Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


utrogestan gebruik

<<

brennie

Kwebbel

Berichten: 430

Geregistreerd: 18 Dec 2014 20:21

Bericht 19 Dec 2014 15:00

Re: utrogestan gebruik

De laatste 2 cyclussen lijken gelijk te gaan. Daarvoor was het wel onregelmatig. Dus opzich ben ik blij dat ik niet steeds n echo hoef. 1 voordeel het ziekenhuis staat om de hoek☺. Nu 2 weken aan de utrogestan en dan kijken of we het jaar mooi mogen beginnen.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 19 Dec 2014 15:45

Re: utrogestan gebruik

brennie schreef:Chipa een vraagje heb je utrogestan lang moeten gebruiken of was je snel zwanger? Was je lf fase altijd netjes 14 dagen of pas door het gebruik van de utrogestan


Ik was na 5 rondes clomid en utrogestan zwange. Ik had geen / zeer onregelmatige lange cyclus van mezelf. Hoe mij LF was geen idee, maar dankzij de clomid een nette cyclus en lf
<<

brennie

Kwebbel

Berichten: 430

Geregistreerd: 18 Dec 2014 20:21

Bericht 19 Dec 2014 17:10

Re: utrogestan gebruik

Zo'n berichten geven me moed.
Moet dit eerst paar maanden proberen.
Maar heb van mezelf wel n mooie eisprong. Dus de gynecoloog denkt dat utrogestan net dat zetje is wat ik nodig heb
<<

brennie

Kwebbel

Berichten: 430

Geregistreerd: 18 Dec 2014 20:21

Bericht 02 Jan 2015 12:34

Re: utrogestan gebruik

N vraagje. Na hoeveel dagen werden jullie ongesteld nadat je gestopt bent met de utrogestan? Zit nu op dag 3 zonder de pillen
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers