Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Overnachting Leiden

<<

Anoniem331

Bericht 29 Dec 2014 21:26

Overnachting Leiden

Ik ben op zoek naar een plek om te overnachten in (de buurt van) Leiden!

Mijn kleine man is helemaal weg van dieren, dino's en Freek Vonk. Ik heb hem een uitje beloofd naar Naturalis, niet wetende dat Leiden gewoon echt ver hier vandaan is.
Wie is bekend in Leiden? Weet of heeft een slaapplek voor 2 nachten low budget?
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 30 Dec 2014 15:01

Re: Overnachting Leiden

Hotel The Rose op de beestenmarkt? Is in het centrum en kunt zo naar Naturalis lopen (1km = 10/15 min).
Volgens mij een van de goedkoopste in Leiden rond €60 voor 2.
2019
2022
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 14:29

Bericht 30 Dec 2014 16:45

Re: Overnachting Leiden

Ga je met de auto of met de trein? Als je met de auto gaat is Stayokay in Noordwijk misschien wel wat. Is een hostel met privekamers met aan de overkant van de straat een pannenkoekenboerderij en het bos/duin/strand. Als je dan er dan toch een overnachting bij doet kan je de volgende dag lekker naar buiten.
<<

Anoniem331

Bericht 30 Dec 2014 17:10

Re: Overnachting Leiden

Ik twijfel nog of ik met de auto ga of met de trein. Kind wil met de trein, auto lijkt mij wel prettig. Eigen muziek op de radio, stoppen wanneer je wil.
Eerder heb ik wel eens een hotelovernachting gekocht via VakantieVeilingen, maar dat was een ticket van een bepaalde hotelketen die je door het hele land kon gebruiken. Die kan ik nu niet meer vinden. Wel jammer.
Maar goed, beloofd is beloofd, kost het wat dan kost het wat.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 30 Dec 2014 19:14

Re: Overnachting Leiden

Of iets via AirBNB? Wel opletten dat je een eigen kamer krijgt, iemand die ik ken kreeg alleen een matras in een huiskamer en dat was nog best duur vond ik. Even goed vergelijken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem255

Bericht 30 Dec 2014 21:14

Re: Overnachting Leiden

Ik ben vorig jaar een weekend naar Leiden geweest. Met een vriendin. We hebben toen een hotel geboekt via booking.com
Volgens mij zaten we in het Ibis hotel voor iets van 25.- per persoon (de prijzen via die site zijn per kamer)
<<

Anoniem331

Bericht 30 Dec 2014 22:08

Re: Overnachting Leiden

Oh top Mien! Ga ik daar eens naar kijken!
<<

Anoniem273

Bericht 30 Dec 2014 23:21

Re: Overnachting Leiden

Vis Booking.com kijken en reviews lezen? Zo zoek ik overal ter wereld een hotel uit, ideaal :)
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 22:43

Bericht 31 Dec 2014 01:17

Re: Overnachting Leiden

Op booking.com kan je inderdaad erg leuke en goedkope hotels vinden. Als je zoontje zo fan is van dino's is kan je eens naar het natuur museum in Brussel gaan. Daar staan heel veel opgezette dinosaurussen e.d. een echt aanrader.
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers