Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Gegevens overzetten van de ene iphone naar de andere iphone

<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Dec 2014 12:06

Gegevens overzetten van de ene iphone naar de andere iphone

Ik krijg vandaag een nieuwe iphone, maar mijn oude iphone heb ik nadat mijn gestoorde ex die had gewist, nooit meer aan itunes gehangen....
Kan ik hem dan alsnog nu aan itunes hangen voor een backup? Een vriend van mij zegt nl dat als je dat niet hebt gedaan toen ie nog leeg was, hij nu alles gaat wissen...

Dus ehh ik wil alles van mijn iphone 4s naar de 5 hebben. Hoe doe ik dat? En kan dit ook op een itunes waar al een andere iphone onder hangt? Of is het 1 iphone per itunes? Ik snap er geen drol van, haha.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem237

Bericht 30 Dec 2014 12:53

Re: Gegevens overzetten van de ene iphone naar de andere iph

Als je nu een reservekopie maakt, kun je die kopie terug zetten op de je nieuwe iphone. Je zet dan alles terug wat er op dit moment op staat.
<<

Anoniem237

Bericht 30 Dec 2014 12:54

Re: Gegevens overzetten van de ene iphone naar de andere iph

Instellingen - iCloud - Reservekopie. Je kan dan ook zien wanneer de laatste kopie gemaakt is.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 30 Dec 2014 23:09

Re: Gegevens overzetten van de ene iphone naar de andere iph

Op de icloud kan ik maar 5 gb kwijt en ik moet er 10 hebben geeft ie aan. Ook als ik bijna alles uitvink...deze iphone is echt gaar en doet steeds van die vreemde dingen...

Ik kan wel icloud ruimte bijkopen, maar dan moet ik dus voor die ene euro een kaart van 15 euro kopen, grrrr.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem273

Bericht 30 Dec 2014 23:22

Re: Gegevens overzetten van de ene iphone naar de andere iph

Je kunt toch ook een reservekopie maken op je computer ipv in iCloud? Dan heb je vast wel genoeg ruimte.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers