Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boodschappen budget

<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Dec 2014 23:22

Re: Boodschappen budget

Ja, logisch hoor Mezzo! Maar ik dacht dat ik het misschien gemist had. Erg leuk, geniet ervan!
2012 & 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 20 Dec 2014 17:55

Re: Boodschappen budget

Ik had vandaag voor 69 euro de week boodschappen. Zaten ook al wat extra dingetjes voor de kerst bij. De rest haal ik woensdag.
Ik heb deze maand 30 euro overgehouden dus daar kan ik dan woensdag de verse dingetjes voor de kerst mooi van halen.
Gisteren weer salaris gehad dus dat betekent dat hier weer een nieuwe maand is begonnen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2015 13:46

Re: Boodschappen budget

Kruidvat heeft een aantal goede aanbiedingen. Dus even inslaan volgende week!

Verder 2015 maar beginnen met het legen van de vriezer.
<<

Mezzoforte

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 469

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 03 Jan 2015 15:50

Re: Boodschappen budget

Cotton, ik ga de folder van Kruidvat ook maar even napluizen dan, haal daar ook altijd veel dingen op voorraad als ze in de aanbieding zijn.'

Vanaf 1 januari letten wij echt weer op het budget. Met de geboorte van F. ging er toch wel veel extra geld naar de boodschappen, maar ik heb in ieder geval heerlijke weken gehad :angel: T/m woensdag nog zo'n 55 euro van budget over voor de eerste week, moet wel goedkomen denk ik.
<<

Anoniem173

Bericht 03 Jan 2015 16:04

Re: Boodschappen budget

Cotton schreef:Kruidvat heeft een aantal goede aanbiedingen. Dus even inslaan volgende week!

Verder 2015 maar beginnen met het legen van de vriezer.


Dat wordt hier ook een doel. Ik heb werkelijk waar zoveel vlees in de diepvries zitten! Maar eerst nog even sparen voor het boodschappenpakket van de plus. Moet nog 20 zegels daarna eventjes op ransoen.
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2015 16:31

Re: Boodschappen budget

Mezzoforte schreef:Cotton, ik ga de folder van Kruidvat ook maar even napluizen dan, haal daar ook altijd veel dingen op voorraad als ze in de aanbieding zijn.'

Ja ik moet het maar opschrijven want het is nogal veel haha.
-2 flessen Fleuril zwart wasmiddel €8,00. Ter vergelijking bij Trekpleister is dezelfde volgende week in de aanbieding voor 1 fles voor €5.
-Taft hairstyling tweede €1
-Sun vaatwas megapack 6x30 tabletten €17. Ter vergelijking bij Trekpleister is dezelfde volgende week in de aanbieding voor €20.

En er was nog iets.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 03 Jan 2015 16:44

Re: Boodschappen budget

ik heb nu nog +- €95 voor 17 dagen over. Dat moet wel te doen zijn, eet nog een paar keer bij andere mensen en heb nog aardig wat vlees in de vriezer. Daarnaast ben ik bezig met verhuizen, dus gaat er over het algemeen sowieso meer geld uit (schoonmaakmiddelen, toiletpapier, keukenrollen etc.) omdat ik dat allemaal voor mezelf aan moet gaan schaffen. Uiteindelijk geef ik dus meer uit dan mijn budget, maar hoef ik vanaf de 20e alleen maar weer eten en drinken te kopen (voornamelijk eten, drink veel water/thee) :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 03 Jan 2015 16:47

Re: Boodschappen budget

Hier is de nieuwe maand begonnen vorige 4 weken hadden we 170 ong aan boodschappen.
Laatst lading haarlak gekocht was 2 voor 3 euro normaal 1 voor 2,49 dus kon wel uit.
Afbeelding
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Jan 2015 23:19

Re: Boodschappen budget

Speciaal voor Cotton: 4 Robijn wasverzachter voor 6 euro!
Morgen meteen de zwitsalvariant inslaan.
Wij houden nu ook alles bij. We geven per week 100 euro uit incl luiers en babyvoeding en shampoo enzo. Denk dat er nog wel te bezuinigen valt. We zijn alleen niet zo van de 5 x pw aardappels groente en vlees. Houden van gezond en dus vaak ook duurder eten (goed vlees, verse groenten, veel kruiden vers). Sowieso eten wij niks uit blikken, potten of uit de diepvries.
04-2014
10-2015
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 03 Jan 2015 23:19

Re: Boodschappen budget

Bij dirk vd broek trouwens Cotton.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem304

Bericht 03 Jan 2015 23:50

Re: Boodschappen budget

Haha. Wasverzachter zou ik juist niet meer kopen ;)

En Dirk vd Broek zit hier niet haha. Dat scheelt :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jan 2015 09:45

Re: Boodschappen budget

Hoezo geen wasverzachter. Ruikt zo lekker.
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Jan 2015 09:53

Re: Boodschappen budget

In het onzinshop topic geeft ze aan een voorraad te hebben staan.

Ik ga proberen om voor 30 euro per week boodschappen te doen. Ik heb nog een voorraad staan in huis, deze week hoef ik al geen boodschappen meer te doen.
Ik moet ook inderdaad mijn vriezer leeg eten, ik heb namelijk metmijn broer afgesproken deze maand een koe te kopen zoals Jans een keer heeft gedaan. Ik moet dan ruimte hebben voor 3,5 kilo vlees in de vriezer.

Ik merk al wel dat het scheelt dat ik nog maar 1x per week boodschappen doe. Hierdoor haal ik echt in huis wat ik nodig heb en niet snel van die kleine dingen tussendoor. Verder hou ik gedurende de week mijn boodschappenlijstje bij op de AH app. Het voordeel daarvan is dat ik ook echt alleen in huis haal wat nodig is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem154

Bericht 04 Jan 2015 09:56

Re: Boodschappen budget

sarah1985 schreef:Hoezo geen wasverzachter. Ruikt zo lekker.



Wasverzachter is ook niet zo goed voor de machine. Ik gebruik het hooguit 1 x in de 2 weken bij een handdoekenwas.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jan 2015 10:27

Re: Boodschappen budget

Wat Silly-one zegt idd. Het is ewn beetje een verslaving :P.
En Wolbol ook. Gebruik het zeker niet bij iedere was.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Jan 2015 21:02

Re: Boodschappen budget

oh ja dacht ik al. Ik gebruik het alleen bij handdoeken omdat die in de winter daarna in de droger moeten en anders stinkt het zo
Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 05 Jan 2015 09:15

Re: Boodschappen budget

Silly-One schreef:In het onzinshop topic geeft ze aan een voorraad te hebben staan.

Ik ga proberen om voor 30 euro per week boodschappen te doen. Ik heb nog een voorraad staan in huis, deze week hoef ik al geen boodschappen meer te doen.
Ik moet ook inderdaad mijn vriezer leeg eten, ik heb namelijk metmijn broer afgesproken deze maand een koe te kopen zoals Jans een keer heeft gedaan. Ik moet dan ruimte hebben voor 3,5 kilo vlees in de vriezer.

Ik merk al wel dat het scheelt dat ik nog maar 1x per week boodschappen doe. Hierdoor haal ik echt in huis wat ik nodig heb en niet snel van die kleine dingen tussendoor. Verder hou ik gedurende de week mijn boodschappenlijstje bij op de AH app. Het voordeel daarvan is dat ik ook echt alleen in huis haal wat nodig is.



Leuk, Silly-one! Ik ben benieuwd hoe het je bevalt. Ik vond het erg lekker vlees.

Ik heb afgelopen maand hier besteld:
http://www.wildrundvlees.nl/BESTELLEN/PRIJZEN/index.php
Dat beviel ook heel goed. We hadden een 100% gehaktpakket genomen. Dat eten we hier het meest. Ik maak de kinderen niet zo blij met biefstuk enzo.
<<

Anoniem86

Bericht 05 Jan 2015 09:20

Re: Boodschappen budget

Maar silly hoe doe je dat met brood en verse groenten dan 1x per week?

Wij geen wasverzachter meer, maar schoonmaak azijn!
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 09:23

Re: Boodschappen budget

Brood in de vriezer en groentes blijven wel goed :)
<<

Anoniem154

Bericht 05 Jan 2015 11:00

Re: Boodschappen budget

Hier net 21 eur kwijt, waaronder 4,99 toiletpapier bij Lidl (XXL weken).
Zoon vond nog 2 eur op de stoep bij de supermarkt :)


Prei is momenteel goedkoop, dus we eten deze week preiwuiche en chili con carne.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Jan 2015 11:26

Re: Boodschappen budget

Ja die XXL toiletpapier had ik ook haha! Ik hou van de XXL weken.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Jan 2015 11:55

Re: Boodschappen budget

Mooi dat het weer xxl weken zijn. Morgen voorraad wc papier inslaan. Vind dat fijn papier.
Afbeelding
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 05 Jan 2015 12:00

Re: Boodschappen budget

Helaas moet ik minimaal 16 kilometer rijden voordat ik bij een Lidl ben. Dus het haalt denk ik niet veel aan om erheen te rijden. Wel jammer want ze hebben altijd zoveel goede aanbiedingen!
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem173

Bericht 05 Jan 2015 12:17

Re: Boodschappen budget

mida4you schreef:Helaas moet ik minimaal 16 kilometer rijden voordat ik bij een Lidl ben. Dus het haalt denk ik niet veel aan om erheen te rijden. Wel jammer want ze hebben altijd zoveel goede aanbiedingen!


Kan je er niet langs als je toch in de buurt bent? Ik ken ook iemand die 1x per maand naar de Lidl gaat puur om dingen in te slaan zoals frisdrank enzo.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 05 Jan 2015 12:29

Re: Boodschappen budget

Ik ben haast nooit in de buurt, dat is het probleem... en 1 keer per maand zou kunnen maar dat is voor ons lastig omdat wij ook niet veel te besteden hebben en dan niet in 1 keer grotere boodschappen kunnen doen.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers