Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 01 Jan 2015 21:26

Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

Ik heb dus echt geen verstand van technische dingen. In mijn auto zit een aux ingang en ik wil daarmee muziek luisteren van mijn telefoon. Hoe doe ik dat? Moet ik daar een kabel voor hebben (die past dan toch niet op elke telefoon)?
<<

Anoniem273

Bericht 01 Jan 2015 21:44

Re: Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

Ja, daar heb je een kabel voor nodig. Het is een soort headphone to aux kabel, past dus gewoon in je headphone ingang en dat heeft nagenoeg elke telefoon. Kun je bij winkels zoals Halfords e.d. kopen.
<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 01 Jan 2015 23:02

Re: Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

Oh ik dacht al, anders moeten ze voor elke telefoon een andere kabel hebben. Dan ga ik maar zo'n kabeltje aanschaffen, handig!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 01 Jan 2015 23:03

Re: Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

Ik deed dat vroeger maar vond de geluidskwaliteit echt crap.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 02 Jan 2015 00:47

Re: Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

Sam schreef:Ik deed dat vroeger maar vond de geluidskwaliteit echt crap.


Haha huh? Moet gewoon t zelfde klinken als je radio/cd

Ik heb ook aux, kabeltje bij mediamarkt gekocht.
Mijn muziek staan in itube app (gratis app) let op speelt wel af via internet.
Vind het echt super handig zo
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 02 Jan 2015 02:44

Re: Muziek luisteren via telefoon met aux ingang auto

Ik weet niet wat voor telefoon je hebt, maar ik heb een iphone. Ik kan gewoon met het kabeltje, waarmee ik mijn telefoon oplaat in de auto ook via de aux modus muziek luisteren. Ik heb wel een USB aansluiting in de auto zitten. Dus als je deze hebt kan je het via de datakabel doen waarmee je ook de telefoon kan opladen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Taeda