Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 10:46

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Weet je trouwens zeker dat die collega niet zwanger is van jouw man?
<<

Artemis

Bericht 26 Sep 2013 10:47

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ED, ga even buiten spelen terwijl de rest gewoon praat over het onderwerp waarover het gaat: hun relatie.

Oordelen over of ze al dan niet een baby hadden mogen knutselen doe je maar fijn in de zandbak, als je niets zinnigs toe te voegen hebt waar biechtje iets me kan, dan hou je gewoon je mond. Je helpt iemand niet verder door met terugwerkende kracht te gaan vragen of ze wel zwanger had moeten worden.
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 10:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik had de rest van de reacties niet gelezen, het kind is dus niet gepland. Ok, dat maakt het al wat duidelijker allemaal.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 26 Sep 2013 10:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:Weet je trouwens zeker dat die collega niet zwanger is van jouw man?


Volgens mij heb jij teveel naar programma's als Achter Gesloten Deuren en Overspel in de Liefde gekeken.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 10:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Als zij samen seks hebben gehad in de periode dat zij is bevrucht, dan lijkt het me een nogal realistische gedachte.
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 11:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

ED, Biechtje doet haar verhaal hier omdat ze hulp zoekt, niet omdat ze alle worst case scenario's wil horen. Je helpt haar niet, dus je hebt hier niets te zoeken.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Sep 2013 11:02

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ze hebben geen sex gehad. Dat zeggen ze beiden tenminste. Ik weet niet of ik dat moet geloven, ik bedoel.. er is ook gezegd dat er alleen maar geknuffeld was. Naar wat ik nu weet is er alleen gezoend. Maar ja, volgens mij kan ik beter uit gaan van meer. Maar goed, wát er precies gebeurd is vind ik niet eens zo relevant. Het gaat mij om het liegen.

Als dit toen besproken was, was het al heel anders geweest. Dan had ik het kunnen vergeven. Iedereen maakt wel eens fouten. Hoewel het dan natuurlijk nog gewoon pijnlijk is. Maar het bewust achterhouden en het moeten horen van een ander, dát vind ik erg. Het liegen. Dat past m.i gewoon niet in een gezonde relatie. En hij kan glashard liegen hoor, maar mijn gevoel klopt wat dat betreft altijd. Ik heb altijd het gevoel gehad dat er iets in het verhaal niet klopte. Dat heb ik ook gezegd tegen de mensen om me heen destijds. Er is iets wat niet klopt. En dit was het.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Sep 2013 11:03

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Elliot schreef:ED, Biechtje doet haar verhaal hier omdat ze hulp zoekt, niet omdat ze alle worst case scenario's wil horen. Je helpt haar niet, dus je hebt hier niets te zoeken.


Ik neem haar ook niet serieus, omdat ik ook wel weet dat ze alleen maar uit is om te rellen. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn ;).
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 26 Sep 2013 11:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje, als jij bent wie je denkt dat ik ben zou hij op dit moment echt de *$(!#$&@(#$ kunnen krijgen.
Dan heb je zoveel doorstaan, denk je dat je het overwonnen hebt, en dan gaat er gewoon een nog diepere, nog slechter beerput open..
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 11:05

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wil je samen zijn met iemand die je niet kunt vertrouwen? Lijkt me toch dat vertrouwen de basis is van een relatie. Zelf zou ik zonder dat vertrouwen geen reden zien een relatie voort te zetten, want wat is er dan nog van over? Natuurlijk is het lastig wanneer je samen een huis hebt en kinderen, maar er is altijd een uitweg. Ik zou in elk geval tegen je man zeggen dat je even rust en ruimte nodig hebt en dat hij maar tijdelijk een ander onderdak moet zoeken.
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 11:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Snap ik hoor biechtje, maar de topicvervuiling is gewoon irritant. Net zoiets als al die spammers.

Ik kan me voorstellen dat het om het liegen gaat. Want de basis van een gezonde relatie is toch wel vertrouwen, en als dat weg is.. Zo lastig. Hoe is hij er zelf onder? Lijkt het alsof hij spijt heeft, of vind hij jou eigenlijk maar zeuren? Want zijn houding hierin zegt ook veel over of het nog de moeite waard is om de relatie te redden.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Sep 2013 11:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Er zullen vast mensen zijn die denken te weten wie ik ben. Neem dan even contact met me op via pm. Het maakt me niet heel veel uit dat mensen het weten, maar ik vind het wel fijn als het niet onder mijn eigen naam op dit forum zwerft.

Daarnaast denk ik sowieso wel dat ik herkenbaar ben met dit verhaal, dus ik heb niet de illusie dat niemand door zal hebben wie ik ben.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Sep 2013 11:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat vind de man van die collega er eigenlijk van. Ik zou dat ook aan die kant niet trekken.

Verder vind ik het echt heel erg. Dat liegen, man, een jaar lang. En dan ook nog eens de kans hebben alles op tafel te leggen en dan nog blijven liegen.
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 11:08

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Het spijt me dat ik degene moet zijn die dit aanhaalt, maar als ik vermoedens zou hebben dat mijn man naar bed is gegaan met een collega en zij is zwanger, dan zou dit toch in mijn hoofd opkomen ja. Ze heeft zelf ook een man, dus het kan net zo goed van haar eigen man zijn, maar er bestaat zeker een mogelijkheid dat jullie nu dus allebei zwanger zijn van jouw man. Je weet het gewoon niet. Dit is niet bedoeld om te rellen, maar het is een mogelijkheid waar ik - als ik jou was - zeker rekening mee zou houden.
<<

Anoniem12

Bericht 26 Sep 2013 11:09

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

-ED- schreef:Het spijt me dat ik degene moet zijn die dit aanhaalt, maar als ik vermoedens zou hebben dat mijn man naar bed is gegaan met een collega en zij is zwanger, dan zou dit toch in mijn hoofd opkomen ja. Ze heeft zelf ook een man, dus het kan net zo goed van haar eigen man zijn, maar er bestaat zeker een mogelijkheid dat jullie nu dus allebei zwanger zijn van jouw man. Je weet het gewoon niet. Dit is niet bedoeld om te rellen, maar het is een mogelijkheid waar ik - als ik jou was - zeker rekening mee zou houden.

Het was ook het eerste waar ik aan dacht.

Ik vind helemaal niet dat ED hiermee rellen uitlokt. Maar ik denk dat Biechtje er zelf ook wel aan gedacht heeft. Ze weet uiteraard op dit moment helemaal niets zeker. Lijkt me duidelijk én logisch.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Sep 2013 11:10

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Dit speelde toch een jaar geleden begrijp ik, en die meid is nu zwanger. Als je naar de tijd kijkt, is dat dus niet iets om rekening mee te houden nu. Nu moet ze kijken naar het verraad. Want dat is het. en wat die vriendschap nu eigenlijk inhoudt...
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 26 Sep 2013 11:12

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben daar niet zo bang voor. Het zou feitelijk gezien niet kunnen als het gebeurd was op de dag dat ze allebei aangeven, maar natuurlijk hebben ze met elkaar het bed in kunnen duiken daarna. Maar dat is niet iets waar ik vanuit ga in ieder geval gezien het verhaal wat ik verder ken (en niet alleen van hen, ook van buitenstaanders).
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 11:13

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Nee, ze hebben gewoon contact gehouden en het is niet duidelijk hoe close dit contact al die tijd was.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 26 Sep 2013 11:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Tabbie schreef:
Biechtje schreef:
Alibi schreef:Heb jij hem hier al over gesproken?
Ben het eens met artemis dat het vrijwel onmogelijk is om een vriendschappelijke relatie te hebben met iemand waarmee je een verhouding hebt gehad.
Waarom heeft zij jou dit vertelt? Wil zij meer van je man? Of wil ze jullie huwelijk kapot maken? Ik zou haar ook niet klakkeloos geloven wat ze zegt, want zij is ook niet onpartijdig natuurlijk.


Zij ging er vanuit dat ik dit wist. Ik vond een kaart van haar in zijn tas omdat ze met zwangerschapsverlof ging. Die kaart was wel érrug vriendschappelijk, vandaar dat ik ipv het alleen aan hem te vragen haar geconfronteerd heb. Zij deed dus haar verhaal in een whatsapp en was verbaasd dat ik niet wist dat er meer gebeurd was.


Hoe vriendschappelijk is er errug vriendschappelijk?


Ik blijf mij dit afvragen ...
<<

Anoniem44

Bericht 26 Sep 2013 11:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Zoiets kan gewoon gebeuren hoor. Ook op alle andere dagen van het jaar, niet alleen op die ene dag. Er zijn genoeg mensen die achter elkaar aanrijden naar een bepaald hotel langs de snelweg en daar een uur een kamer boeken. En om seks te hebben heb je natuurlijk lang niet altijd een bed nodig.

Als iemand eenmaal glashard tegen je liegt, dan zou mijn vertrouwen eerlijk gezegd behoorlijk weg zijn en zou ik al die verhalen ook met een korreltje zout nemen.
<<

Anoniem32

Bericht 26 Sep 2013 11:33

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ed je hebt wel een punt hoor maar het is makkelijke gezegd dan gedaan. Jij hebt immers een vaste en goede relatie zoals je omschrijft. Je hebt dan wellicht ook geen enkel idee hoe biechtje zich op dit moment moet voelen.
Natuurlijk is dan iemand niet meer te vertrouwen op zijn verhaal, maar he ze hebben wel een gezin he. Moet ze dat dan ook maar even 1,2,3 weg gooien? Dan denk je wel 10x verder na.
En ik weet 100% zeker dat biechtje dit niet zomaar accepteert. Maar om nu zo hard te reageren heeft ze helemaal niks aan, want ze weet echt zelf wel wat het beste voor haar en haar gezin in op dit moment.

Biechtje :hug:
<<

Anoniem193

Bericht 26 Sep 2013 12:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lejow schreef:Biechtje, als jij bent wie je denkt dat ik ben zou hij op dit moment echt de *$(!#$&@(#$ kunnen krijgen.
Dan heb je zoveel doorstaan, denk je dat je het overwonnen hebt, en dan gaat er gewoon een nog diepere, nog slechter beerput open..

We weten allemaal dat jij Lejow bent hoor :P
<<

Anoniem193

Bericht 26 Sep 2013 12:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Biechtje schreef:Ze hebben geen sex gehad. Dat zeggen ze beiden tenminste. Ik weet niet of ik dat moet geloven, ik bedoel.. er is ook gezegd dat er alleen maar geknuffeld was. Naar wat ik nu weet is er alleen gezoend. Maar ja, volgens mij kan ik beter uit gaan van meer. Maar goed, wát er precies gebeurd is vind ik niet eens zo relevant. Het gaat mij om het liegen.

Als dit toen besproken was, was het al heel anders geweest. Dan had ik het kunnen vergeven. Iedereen maakt wel eens fouten. Hoewel het dan natuurlijk nog gewoon pijnlijk is. Maar het bewust achterhouden en het moeten horen van een ander, dát vind ik erg. Het liegen. Dat past m.i gewoon niet in een gezonde relatie. En hij kan glashard liegen hoor, maar mijn gevoel klopt wat dat betreft altijd. Ik heb altijd het gevoel gehad dat er iets in het verhaal niet klopte. Dat heb ik ook gezegd tegen de mensen om me heen destijds. Er is iets wat niet klopt. En dit was het.


Als ik dit zo lees, kun je het nu niet meer vergeven?
<<

Anoniem9

Bericht 26 Sep 2013 12:29

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Alibi schreef:
Lejow schreef:Biechtje, als jij bent wie je denkt dat ik ben zou hij op dit moment echt de *$(!#$&@(#$ kunnen krijgen.
Dan heb je zoveel doorstaan, denk je dat je het overwonnen hebt, en dan gaat er gewoon een nog diepere, nog slechter beerput open..

We weten allemaal dat jij Lejow bent hoor :P


:laughcry:
You've made my day :)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 26 Sep 2013 12:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik vind dat ED eigenlijk niet zulke gekke of rare dingen zegt.

Als ik een idee heb wie je bent, en de vorige situatie nog goed herinner. Zou ik echt klaar zijn nu met deze man. Ik vind het eigenlijk nogal vaag allemaal, natuurlijk zegt die andere vrouw dat haar man het prima vind. Zij zit immers ook niet te wachten op allerlei gezeur binnen haar relatie. Via whatsapp is het natuurlijk ook op een afstandje, en kan ze misschien beter en doordacht reageren. Ik zou dit persoonlijk niet accepteren, gezien de situatie die voorafgaand al heeft gespeeld en de stappen die jullie hebben ondernomen. Het zou voor mij betekenen, dat de relatie word beëindigd.

Heb je al met hem gesproken? En hoe ben je aan haar nummer gekomen?

Sterkte in elk geval.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers