Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk nachtlampje?

<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 15:45

Welk nachtlampje?

Ok het is niet meer te vermijden de tweeling krijgt grote bedjes.

Nu wil ik dat ze allebei ook een nachtkastje krijgen met daarin hun boekjes en voor erop een nachtlampje. Nu is mijn zoon dus iemand die de peertjes uit lampen draait en schroefjes met veel volharding losdraait en hele dingen demonteert. En mijn dochter is iemand die een lamp vastpakt ook al is die warm en dus haar vingertjes verbrandt.

Het moeten dus kindproof lampjes zijn, niet warm worden of uit elkaar te schroeven makkelijk en het liefst ook nog warm gezellig licht dus niet van die blauwe led dingen.

Heeft iemand toevallig een tip wat aan mijn eisen zou kunnen voldoen en ook nog een beetje leuk is (geen cars of disney toestanden en die kabouter van Beaba vind ik ook vreselijk).
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 25 Dec 2014 15:52

Re: Welk nachtlampje?

Ik vind deze heel mooi, maar ik weet niet of het veilig genoeg is voor je zoon.

http://www.loulechien.com/prod6084/scha ... /rex/cat36
L2014 & H2017
<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 15:53

Re: Welk nachtlampje?

mzcharlotte schreef:Ik vind deze heel mooi, maar ik weet niet of het veilig genoeg is voor je zoon.

http://www.loulechien.com/prod6084/scha ... /rex/cat36


Ja, leuk dat je die noemt! Die vind ik ook leuk en zoiets had ik ook in gedachten alleen voor m'n dochter voor mijn zoon vind ik hem net ietsje meisjesachtig. Maar wel ook waar ik aan zat te denken ja!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 25 Dec 2014 15:56

Re: Welk nachtlampje?

Deze vind ik tof. Hij is er in verschillende kleuren.
Die MzCharlotte plaatst hebben wij ook. Ik vind alleen dat ie net wat te weinig licht geeft.


Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 82

Bericht 25 Dec 2014 16:06

Re: Welk nachtlampje?

Wij hebben voor de oudste een hele leuke, maar ik denk dat hij voor jullie afvalt. Het is een nachtlampje van Aloka, dat zijn led lampjes in een soort plexiglas. Wij hebben de fee. Hij wordt niet warm en er zit een afstandsbediening bij waar je de kleur mee kunt veranderen (best veel kleurkeuze) en ook de sterkte en een timer. Overigens krijgt ze die afstandsbediening voor de zekerheid nog niet zelf in beheer, we kiezen bij het slapengaan samen een kleur. Hij staat hier ook op haar nachtkastje. Maar ze weet dat ze niet met de lamp mag spelen en doet dat ook niet. Want ik denk dat hij daar ook echt te kwetsbaar voor is. Ze zijn wel heel mooi, je hebt heel veel verschillende figuren en ze geven mooi licht.
<<

Anoniem166

Bericht 25 Dec 2014 18:50

Re: Welk nachtlampje?

Ik wilde ook het lampje van Aloka noemen. Ik vind hem juist niet zo kwetsbaar, omdat het een plastic plaat is die heel stevig in de standaard staat. Mijn dochter is er erg blij mee en heeft de afstandsbediening ook niet in eigen beheer, maar als ik in haar kamer kom, staat hij soms wel ineens op een andere kleur, omdat ze hem van de commode af heeft weten te krijgen.
<<

Anoniem74

Bericht 25 Dec 2014 18:53

Re: Welk nachtlampje?

Wij hebben deze van Fatboy op de kamer van de oudste.
Draadloos (en oplaadbaar), en drie verwchillende 'standen'.

Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 19:35

Re: Welk nachtlampje?

Dat is de gouden tip ig nore! Die ga ik 2x bestellen! Thanx!
<<

Anoniem74

Bericht 25 Dec 2014 19:46

Re: Welk nachtlampje?

gewoon simpel en neutraal ding, maar wel handig voor die kleintjes. mijn zoon vindt m heel prettig iig!
hopelijk heb je er plezier van.
<<

Anoniem193

Bericht 25 Dec 2014 19:51

Re: Welk nachtlampje?

Die fatboy lamp brandt maar 6 uur, hoe kun je die dan als nachtlampje gebruiken?

Onze kids geven allebei zelf een lamp gekozen bij de karwei. Op stroom. We hebben er led lampen in dus worden niet warm. Bij zoon staat hij op een hoge plank waar hij niet bij kan.
<<

Anoniem124

Bericht 25 Dec 2014 19:53

Re: Welk nachtlampje?

T lampje hoeft niet de hele nacht aan te blijven hoor! :)
<<

Anoniem193

Bericht 25 Dec 2014 19:56

Re: Welk nachtlampje?

Owh haha dat dacht ik :)

Bij onze Kids wel :p
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 25 Dec 2014 20:46

Re: Welk nachtlampje?

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... ed/5315028

Deze zag ik gisteren bij de Praxis en vond ik erg leuk. Het is geloof ik een leeslampje, nachtlampje en soort wake-up lampje ineen. Er zijn verschillende modellen.

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... 2w/5274442

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... 2w/5274442

https://www.praxis.nl/verf-laminaat-dec ... ed/5314987
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 26 Dec 2014 00:37

Re: Welk nachtlampje?

Wij hebben er 1 van ikea.

Deze Afbeelding

Is een Led.
M:21072011
J :08012014
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 26 Dec 2014 10:31

Re: Welk nachtlampje?

Happydobby schreef:Wij hebben er 1 van ikea.

Deze Afbeelding

Is een Led.



Deze hebben wij ook en die is ook erg leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 27 Dec 2014 23:10

Re: Welk nachtlampje?

Wij hebben nu deze op de babykamer maar ik begrijp uit je bericht dat je er echt eentje wilt die je weg kunt zetten?
http://www.chicco.nl/NosProduits/Scheda ... fault.aspx
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 28 Dec 2014 09:38

Re: Welk nachtlampje?

Ooh super ignore! Ik ga hem ook aanschaffen. Ik vind voiral draadloos en niet warm belangrijk.

R. Krijgt binnenkort ook een nieuwe kamer.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 28 Dec 2014 14:13

Re: Welk nachtlampje?

Hoe duur is die van Ikea? Oh daar zit een snoer aan zie ik, dat vind ik dus niet handig.

Die van Fatboy is wel super, maar serieus 60 euro voor een lampje??!!
Afbeelding
<<

Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 586

Geregistreerd: 12 Jun 2014 23:43

Bericht 28 Dec 2014 14:16

Re: Welk nachtlampje?

M. heeft deze op haar kamer. Vind hem zelf erg leuk, en geeft net genoeg licht, niet teveel.

Afbeelding
Succes. It is being able to go te bed each night with your soul at peace.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 28 Dec 2014 14:17

Re: Welk nachtlampje?

Als ik mij niet vergis is dat snoer van die ikea lamp er een om mee op te laden en kan de lamp snoerloos worden gebruikt.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 28 Dec 2014 21:24

Re: Welk nachtlampje?

Ja, die van de Ikea hebben wij ook. Je laadt 'm op met het snoer en daarna haal je die eruit. Je kunt het lampje dan aanzetten zodat ie van kleur verandert, maar als je nog een keer drukt kun je de kleur ook 'vastzetten'. Ik vind het nadeel dat ie na een paar uur uitgaat. Mijn dochter wordt dan midden in de nacht wakker in een pikdonkere kamer en dan moeten we alsnog het lampje weer aanzetten.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiene

Bericht 28 Dec 2014 21:28

Re: Welk nachtlampje?

Wij hebben zo'n Philips MyBuddy, ik vond hem eigenlijk veel te duur maar man wilde deze graag.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers