Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Whatsapp en reageren

<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 24 Sep 2013 20:56

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer wanneer ik tijd heb. Het gebeurt regelmatig dat ik pas een dag later reageer of dat anderen mij een dag laten wachten. Alleen als het dringend is reageer ik even kort. Nog nooit meegemaakt dat iemand mij erop aan sprak dat ik wel online was geweest maar niet had gereageerd. Vind dat sowieso vrij onbeschoft.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem75

Bericht 24 Sep 2013 21:03

Re: Whatsapp en reageren

Ze hoeven van mij niet gelijk te reageren. Maar het liefst wel nog dezelfde dag.
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 24 Sep 2013 21:03

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer vaak wel snel, maar als ik druk ben laat ik het ook gerust tot de dag erna wachten.
Op mijn werk kan ik vanuit mijn eigen lokaal bijna nooit berichten versturen, maar met veel geduld lukt het binnenkrijgen wel. Dan heb ik gelezen wat er staat en vergeet ik vervolgens te reageren, omdat dat niet kan en ik het even later weer vergeten ben. Als het dan belangrijk is loop ik even naar het hoofdgebouw waar ik op de wifi kan, maar anders komt het later wel.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 24 Sep 2013 21:15

Re: Whatsapp en reageren

Sushi schreef:
Ella schreef:Als ik ze lees dan reageer ik altijd, mede omdat ze kunnen zien als ik het gelezen hebt. Daarom kijk ik vaak van wie het is en beslis dan of ik het gelijk lees of niet

Echt? Ben je bang dat je het anders met die mensen aan de stok krijgt?

Ik reageer meestal vrij snel, maar soms lees ik iets en bedenk ik de volgende dag dat ik nog moet reageren.


nee ik krijg het dan niet met ze aan de stok, maar vind het zelf vervelend.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:42

Bericht 24 Sep 2013 21:30

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer wanneer ik tijd heb. Soms lees ik berichten al wel, maar soms wacht ik ook met lezen totdat ik thuis ben omdat ik anders vergeet wat terug te sturen.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 24 Sep 2013 22:13

Re: Whatsapp en reageren

Ik heb ook mijn 'laatst gezien' mogelijkheid uitgezet, hoef dat van anderen niet perse te zien maar heb er ook geen behoefte aan dat anderen dat bij mij zien. Dan kreeg ik opmerkingen als 'ik zie dat je wel online bent geweest, maar je hebt nog niet gereageerd', heel vervelend. Nu geen last meer van ;) Verder heb ik altijd het idee, als iets heel dringend is stuurt iemand geen whatsappje maar belt diegene vast wel.

Ik reageer altijd als ik de tijd ervoor heb, op mijn werk lees ik soms wel m'n berichtjes maar reageer ik pas na werktijd. Ook vind ik het heerlijk om 's avonds of in het weekend m'n telefoon even weg te leggen, dan komt het reageren daarna wel. Ik heb een periode gehad dat ik continu met m'n telefoon bezig was; overal op antwoorden, facebook checken, mail checken, nieuws checken en weer opnieuw. Ik probeer nu echt om daar wat meer afstand van te nemen, veel rustiger.
2014 2016 2019
<<

Anoniem 49

Bericht 24 Sep 2013 22:38

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer meestal vrij snel, omdat ik het anders ook weer vergeet.

Ik forum bijna alleen maar via mijn mobiel, het went wel.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Sep 2013 23:22

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer altijd meteen als het kan. Heb ook een groeps whats app daar reageer ik als ik tijd heb
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Sep 2013 23:59

Re: Whatsapp en reageren

Beetje afhankelijk van de vraag reageren ik wel gelijk of niet.
Verder heb ik gewoon de tekst in het venster staan en hierdoor kan k het wel lezen, maar zien ze niet dat ik het bericht al heb gelezen. Ik vind dat wel zo gemakkelijk eigenlijk.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Nyx

Bericht 25 Sep 2013 00:03

Re: Whatsapp en reageren

Mijn telefoon staat op stil en ligt meestal nog uren op bed terwijl ik allang de deur uit ben geweest. Het komt vaak voor dat ik er pas na een paar uur achter kom dat ik een berichtje heb en dan antwoord ik gelijk. Mijn vader belt altijd op mijn thuistelefoon als ik niet reageer. Want dan kan hij niet wachten op antwoord en hij weet dat mijn telefoon niet op geluid staat en dat ik hem ook niet vaak bij me heb.
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Sep 2013 00:08

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer als ik zin heb om te reageren. Als het belangrijk is reageer ik wel meteen. Krijg ook wel eens belangrijke berichtjes van bijvoorbeeld mijn zusje tegelijkertijd met berichtjes die minder belangrijk zijn van iemand anders. Her gebeurt dan wel eens dat ik op de belangrijke reageer en de ander even laat wachten omdat ik daar dan geen zin in heb.
<<

Anoniem 47

Bericht 25 Sep 2013 07:02

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer als het mij uitkomt. De ene keer is dat meteen en de andere keer pas een dag later.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 25 Sep 2013 09:36

Re: Whatsapp en reageren

Eerst reageerde ik wel altijd zsm, maar sinds een tijdje reageer ik als het mij uitkomt. Als het dringend is kunnen ze me ook bellen. Werd er op een gegeven moment zo moe van dat men maar verwachtte dat ik altijd meteen reageer, daar begin ik gewoon echt niet meer aan.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem193

Bericht 25 Sep 2013 09:39

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer wanneer ik daar zin in heb, als er iets gevraagd wordt wel meteen zodra ik het zie en dat is meestal vrij vlot.
Sommigen gaan opnieuw appen als ik binnen een uur niet reageer, dan ben ik wel zo, dan wacht je nog maar even en wacht ik rustig een halve of hele dag af.
<<

Anoniem100

Bericht 25 Sep 2013 10:28

Re: Whatsapp en reageren

In het begin reageerde ik ook altijd vrijwel meteen op iedereen. Maar als het niet dringend is en ik ben even bezig of weg dan laat ik het ook vaak wel even wachten. Heb er ook een paar tussen zitten die idd blijven appen als ik niet snel genoeg reageer, heel irritant.

Kun je bij elke telefoon je "laatst gezien" status uitzetten?
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 25 Sep 2013 10:34

Re: Whatsapp en reageren

Het ligt er echt aan wie het is en of het belangrijk is (of een vraag), ik zie sowieso op mijn beginscherm de berichten dus ik hoef niet speciaal whatsapp te openen.
Ik heb ook mensen die me blijven whatsappen als ik niet reageer, dat werkt bij mij echt averechts want dan reageer ik helemaal niet meer. Vooral niet als ze berichten sturen als '?'.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 25 Sep 2013 21:32

Re: Whatsapp en reageren

Als ik een berichtje gelezen heb, reageer ik vaal gelijk. Alleen als ik iets moet opzoeken of ergens over moet denken reageer ik later.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem185

Bericht 26 Sep 2013 00:29

Re: Whatsapp en reageren

Bazinga schreef:Ligt eraan. Als 't een vraag is, antwoord ik wel vrij snel. Laat niet graag iemand op antwoord wachten.

Is 't gewoon een random opmerking, dan reageer ik wanneer ik wil.
Dit dus ook.

Ik heb ook mijn 'laatst gezien' status uit gezet. Want ik heb geen zin in discussies van 'oh ik zag dat je het had gelezen en waarom reageer je dan niet meteen'. Soms heb ik geen zin om te reageren.
<<

Tiara

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 367

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 26 Sep 2013 07:24

Re: Whatsapp en reageren

Japie schreef:Als ik een berichtje gelezen heb, reageer ik vaal gelijk. Alleen als ik iets moet opzoeken of ergens over moet denken reageer ik later.



Hier ook zo.
<<

Anoniem 42

Bericht 26 Sep 2013 08:52

Re: Whatsapp en reageren

Ik heb iemand op whatsapp zitten die als ik niet reageer na vijf minuten een berichtjes stuurt: ? En dan weer vijf minuten later: ???????? En na een kwartier of zo: ??!!!!!!!!!!!

Ik reageer vaak wel gelijk maar soms ben ik druk met de kinderen en moet het wachten. Soms vergeet ik ook wel een paar dagen te reageren.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 26 Sep 2013 13:45

Re: Whatsapp en reageren

Pff Twellie daar wordt je toch moe van. Diegene zou ik dus een berichtje sturen dat ik daar niet van gediend ben en ik alleen maar langer wacht met reageren (en dan dus geen antwoord geven op zijn/haar vraag). Daar kan ik echt niet tegen. Als het dringend is, dan bellen mensen wel en sturen ze geen app.
<<

Anoniem9

Bericht 26 Sep 2013 13:52

Re: Whatsapp en reageren

Ik reageer eigenlijk alleen direct op appjes van mijn familie of vriend. Groepsapp reageer ik soms helemaal niet op. Enige wie ik nog wel eens een vraagteken wil sturen als die niet reageert op een vraag, is mijn vriend. Dan is hij wel online geweest, maar reageert hij niet. Dat vind ik gewoon irritant.
<<

Anoniem 42

Bericht 26 Sep 2013 13:55

Re: Whatsapp en reageren

Ja, ik word er ook een beetje moe van maar het is verder wel een heel aardig persoon. Ik heb laatst maar even terug gestuurd dat het niet zo makkelijk reageert met een kind op de arm, een kind aan het been en een kind op schoot.
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers