Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gezocht: licht eiken badmeubel

<<

Anoniem87

Bericht 02 Jan 2015 21:39

Gezocht: licht eiken badmeubel

Iemand een idee waar dit badmeubel te koop is? Of zal hij zelf gemaakt zijn? Plaatje komt van Pinterest en er staat natuurlijk niks bij.. 70/80 cm breed zoeken we en budget is max. €900. Wie helpt ons? In de winkel hebben we deze nog nooit gezien (deze exacte kleur).

Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 02 Jan 2015 21:55

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Kan je niet met het plaatje naar een winkel? Wellicht kunnen ze hem zo bestellen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem170

Bericht 02 Jan 2015 21:57

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Ikea?
Afbeelding
<<

Anoniem84

Bericht 02 Jan 2015 22:00

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Ik zou naar een kleinere zaak gaan en niet naar een grote keten. Vaak kunnen (en willen) ze je beter helpen dan grote zaken die een standaard assortiment hebben. Waar woon je? Ik weet in Overijssel nog wel een hele goede keuken/badkamerzaak met een fantastische eigenaar.

Edit: ik zie al dat je in NH woont, dat is vast te ver weg;)
<<

Anoniem87

Bericht 02 Jan 2015 22:02

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Nee het wordt geen Ikea Roos, wil nu écht een goed badmeubel. Helaas al een slechte ervaring met een goedkoper exemplaar.

Rejoy, ik woon in Noord-Holland, dus flink uit de richting. Misschien is een kleine zaak idd een goed idee, alle grote zaken hebben we al gehad en het daar niet kunnen vinden helaas.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Jan 2015 22:19

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Elin, ziet eruit als een losse wastafel met zelfgemaakt kastje. Heb het even aan m'n man laten zien (timmerman van origine) en die denkt dat ook. Is prima zelf te maken overigens als je iemand kent die een beetje handig is. Ze verkopen van die tweepersoons wastafels gewoon los. Wij gaan namelijk ook voor zo'n losse wastafel, waarschijnlijk zonder ladenkastje eronder. En als we wel een kastje doen maakt m'n man die zelf.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 02 Jan 2015 22:27

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Vind het een beetje steigerhouten look hebben. Is dat het niet gewoon, en dan zelf gemaakt?
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 02 Jan 2015 22:59

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Als ik het plaatje zie, denk ik ook het eerste aan steigerhout.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem154

Bericht 02 Jan 2015 22:59

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

CCC schreef:Vind het een beetje steigerhouten look hebben. Is dat het niet gewoon, en dan zelf gemaakt?



Volgens mij ook.
<<

Anoniem87

Bericht 02 Jan 2015 23:50

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Hmm dat had ik niet verwacht! Blijft dat wel goed in een badkamer, gaat dat niet rotten? Ik heb wel mechanische ventilatie en het is ver van de douche vandaan.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 03 Jan 2015 00:28

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Ik heb eerlijk gezegd geen idee. Lijkt me trouwens wel, meestal is het behandeld. In de tuin blijft het ook mooi als je het gewoon laat verweren zeg maar. Je hebt me meteen op een idee gebracht :)
<<

Anoniem87

Bericht 03 Jan 2015 00:29

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Ah heb nu wel deze gevonden bij badkamerdiscount, die is er ook in white wash. Lijkt er wel op toch? En ik vind de zwarte wasbak ook wel erg chique. Gelukkig hebben ze ook een winkel, toevallig moet ik daar in februari in de buurt zijn dus dan maar even spieken.

Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 03 Jan 2015 10:33

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Steigerhout kan juist goed tegen vocht. Steigers zijn altijd buiten aan het water, dus die droog houden wordt lastig ;).

Het zal evt wat vergrijzen, maar als je het hout behandeld zal dat ook mee vallen.

Die van je laatste foto is ook mooi idd!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Jan 2015 11:03

Re: Gezocht: licht eiken badmeubel

Steigerhout is niet van de aanlegsteigers aan het water, maar van steigers uit de bouw.

Als je het hout behandeld met bijvoorbeeld white wash kan het wel tegen vocht.
Je zou het voor de zekerheid nog af kunnen lakken met matte blanke lak.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers