 23:29

Re: Weight Watchers

SDL schreef:Parel, ik ken je persoonlijk niet maar ik wil ongevraagd maar met een goede intentie mijn zorgen uitspreken naar je. Ik vind dat je teveel met je lichaam bezig bent. Dit bedoel ik niet als aanval, absoluut niet. Ga lekker genieten van je kraamtijd en de roze wolk :love: en kijk over een maand of twee eens in de boekjes van WW. Je bent zo'n mooie meid, ik zou willen dat jij eens door de ogen van een ander zou kunnen kijken.

Even over de punten: voor de kerstdagen kwam ik makkelijk uit met mijn punten maar nu merk ik soms echt dat ik tekort kom, dat ik honger heb. Ik kan inmiddels geen appel, smoothie of komkommer meer zien. Iemand tips voor "waar voor je punten"?


Ah, dat vind ik ergens wel lief van je!
Ik heb alleen zolang uitgekeken naar het moment dat ik weer aan mezelf kon werken, ik ben in het verleden depressief geweest en nu tijdens mijn gehele zwangerschap weer, dat ik dit heel fijn vind om onder controle te hebben. Ik geniet absoluut van mijn meiden, maar ik geniet ook van het feit dat mama weer mama kan zijn en dan het liefste nog een 'hot mama' ook. Weight watchers is voornamelijk gezond eten, dus dat kan mijns inziens geen kwaad. Bovendien doe ik het samen met een vriendin wat het nog gezellig maakt ook!

Overigens ben ik wel echt te dik hoor, heb mezelf flink laten gaan tijdens mijn zwangerschap. Ik ben 1.78 en weeg nu (daar) 94,8. Mag dus flink wat af! Kan nog in mijn voordeel werken dat ik net bevallen ben en de kilo's sneller gaan ;)
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 23:29

Re: Weight Watchers

Ik heb zowel een staafmixer met hakmolen als een gewone mixer.

Maar gewoon met de staafmixer dat deeg mixen kan dus ook?

Goh. Iets met wereld en opengaan :P
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Jan 2015 23:45

Re: Weight Watchers

Wat leuk dat er zoveel geschreven is! En vooral die lijstjes, super, haha.
Ik zal er zelf later ook aan meedoen hoor ;), maar ben net 2 hele dagen en 2 avonden op pad.
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jan 2015 10:39

Re: Weight Watchers

Cotton schreef:
Alibi schreef:
Het recept van de muffins staat hier.
http://www.kiwienzo.nl/lekkere-havermout-muffins/

Ik heb de appelvariant gemaakt, dus walnoten en chocola eruit gelaten en op het laatst nog wat extra kleine stukjes appel en kaneel erdoor gedaan.

Alibi heb je echt een keukenmachine nodig? Of kan een mixer ook gewoon?


In de keukenmachine wordt de havermout echt meel, dat lukt met de mixer niet.
Maar met een staafmixer wel ;)
Ik heb de cakejes ook al eens met de mixer gemaakt, dan zijn ze wat grover.
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jan 2015 10:41

Re: Weight Watchers

En toen had mijn moeder nog een stuk kerstkrans over :palm:

Dus dat was mijn snackmoment van de dag, de rest van de dag strak op de planning!
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jan 2015 10:43

Re: Weight Watchers

Ja, meel maken dat gaat prima met de staafmixer/hakmolen, dat doe ik al regelmatig. Daarom dacht ik, gewoon meel maken met de staafmixer en dan verder het beslag maken zeg maar met de gewone mixer in een kom.

Beslag maken met de staafmixer zie ik dan weer niet zo zitten, dat vind ik altijd zo`n hell om schoon te maken.. :eyes:
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jan 2015 10:54

Re: Weight Watchers

Dan moet je alleen de banaan even met de hand prakken, want met een mixer gaat dat niet.
Maar als je de banaan geprakt in de kom gooit gaat het wel.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jan 2015 11:01

Re: Weight Watchers

Thanks! Ik ga zaterdag proberen. Of vrijdagavond.

Of. :D
<<

Anoniem162

Bericht 06 Jan 2015 19:12

Re: Weight Watchers

Goede doelen GreenPepper, ik begin eerst ook met een kleiner doel, dat is meer haalbaar en overzichtelijker voor mezelf.

Alibi, fijn dat je niet zo veel was aangekomen. Kan je weer goed van start.

Siep, fijn dat je al bent afgevallen. Ik ben nooit bij de cursus geweest dus geen idee hoe het in zijn werk gaat daar.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 06 Jan 2015 20:34

Re: Weight Watchers

Wat is jouw eerste doel Mirthe?

Mijn eerste doel is trouwens om onder de 85kg te komen voor mijn verjaardag (1 maart). Dat is zo'n 4,5/5 kg.
L2014 & H2017
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 06 Jan 2015 22:45

Re: Weight Watchers

Hoe was jullie dag? Ik had een lastige dag omdat ik van 7.30 tot 21.00u van huis was ivm werk. Maar...ik had voldoende eten bij me voor de hele dag en ben netjes binnen mijn punten gebleven.

Wij gaan 7 t/m 14 februari op wintersport, daar kijk ik calorie-technisch wel een beetje tegen op. Ik wil genieten, maar geen kilo's aankomen. Ik heb nu bedacht dat ik ga proberen om de helft van de dagen geen alcohol tenemen en slechts 1 vette maaltijd per dag te nemen. Dat wordt wel echt moeilijk, want we hebben ontbijt bij het hotel in en gaan voor lunch en diner altijd uit eten. Oh, en ik ga met 3 mannen, geen andere van-groente-houdende-vrouwen dus haha.
<<

Anoniem162

Bericht 07 Jan 2015 10:32

Re: Weight Watchers

mzcharlotte, mijn eerste doel is -6 kilo voor, dat wil ik gehaald hebben op mijn weegmaandag 9 maart (daarna ga ik 10 dagen naar het buitenland en wordt het moeilijk denk ik maar daarna ga ik verder voor de zomervakantie). Ik wil voor 8-6 11 kilo kwijt zijn.
<<

Anoniem162

Bericht 07 Jan 2015 10:33

Re: Weight Watchers

Green Pepper dat wordt een stuk moeilijker ja op vakantie. Knap dat het vandaag zo goed ging als je zo'n lange dag van huis bent.

Ik heb overdag wel moeite met mijn zoontje erbij, hij wil natuurlijk dingen die ik niet mag :palm:
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 07 Jan 2015 10:58

Re: Weight Watchers

Gisteren hebben wij een lekker recept van weight watchers gegeten, smaakte echt heel goed. Deze noodlesalade: http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/R ... eId=222312

Jullie nog tips voor bepaalde recepten?
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 07 Jan 2015 13:23

Re: Weight Watchers

Ik heb hier voorlopig even niks te zoeken maar ik vind deze heel lekker Siep :)
http://www.weightwatchers.nl/food/rcp/R ... eid=221047
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 07 Jan 2015 13:34

Re: Weight Watchers

Gefeliciteerd CCC! En bedankt voor de tip. Die ga ik volgende week dan maken,
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
VorigeVolgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers