Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuwe namen!

<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2015 18:27

Re: Nieuwe namen!

Quickster schreef:
Izar schreef:Ik vergeet nog wel eens dat dit forum veel meelezers heeft en als je iemand nooit hebt 'gesproken' op dit forum, is zo'n analyse nogal out of the blue en in dit geval ook niet correct. :)

Of de analyse is qua overkomen op het Forum, waar de vraag over ging, wel correct, maar je bent irl juist niet zo.....


Sorry, maar ik begrijp je zin echt niet. En hoezo irl? Ken ik jou? Haha, beetje freaky dit. ;-)
<<

Anoniem304

Bericht 02 Jan 2015 18:29

Re: Nieuwe namen!

Really serieus.

Izar jij zegt dat de analyse niet correct is. Quickster zegt dat het een analyse is hoe je op het forum (op haar) overkomt, maar dat het irl wss niet zo is als jij het niet een correcte analyse vindt.
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2015 18:31

Re: Nieuwe namen!

Cotton schreef:Really serieus.

Izar jij zegt dat de analyse niet correct is. Quickster zegt dat het een analyse is hoe je op het forum (op haar) overkomt, maar dat het irl wss niet zo is als jij het niet een correcte analyse vindt.



Haha, ok. Nu snap ik 'm. Thnx voor de uitleg en beetje overbodig om te zeggen 'really serieus', omdat ik het domweg even niet vatte. Kan gebeuren, lijkt me. :)
<<

Anoniem278

Bericht 02 Jan 2015 19:24

Re: Nieuwe namen!

Ik schreef het ook niet heel erg duidelijk geloof ik, achteraf gezien. Maar ik bedoel wat Cotton beter verwoordde en ik ken je absoluut niet irl, ik kom uit het zuiden van Nederland en kom zelden ergens.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 02 Jan 2015 19:30

Re: Nieuwe namen!

De analyse kan volgens jou niet correct zijn Izar, maar sinds jij op deze naam terug bent op het forum krijg ik negen van de tien keer de kriebels van jouw reacties. Je bedoelt het misschien niet zo maar je zit overal zo bovenop en je neemt alles zo verschrikkelijk serieus. Ik word er echt moe van. Dus ik snap wel heel goed wat Quickster bedoelt.

♥♥
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 02 Jan 2015 19:33

Re: Nieuwe namen!

Elliot schreef:De analyse kan volgens jou niet correct zijn Izar, maar sinds jij op deze naam terug bent op het forum krijg ik negen van de tien keer de kriebels van jouw reacties. Je bedoelt het misschien niet zo maar je zit overal zo bovenop en je neemt alles zo verschrikkelijk serieus. Ik word er echt moe van. Dus ik snap wel heel goed wat Quickster bedoelt.


Ja, dat!
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2015 19:38

Re: Nieuwe namen!

Elliot: Ik zit hier niet om vrienden te maken, hoor. :) En wie zegt dat ik het niet zo bedoel (wat ik als reacties geef)? Gelukkig voor jou ben ik niet zo vaak hier en kan ik me ook niet herinneren dat ik op je reageerde. Dat jij er de kriebels van krijgt, is niet mijn probleem, lijkt me.

Reva: voor zover ik weet is het al heel lang zo dat wij elkaar niet liggen.
Laatst gewijzigd door Anoniem108 op 02 Jan 2015 19:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2015 19:40

Re: Nieuwe namen!

Quickster schreef:Ik schreef het ook niet heel erg duidelijk geloof ik, achteraf gezien. Maar ik bedoel wat Cotton beter verwoordde en ik ken je absoluut niet irl, ik kom uit het zuiden van Nederland en kom zelden ergens.


Haha, kan gebeuren. Begreep je idd verkeerd door de formulering.:)
<<

Anoniem278

Bericht 02 Jan 2015 19:41

Re: Nieuwe namen!

Ik wilde overigens geen 'ik vind dat ook...etc' gedoe ontketenen. Mijn reactie was ok bedoeld en gewoon omdat ik de reacties van Izar altijd erg heb gewaardeerd, en dat doe ik nog, al is in mijn persoonlijke optiek de ondertoon soms wat donkerder.
<<

Anoniem108

Bericht 02 Jan 2015 19:45

Re: Nieuwe namen!

Quickster schreef:Ik wilde overigens geen 'ik vind dat ook...etc' gedoe ontketenen. Mijn reactie was ok bedoeld en gewoon omdat ik de reacties van Izar altijd erg heb gewaardeerd, en dat doe ik nog, al is in mijn persoonlijke optiek de ondertoon soms wat donkerder.


No worries, het maakt mij niet uit dat forummers hier de kriebels van mij zouden krijgen. Ik kan/hoef er niets mee. De ene persoon noemt het hard, de andere eerlijk en weer een ander te serieus. Prima. :) Niet iedereen vindt elkaar hier leuk en aardig; hoeft ook niet.
<<

Anoniem131

Bericht 02 Jan 2015 19:46

Re: Nieuwe namen!

Elliot schreef:De analyse kan volgens jou niet correct zijn Izar, maar sinds jij op deze naam terug bent op het forum krijg ik negen van de tien keer de kriebels van jouw reacties. Je bedoelt het misschien niet zo maar je zit overal zo bovenop en je neemt alles zo verschrikkelijk serieus. Ik word er echt moe van. Dus ik snap wel heel goed wat Quickster bedoelt.

De kriebels en je wordt er moe van? Van iemand die 900 berichten in een jaar op het forum plaatst?
<<

FaithHopeLove

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 114

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:48

Bericht 02 Jan 2015 22:14

Re: Nieuwe namen!

Wat leuk dat jullie mij opgemerkt hebben! Ik heb jaren meegeschreven, vooral in de Zwangerschapspijler, maar was mijn naam een beetje zat. Toen het nieuwe forum kwam heb ik vooral veel meegelezen, maar vond het nu ook wel weer eens leuk om wat actiever te posten :ja:
Laatst gewijzigd door FaithHopeLove op 05 Jan 2015 22:20, in totaal 3 keer gewijzigd.
2013
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 02 Jan 2015 22:24

Re: Nieuwe namen!

Heeft iemand nog een leuke naam voor mij? Ik ben wel toe aan iets nieuws :ja:
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers