Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ben jij lid/donateur van een goed doel?

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Dec 2014 11:56

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Als ik het zo lees Ragazza, snap ik het ook. Het klinkt een beetje zoals de microkredieten waar maxima zich voor inzet. Alleen dan nu niet vanuit bedrijven of banken maar vanuit de medeburgers ( ook al is het op afstand). Na de feestdagen ga ik mij er eens in verdiepen, want daar hebben dat soort landen meer aan dan de grote organissaties die geld inzamelen. Nu komt het direct bij de burger terecht die er iets mee kan gaan doen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem75

Bericht 24 Dec 2014 12:17

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Ik geef vrijwel aan iedere collectant aan de deur een paar euro. En we zijn lid van de Postcodeloterij.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 24 Dec 2014 15:40

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Iedere collectant die langs komt krijgt wel wat, daar heb ik een speciaal bakje met kleingeld voor staan. Verder steun ik geen goede doelen met vaste bedragen.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 24 Dec 2014 15:47

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Ik ben donateur van Kika en en Ronald mcdonaldhuis. Beide zijn 5 euro in de maand. Daarnaast geef ik ook aan collectanten die aan de deur komen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 24 Dec 2014 17:17

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Ik steun Stichting Konijnenbelangen (kleine stichting) en sinds van de week ben ik donateur van KNGF Geleidehonden (via adopteereenpup.nl). Dan steun je symbolisch een pup bij de opleiding tot blindegeleidehond en dan krijg je updates met foto's. Mooi doel.

En er gaat ook jaarlijks wel wat naar Serieus Request.
<<

Fiene

Bericht 28 Dec 2014 20:26

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Wij steunen Kika en de Cliniclowns maandelijks en zo af en toe goede doelen aan de deur, of zoals nu net geweest is SR.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 28 Dec 2014 20:31

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Ik ben lid van stichting Aap.
04-2014
10-2015
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 28 Dec 2014 21:02

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Novib maandelijks en zo af en toe maak ik wat over naar een goed doel. Wisselt dan welke.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 29 Dec 2014 08:12

Re: Ben jij lid/donateur van een goed doel?

Wij doneren elk jaar aan 3 organisaties een maandelijkse donatie. Dit jaar hebben we voor Amnesty, Kika en Het vergeten kind gekozen. 1x per jaar doneren we van ons vakantiegeld aan het longfonds en de alzheimerstichting. In totaal 350 euro per jaar, geen superbedrag maar alle beetjes helpen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron