Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Klagen kan helpen.

<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Nov 2014 20:10

Re: Klagen kan helpen.

Dundas, ik heb eens bij iemand gegeten die smeerkaas gebruikte als basis voor een romige pepersaus en dat was heel lekker! Dus je kunt er zeker wel mee koken.

Enne, jouw twitter bericht en hun reactie zijn echt leuk!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Nov 2014 20:19

Re: Klagen kan helpen.

Klinkt echt lekker Dundas! Misschien toch ook maar even in huis halen....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 20:22

Re: Klagen kan helpen.

Dundas schreef:Wat Pippa zegt. Weet je CBL, ik ben (wederom) klaar met dat gezeik van jou. Ik doe leuk mee met dit topic, heb een leuke ervaring met iets wat ik niet eens als klacht op twitter gemeld heb, maar gewoon met een dikke knipoog. Ze hadden me ook niets kunnen sturen, maar ze deden even hard mee met die vette knipoog, en sturen me nog iets kleins toe ook. Met recept. Vervolgens begin jij al te zeiken dat het vast niet geschikt is om te koken én vind je het nodig om te melden dat er vast neptruffels in zitten. Weet je, ik ben niet van gisteren, natuurlijk zit er gedroogde truffelpoeder in, of misschien zelfs alleen maar truffelaroma uit een potje, en geen complete gemalen truffels. Ja, dat wéét ik. Maar dan nog vind ik het een leuk gebaar, ben ik er blij mee en zit ik absoluut niet op een zuurpruimerige oelewapper als jij te wachten die werkelijk álles afkraakt, de laatste tijd. Doe eens gezellig, ofzo.


Niet zo happen joh en niet alles zo serieus nemen ik zei toch dat ik het leuk voor je vind. Het is ook nooit goed!
<<

Anoniem122

Bericht 19 Nov 2014 20:48

Re: Klagen kan helpen.

Wat ben jij een zeikerd CBL zeg.
Leuk Dundas het pakketje wat je gekregen hebt, ik ga die smeerkaas ook eens kopen denk ik, klinkt echt lekker! En sowieso ook leuke reactie, kunnen veel bedrijven wat van leren!
<<

caribbeanlover

Bericht 19 Nov 2014 21:14

Re: Klagen kan helpen.

Overdrijven is ook een vak. Trek het je niet zo aan, er zijn ergere dingen he.
<<

Anoniem119

Bericht 19 Nov 2014 22:13

Re: Klagen kan helpen.

Poppy schreef:Hahaha! Supergrappig. Bij KLM kunnen ze er ook wat van wat dat betreft ;)


:good:

Dank u wel :smile:
<<

Anoniem119

Bericht 19 Nov 2014 22:14

Re: Klagen kan helpen.

En wat leuk Dundas, dat zijn leuke dingen!
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 19 Nov 2014 22:17

Re: Klagen kan helpen.

Marin schreef:
Poppy schreef:Hahaha! Supergrappig. Bij KLM kunnen ze er ook wat van wat dat betreft ;)


:good:

Dank u wel :smile:


Haha Awesome!!!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Nov 2014 22:28

Re: Klagen kan helpen.

Ik had net truffel kruidnoten.
Off ehhh is dat niet ehhh haha :D
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 19 Nov 2014 22:31

Re: Klagen kan helpen.

Cotton schreef:Ik had net truffel kruidnoten.
Off ehhh is dat niet ehhh haha :D


:kersthaha:
Hahahahaha!

Die kun je beter maar niet kopen, is geen echte truffel hoor!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 19 Nov 2014 22:38

Re: Klagen kan helpen.

Of misschien een klacht indienen dat het geen echte truffel was, Cotton! :p
<<

Anoniem80

Bericht 20 Nov 2014 15:07

Re: Klagen kan helpen.

Wat een leuke reactie van eru! En met smeerkaas kan je wel degelijk hele lekkere recepten maken.

Mijn man maakt altijd smeerkaassoep bijvoorbeeld!
<<

Anoniem81

Bericht 25 Nov 2014 13:54

Re: Klagen kan helpen.

Ik had koninginnesoep, wat denk je...
<<

Anoniem159

Bericht 25 Nov 2014 14:41

Re: Klagen kan helpen.

Ik zou zeker een klacht indienen bij de koningin!
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 25 Nov 2014 22:44

Re: Klagen kan helpen.

Stofzuiger schreef:Ik had koninginnesoep, wat denk je...

:kersthaha:
J. 07-11-2012
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 05 Dec 2014 19:42

Re: Klagen kan helpen.

Weer even on topic
AFgelopen week bij Telfort geklaagd over de afhandeling van mijn, uiteindeijk, kapotte modem. Ik heb 2 weken zonder vast bellen, tv en internet gezetten in huis. Een hoop stress gehad vanwege mijn studie en mijn mobiel date gebruik rees de pan uit ( gelukkig nog binnen de bundel). Regelmatig via het forum van Telfort geklaagd en ook al telenische geregeld om compenstatie gevraagd. Vandaag eindelijk terug gebeld door Telfort en ik krijg een compensatie van 60 euro voor de gemaakte kost, geen signaal vanuit de modem en de frustratie. Ondanks dat het mij een hoop energie heeft gekost, vind ik dit toch een nette compesatie, want die koste heb ik echt niet gemaakt in het toaal. Zeker niet omdat ik, door toch zuinig te zijn, ik binnen mijn bundels blijf van mijn mobiel abbonement.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Dec 2014 01:19

Re: Klagen kan helpen.

Is dat wel zo slim om hier te zeggen, stel dat ze erachter komen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Dec 2014 10:18

Re: Klagen kan helpen.

Ja, want dat heb ik ook aan de telefoon gezegd. Een grootste deel van het bedrag is oo puur compenstatie voor het ongemak.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 06 Dec 2014 10:44

Re: Klagen kan helpen.

Fijn die compensatie Silly-one! :) Werk zelf bij T.elfort en wij zijn inderdaad vrij soepel met compensatie geven. Als een klant iets verkeerd begrepen heeft of gewoon uit coulance voor het ongemak. Vind dat ook wel fijn/goed. De klanten zijn er vaak blij mee en uiteindelijk levert het dan weer meer geld op voor T.elfort omdat klanten tevreden blijven en ze hun abonnement laten doorlopen. Nu heb je af en toe ook wel zeikerds die heel onbeleefd zijn en echt gaan zeuren om compensatie. Daar kan ik niet zo goed tegen..het stomme is wel dat ze het dan meestal wel krijgen. Ik probeer ook om mensen die gewoon vriendelijk blijven en zelf helemaal niet over geld beginnen toch ook uit coulance wat te geven als het terecht is. Vind nog steeds dat je met vriendelijkheid het verst moet komen en niet met brutaliteit.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 06 Dec 2014 10:51

Re: Klagen kan helpen.

Dat is ook zo, dat heb ik ook gemerkt in de tijd dat ik veel moest bellen. Ik bleef meestal rustig en beleefd. Dat kreeg ik zelfs een keer terug van de medewerker. En als ik uit mijn plaat schoot (vooral vanwege de stress die ik erbij had), gaf ik ook aan dat ik wist dat ik niet bij de juiste persoon zat, maar dat ik er gewoon gek van werd omdat ik echt internet nodig had voor mijn studie en dat ik mij nu in allerlei bochten moest wringen om mijn opdrachten optijd af te maken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 06 Dec 2014 11:32

Re: Klagen kan helpen.

Ja, ik snap ook wel dat mensen boos worden als iets niet werkt want dat is ook gewoon heel irritant! Je moet er ook gewoon vanuit kunnen gaan dat internet/tv werkt. Daar betaal je ook voor. Vind zoals jij het nu zegt ook altijd wel prettig :) die frustratie is ook gewoon begrijpbaar. Soms heb je alleen wel mensen die alleen nog maar kunnen schreeuwen en boos zijn en uiteindelijk vaak ook nog boos ophangen voordat je ze goed hebt kunnen helpen.. Dan denk ik altijd van wat heb je nu hiermee bereikt? Alleen nog maar meer frustratie..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem122

Bericht 06 Dec 2014 12:58

Re: Klagen kan helpen.

Fijn die compensatie! Idd met netjes blijven bereik je het meeste. Maar soms is dat wel lastig, zeker als een probleem al zo lang voort sleept.

Ik heb net een klacht gestuurd naar de Lidl. Ik had gerookte haringfilet gekocht, en er stond wel op de verpakking dat er ondanks zorgvuldig fileren er nog eetbare weefselgraatjes in konden zitten. Nouja geen probleem. Maar heb me bij de eerste paar happen gewoon al flink verslikt, die hele filet zit vol met dikke harde graten, die je echt niet kan eten. :thumbdown: Heb het na een paar happen ook maar opgegeven.
<<

Anoniem122

Bericht 27 Dec 2014 16:09

Re: Klagen kan helpen.

Even een update, kreeg een mailtje terug en moest de verpakking en de graten opsturen naar de Lidl. Had toen natuurlijk de vis allang weggegooid. Wilde het eerst laten zitten, maar toch uit de vuilniszak gehaald, en de graten en de verpakking opgestuurd. Was het al helemaal vergeten en kreeg vandaag ineens post. Brief met excuses en voor 15 euro aan tegoedbonnen.
Netjes opgelost dus!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 27 Dec 2014 17:13

Re: Klagen kan helpen.

Dat is netjes MPR.

Ik had vandaag een meevaller met shoppen. Ik had een super leuk truitje aan en dat hing in het rek van 50% korting. Dus op dat moment ook met de prijs acceptabel. Bleek het truitje door een klant in het verkeerde rek te zijn gehangen. Het was een truitje uit de nieuwe collectie. Ik baalde daar wel van, maar ik zou nu 10% korting krijgen op dat truitje. Ik heb het nu meegenomen omdat het ook echt te leuk stond, maar ik vond dit van de winkel ook wel heel netjes.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers