Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 01 Jan 2015 14:57

Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Mijn dochtertje wordt eind van de maand 2 jaar en dit gaan we natuurlijk vieren. Maar zo na sint en kerst weet ik even niet meer wat ik voor haar op haar verlanglijstje kan zetten, ze is al zo verwend! Wat vonden jullie leuke cadeautjes rond deze leeftijd? Waar spelen/speelden jullie kinderen graag mee?

Edit: ze krijgt een mooie loopfiets, maar de rest van de visite wil ook graag weten wat ze kunnen kopen. Ben dus op zoek naar wat kleinere cadeautjes. Ben echt geneigd om gewoon cadeaubonnen te vragen, maar dat vind ik zo suf tegenover dochter. Kan ze bijna niks uitpakken.
Laatst gewijzigd door FaithHopeLove op 01 Jan 2015 15:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
2013
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Jan 2015 15:02

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Je zou een wat kleiner cadeau kunnen geven, bijvoorbeeld een aanvulling op een Sinterklaas- of Kerstcadeau, en dan de rest van het budget opzij zetten voor leuk buitenspeelgoed in de zomer.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem85

Bericht 01 Jan 2015 15:03

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Mijn zoontje heeft een loopfiets gekregen. We hebben ook bonnen gevraagd aan familie van de speelgoed winkel en daar hee veel duplo van gekocht, waaronder de treinset.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 01 Jan 2015 15:10

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Susan: buitenspeelgoed is inderdaad een leuk idee! Die ga ik onthouden.

Sun: vond je zoontje het niet erg dat hij niet veel had om uit te pakken toen hij veel bonnen kreeg? Of heeft hij er weinig van gemerkt?
2013
<<

Anoniem166

Bericht 01 Jan 2015 15:10

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Ik zou denk ik doen wat Susan al zegt, iets kleins en dan later nog iets leuks kopen als ze weer wat groter is. Mijn ervaring is dat het speelgoed dat mijn dochter op haar tweede verjaardag kreeg niet erg veel is aangeraakt, omdat veel speelgoed niet leuk genoeg meer is en voor ander speelgoed is ze net te jong. Ik vind het nu pas echt leuk worden met speelgoed.

Mijn dochter vindt in de zomer de watertafel leuk, we hebben maar een kleintje en doen er geen zand in, maar dat zou je natuurlijk wel kunnen doen als je wat makkelijker behuisd bent. Bij ons gaat het wat moeilijk (appartement met klein balkon).
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Jan 2015 15:14

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Ja, wij doen dat met Ezra heel vaak, omdat hij meestal sowieso weinig wensen heeft op het gebied van cadeaus. In de zomer is het dan makkelijker om iets leuks voor hem te bedenken dan in november. Hij heeft bijvoorbeeld een keer in de zomer deze gekregen:

http://www.fonq.nl/product/axi-zand-en- ... wwodbKgA0A
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem127

Bericht 01 Jan 2015 15:43

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Of een leuk uitje met je kindje? De kinderen hier hebben al zoveel speelgoed (omdat het er ook drie zijn die alledrie al van alles hebben gekregen in de loop van de tijd), dat ik voor verjaardagen nu meestal een dagje met een kind tegelijk weg ga.
<<

Anoniem85

Bericht 01 Jan 2015 17:36

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Nee dat snapt hij nog niet. Wel moet ik zeggen dat sommige naast bonnen ook iets kleins erbij gaven, om dus uit te pakken. Tis dat ik hier geen foto s plaats, maar de brede glimlach op z'n gezicht tussen de dozen duplo is meer waard dan een kado alleen om het uit te pakken.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 02 Jan 2015 08:18

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Mijn dochter speelt heel veel met haar keukentje en serviesje. Ook spullen om mee schoon te maken, dweil, bezem en stoffer en blik speelt ze vaak mee. En haar poppen speelt ze ook dagelijks mee.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

anoniem196

Bericht 02 Jan 2015 09:25

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Leuke pyama
Pantoffels
Vingerverf
Slee
Snowboots
Speelgoed bewaar mand/krat/kist
Stoeltje voor de zomer voor in de tuin
Badpakje
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 02 Jan 2015 23:02

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

De water/zandtafel die Susan plaatste staat hier nu bovenaan het verlanglijstje, wat is hij leuk! Heb ook aan veel mensen toch gevraagd om geld te geven zodat we in de zomer iets groters voor haar kunnen kopen.
Verder wat knutselspullen en ook een aantal wat nuttigere cadeaus (speelgoed heeft ze echt al zo veel). Dank jullie wel voor de ideeën!
2013
<<

Anoniem84

Bericht 02 Jan 2015 23:11

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Wij vragen inderdaad vaak knutselspullen, omdat dit toch wel op gaat; klei, stiften, krijtjes, stickers, vouwblaadjes, glitterlijm, kinderschaartje, prikblok, (water/vinger)verf, kwastjes, kliederschort, noem maar op.

Zomerspeelgoed is ook leuk, maar nu denk ik wel moeilijk te krijgen. Anders misschien kinetic sand met vormpjes?

Die van ons heeft voor de tweede verjaardag o.a. een badjas gekregen, een plastic glijbaan (kan eerst ook binnen, als het mooi weer wordt in de tuin), spulletjes voor in bad, een skippybal, een krijtbord en kleding.
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 03 Jan 2015 14:42

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

Rejoy schreef:Wij vragen inderdaad vaak knutselspullen, omdat dit toch wel op gaat; klei, stiften, krijtjes, stickers, vouwblaadjes, glitterlijm, kinderschaartje, prikblok, (water/vinger)verf, kwastjes, kliederschort, noem maar op.

Zomerspeelgoed is ook leuk, maar nu denk ik wel moeilijk te krijgen. Anders misschien kinetic sand met vormpjes?

Die van ons heeft voor de tweede verjaardag o.a. een badjas gekregen, een plastic glijbaan (kan eerst ook binnen, als het mooi weer wordt in de tuin), spulletjes voor in bad, een skippybal, een krijtbord en kleding.



Dat zijn inderdaad de knutselspullen die ik heb gevraagd, dat is altijd leuk!
Kinetic sand is inderdaad ook erg leuk, maar heeft ze voor sinterklaas al gekregen. Heb nu dus geld gevraagd zodat we zoiets kunnen kopen als Susan plaatste voor in de zomer. Plastic glijbaan en krijtbord zijn ook erg leuk, goed idee!
2013
<<

Anoniem123

Bericht 04 Jan 2015 09:30

Re: Inspiratie gezocht voor verlanglijstje dochter

loco bambino, knutselspullen, boek van jip en Janneke. En misschien om zelf te geven: een abbo ergens op. Een dierentuin, pretpark/speeltuin/ballorig oid.

Wij hadden de helft van het speelgoed wat Siem had gekregen op zijn tweede verjaardag op zolder gelegd. En met de zomer naar beneden gehaald. Zo heeft hij het hele jaar door 'nieuw' speelgoed. Dat zal over een paar jaar niet meer gaan maar voorlopig werkt dit zo prima.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers