Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dreumes trapt me

<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 26 Dec 2014 22:57

Dreumes trapt me

Ik weet niet in hoeverre het echt bewust doelgericht gaat zeg maar, maar onze zoon van 19 maanden die trapt mij sinds een paar dagen steeds keihard in m'n buik of zelfs hoofd (of waar ie me dan ook kan raken) tijdens het verschonen :(
Bij m'n vriend doet ie het niet.

Hoe kan ik hier het beste mee omgaan/op reageren?
<<

Anoniem84

Bericht 26 Dec 2014 23:16

Re: Dreumes trapt me

Steeds aan blijven geven dat het pijn doet en zo gaan staan dat ie je niet meer kan raken.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 26 Dec 2014 23:37

Re: Dreumes trapt me

Ik zette hem dan direct in een hoek, in z'n blote kont. Soms een paar keer achter elkaar.
#teammaple🍁
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 26 Dec 2014 23:57

Re: Dreumes trapt me

Mijn dochter deed dat ook! Ik hield dan haar benen vast en zei pas los te laten als ze weer rustig was. Maar dat lukt niet bij alle kinderen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem85

Bericht 27 Dec 2014 00:11

Re: Dreumes trapt me

Ja dat doet/deed m ook. Ik blijf zeggen dat het heel erg pijn doet, maar dat heeft meestal weinig indruk.
Het is nu wel veel minder vaak dan een half jaar geleden.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 27 Dec 2014 01:06

Re: Dreumes trapt me

Mijn dochter heeft dit ook wel gedaan. Eerst benoemde ik alleen dat het niet mocht. Later zette ik haar na 2x waarschuwen en benoemen in dr bed en liep haar kamer uit .Hier was ze wel er van onder de indruk. Het ging gelukkig snel weer over
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 27 Dec 2014 11:06

Re: Dreumes trapt me

Mijn oudste heeft dat ook een poosje gedaan en de jongste doet het nu ook regelmatig, maar hier was/is het onbewust, hij snapt nog niet wat hij doet.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Dec 2014 12:14

Re: Dreumes trapt me

Jep, ook hier herkenbaar.. Ergens gaan staan waar ze me niet kan raken gaat niet, dan krijg ik haar luier niet meer aan haha.

Ik waarschuw, pak haar benen beet (wat ook niet altijd gaat, want ze is me sterk...), en benoem dat het pijn doet. En net zoals UN heb ik haar ook al meerdere keren in der blote kont op de grond gezet en ben ik weggelopen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron