Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

<<

Fiene

Bericht 30 Dec 2014 23:06

Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

N krijgt met haar tweede verjaardag een poppenwagen. De buggy die ze heeft is inmiddels wel versleten daar speelt ze enorm veel mee.

Ik vind deze wel leuk maar ben benieuwd naar jullie ervaringen'
Afbeelding
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 31 Dec 2014 00:31

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

Mijn nichtje heeft die met kerst gekregen en er meteen mee gespeeld. Wat mij opviel, was dat de reiswieg steeds scheef stond.. Mijn nichtje is nogal een druktemaker en behoorlijk wild, dus kan daardoor komen, maar dat vond ik wel een minpunt.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 01:08

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

A heeft zoiets, ook van Quinny. Maar een ander model, een 4 in 1. Met autostoeltje erbij dat er ook op kan. Wij zijn wel tevreden, ze vindt hem leuk en nu ruim een jaar nadat ze hem kreeg is alles nog heel. Ze gebruikt hem ook niet heel intensief, maar hij wordt wel gebruikt.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 31 Dec 2014 15:10

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 31 Dec 2014 15:12

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

FashionMommy schreef:Deze set hebben mijn meiden.

http://www.poppenwagen.nl/smoby/maxi-co ... -p-90.html

Maar deze beviel toch erg slecht? (dacht me zoiets te herinneren uit het speelgoed flop topic)
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 31 Dec 2014 15:16

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

Bij ons niet. Hartstikke populair!
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Anoniem 82

Bericht 31 Dec 2014 17:04

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

-Ieniemienie- schreef:
FashionMommy schreef:Deze set hebben mijn meiden.

http://www.poppenwagen.nl/smoby/maxi-co ... -p-90.html

Maar deze beviel toch erg slecht? (dacht me zoiets te herinneren uit het speelgoed flop topic)

Dat was ik denk ik, die dat zei. Maar ik bedoelde niet dat de wagen zelf slecht beviel omdat hij niet goed was. Alleen dat het voor ons een beetje een flop was omdat ze er amper naar omkeek. Toevallig pakt ze hem de laatste tijd wel vaker.
<<

Anoniem127

Bericht 01 Jan 2015 13:20

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

Ik heb een rieten poppenwagen voor mijn dochters, ooit gevonden bij de kringloop. Er staan regelmatig ook leuke poppenwagens bij kringlopen, misschien een tip?
<<

Anoniem 82

Bericht 01 Jan 2015 14:37

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

Dat heb ik eerst ook gedaan Twellie, zo leuk die rieten poppenwagens! Houten vind ik ook erg leuk, die heeft ze ook nog gehad. Helaas was die zo log en lomp dat ik die verkocht heb, ze kon daar niet zo goed mee rondlopen toen.

Eerst had ze hier dus ook een hele mooie rieten van de kringloop. Die staat nu bij mijn moeder voor als ze daar speelt. Ze vond een autostoeltje en andere dingen ook wel leuk en was rond haar derde verjaardag weer veel met poppen aan het slepen. Dus een set van Quinny gekocht en inmiddels speelt ze dus nog vrij weinig met de wagen. Maar als ze ermee speelt vindt ze hem gelukkig wel helemaal leuk. En hij lijkt op de buggy die ik voor de jongste heb, ook wel grappig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 01 Jan 2015 14:42

Re: Welke poppenwagen heeft jullie dochter?

Zo'n stevige houten, ik weet niet van welk merk, en nog eentje met een stoffen reiswieg, die was een paar tientjes bij ToysXL.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo