Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 23 Dec 2014 07:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Bedankt voor jullie lieve reacties! Dat doet me goed.
We kunnen er goed over praten.
Mijn goede vriendin i is langs geweest dat was ook heel fijn. Om er ook met haar over te praten.
Ik hoop dat het nog goed kan komen. De tijd zal het uitwijzen.
We hebben allebei wel aangegeven het nog te willen proberen. Ook omdat we midden in de verhuizing zitten...
Dat neemt natuurlijk niet weg dat dit niet had mogen gebeuren en dat ik ook echt boos op hem ben. Maar hij ziet dat ook in. En hij had verwacht dat ik in de auto zou stappen en weg zou gaan... dat heb ik niet gedaan, omdat ik er voor wil vechten!
<<

Anoniem110

Bericht 23 Dec 2014 14:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dapper besluit van je. Ik snap je keuze wel je geeft niet zomaar wat op zonder ervoor gevochten te hebben.
Hopelijk ziet hij in wat voor een domme fout hij gemaakt heeft en jou ook op den duur het vertrouwen terug kan geven. Sterkte!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 23 Dec 2014 23:19

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik sluit me aan bij de woorden van Nonnevot! Veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem125

Bericht 29 Dec 2014 09:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap niet zo goed wat die verhuizing ermee te maken heeft. Lijkt me niet echt een goede reden om bepaalde concessies te doen. Dat je er samen over wil praten en er samen uit wil komen, dat kan natuurlijk, maar ik zou de omstandigheden niet als leidraad nemen. Doe wat jij wil, wat voor jou goed voelt.
<<

Spark

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 122

Geregistreerd: 30 Jan 2014 16:10

Bericht 29 Dec 2014 10:39

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Eens met Nougat.

Ik heb in een soort gelijke situatie gezeten. Huis gekocht en bedrogen. Gebleven en vergeven omdat ik dacht dat hij oprecht spijt had , we net een huis hadden gekocht en ik dacht dat ik van hem hield. Uiteindelijk een kindje gekregen en uiteindelijk weer bedrogen. Hij (mijn ex) zal daarin toch nooit veranderen.

Wat ik ermee wil zeggen is dat je moet doen wat goed voelt.
Wil je hem niet kwijt omdat je niet alleen wilt zijn en bang bent voor het onbekende of omdat je veel van hem houdt en er op vertrouwd dat jullie eruit komen samen, dan is dat wat telt.

Sterkte!
<<

Anoniem125

Bericht 29 Dec 2014 11:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dat hoor je inderdaad zo vaak. Vrouwen die het snel vergeven en willen vergeten - in de doofpot stoppen, om maar niet uit hun veilige situatie te geraken en geen gezichtsverlies te lijden naar de buitenwereld, om vervolgens (soms jaren later) weet net zo hard bedonderd te worden. Vaak voelt het voor zo'n man als een vrijbrief naar meer. Hij komt er immers (na wat gezeur/gedoe) toch wel weer onderuit, dus de drempel naar nog eens een 'misstap' wordt lager en lager.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 14:52

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

In augustus heb ik hier een biecht gedaan over een verliefdheid op een andere man. Inmiddels zijn we ruim 4 maanden verder en is er in mijn relatie het één en ander veranderd, ik ben niet meer zo gelukkig als ik was met hem, ik voel me niet meer aangetrokken tot mijn partner en de verliefdheid op de andere man is ook onveranderd. Ik heb mijn crush in die tijd nog 3 keer gezien, (alleen met andere mensen erbij) bewust afstand bewaard omdat dat tegenover mijn partner gewoonweg het eerlijkst is en ik dat ook verplicht aan hem ben maar ik denk toch dat ik een knoop door moet hakken....

Ik ben bang, bang voor wat komen gaat, bang voor de keuze die ik eigenlijk gewoon moet maken, maar hoe verder? ons huis, de kinderen, onze huisdieren, financiën..... :snik:
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 29 Dec 2014 15:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

*weg*
Laatst gewijzigd door Anoniem Antwoord op 29 Dec 2014 15:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 15:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dankjewel Anoniem Antwoord. Ik heb inderdaad al meerdere keren met hem gepraat maar het heeft niks veranderd. Behalve dat hij heel erg schrok en ineens heel erg nep en gemaakt ging doen. Overdreven lief, overdreven kusjes geven, me overladen met bloemen, cadeautje, lieve appjes etc.

We zitten momenteel al een tijd in een 'sleur' en hij denkt dat we er wel uit komen...
Het enige wat mij eigenlijk nog tegenhoudt is alle rompslomp die erbij komt en natuurlijk de kids.

Hoe lang zijn jullie samen? Wonen jullie wel samen ook?
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 29 Dec 2014 15:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou je graag willen pm-en want wil het niet zomaar online hebben maar dat is lastig.
Kun je met deze accounts pm-en? Dan kan ik je iig even mn forumnaam geven.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 16:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

dat kan maar het probleem is dan wel dat iedereen die tegelijkertijd met mij inlogt ook ziet wij jij bent... ik kan natuurlijk direct nadat ik het gelezen heb je pb verwijderen...
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 16:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ik ben er nog 10 minuten, dan moet ik weg.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 16:16

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

je mag ook mailen naar mamavan21113@outlook.com
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 214

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 29 Dec 2014 16:21

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dank je, ik mail je vanavond denk ik.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 18:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 29 Dec 2014 18:42, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 29 Dec 2014 18:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat een rare reden voor ruzie! Als het je niet uitmaakt wat het kado gekost heeft, dan hoef je er toch ook niet over door te drammen? Ik zou mijn schouders ophalen en blij zijn met de prachtige ring.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2014 18:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wees gewoon blij met je kado en laat het gaan. Of ie nou een euro was of 100 euro, wat maakt het uit?
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem278

Bericht 29 Dec 2014 18:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar het gaat toch overduidelijk niet om de prijs, maar omdat haar vriend mogelijk gelogen heeft? Even afgezien van het onderwerp en dat het niet uitmaakt, ze schrijft toch al dat ze blij is met de ring?
Misschien, Biechtje, heeft hij wel echt de volle prijs betaald. Ofwel omdat hij dat ding al in november heeft gekocht (kan) of omdat die ring op het moment dat hij de aankoop deed niet in de aanbieding was, of niet in het filiaal waar hij kwam, of hij heeft totaal niet gezien dat het ding afgeprijsd was..... Het hoeft niet te betekenen dat hij gelogen heeft, misschien is er wel n heel simpele andere reden.
Sowieso zou ik het er maar bij laten, zelfs als het wél om een klein leugentje als dit gaat. Want dan schaamt hij zich vast al genoeg.
Ik hoop dat het geen twijfel zaait over andere dingen.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 18:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 29 Dec 2014 18:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 29 Dec 2014 18:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

.
Laatst gewijzigd door Biechtje op 29 Dec 2014 19:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem140

Bericht 29 Dec 2014 18:53

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja maar je maakt er nu wel een heel ding van, lijkt me voor hem niet leuk. Ik had er zelf niks van gezegd en ik vind dit dus een "leugentje" om bestwil. Maar als ik hem was zou ik die ring terug brengen als er zo over gezeurd zou worden.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2014 18:57

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Laat hem nou lekker in zijn waarde. Geen geld hebben is al kut zat, dat betekent niet dat hij ook maar meteen zijn trots moet opgeven oid.

Ik zou hem ook terugbrengen, haha. Dit is echt een leugentje om bestwil. Ik denk ook dat ie de boodschap wel begrepen heeft inmiddels....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 29 Dec 2014 19:00

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb overigens ook eens een ring gehad van mijn ex, en we hadden die dag zo'n onwijze ruzie gehad om iets heel stoms en hij gooide mn kadootje zo naar me toe. Echt een prachtige ring, maar er heeft altijd een kutherinnering aan gehangen op deze manier.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem140

Bericht 29 Dec 2014 19:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ja precies, dat kan ik mij heel goed voorstellen daarom zou ik die ring ook terug brengen als ik vriend was. Zit nu altijd een nare bijsmaak aan.
<<

Anoniem114

Bericht 29 Dec 2014 19:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Maar om je trots hoef je toch niet te gaan liegen?
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers