Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen donderdag

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Sep 2013 08:08

Goedemorgen donderdag

Goedemorgen allemaal.

Normaal als ik mijn ogen op doe is er al lang een goedemorgen topic de laatste twee weken. Ik was al hard aan het zoeken of ik hem had gemist.

Hier een rustige nacht gehad alleen wakker geworden met de droom dat ik mijn toets niet had gehaald omdat ik teveel uitwerkingen (wiskunde) bij had staan. Heel wazig, maar ja. Misschien omdat ik vandaag niet naar de les kan omdat ik een sollicitatiegesprek heb. Verder ga ik thuis wat aanrommelen en vast beginnen met het marineren van het vlees voor de barbecue morgen.

Fijne dag allemaal.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem30

Bericht 26 Sep 2013 08:12

Re: Goedemorgen donderdag

Haha! Ik begin later vandaag dus kon hem niet vroeg openen! Ik moet om 9.00 beginnen vandaag en heb daarna een bespreking met mijn leidinggevende. Vanavond ff stukje rijden met de auto & kopje koffie drinken bij de oma van mijn vriend. Werkze allemaal of geniet van je vrije dag!
<<

Anoniem122

Bericht 26 Sep 2013 08:19

Re: Goedemorgen donderdag

Succes met je sollicitatiegesprek!

Ik was vanmorgen al vroeg wakker, beetje onrustig geslapen. Gisteravond mijn ticket naar Bangkok geboekt, voor mijn stage van 5 maanden, en dat maakte het ineens allemaal veel "echter". Tot gister hield ik er nog rekening mee dat het wel eens niet door zou kunnen gaan, maar gisterochtend een e-mail gehad met bevestiging vanuit het bedrijf dus gelijk maar ticket geboekt (Mooie aanbieding die niet lang meer geldig was).
Vanmorgen dus ook maar gelijk het appartementencomplex waar ik mijn studio wil gaan huren, opnieuw gemaild. Heb daar in juni al contact mee gehad, en kan nu dus eindelijk echt boeken. Hopelijk is er voor die periode nog een studio vrij. En zometeen naar school, heb om 10 uur les tot 11:45, en dan pas om 16:00 uur weer en dan lekker weer naar huis! (Afgelopen dagen op kot geweest).
<<

Anoniem119

Bericht 26 Sep 2013 08:24

Re: Goedemorgen donderdag

Succes met beide gesprekken, Silly en Pippa!

Ik vind het zo leuk voor je TukTuk!

Ik ben op weg naar m'n werk. Vanavond ga ik naar de stad met koopavond, lekker naar de kapper en nieuwe laarzen kopen van m'n eerste salaris. Zooooo'n zin in! En een lekker Italiaans broodje bij de deli halen.
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 08:32

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen!

Silly en Pippa, succes met jullie gesprekken.
TukTuk, wat gaaf! Wanneer vertrek je? Spannend hoor!
Marin, leuk he, dat eerste salaris :) Geniet ervan!

Ik zit op m'n werk, was veel te laat vanmorgen omdat de brug open stond (haha, klassiek smoesje), welke idioot doet de brug nou open midden in de spits!? Nja, het is gelukkig niet zo erg als ik te laat ben hier (er is toch nog niemand als ik begin, haha!).
Vanavond de laatste dingetjes inpakken voor onze vakantie, morgen nog een half dagje werken en dan lekker een weekje naar CP! Zin in! :cheering:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 26 Sep 2013 08:52

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen!

Na een te korte nacht (eigen schuld, te lang bij de bovenbuurvrouw gezeten) kon ik maar moeilijk opstaan. Zometeen met N. naar het CB voor de ogentest. Daarna breng ik haar door naar het KDV en ga ik in huis aan de slag. Vanmiddag nog even langs school, want ik heb problemen met het inschrijven voor een tentamen. Ik kan me niet inschrijven, de inschrijvingsperiode sluit morgen. Nog even gauw regelen dus, anders kan ik niet deelnemen aan het tentamen.

Fijne dag allemaal vandaag!
<<

Snirp

Bericht 26 Sep 2013 09:05

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen allemaal!!

TukTuk, kan me voorstellen dat je een onrustige nacht hebt gehad, haha! Wel super dat het nu allemaal 'echt' is!
Marin, shopse vanavond :D Leuk hoor, met je eerste salaris! Ik weet zelfs nog wat ik van mijn allereerste salaris van mijn bijbaantje heb gekocht, haha!

Hier een rustig werkdagje! Merk echt dat het aantal cliënten wat terugloopt... Nou ja, genoeg tijd voor verslagen!
Vanavond nog even de radiatorbuizen voor de 2e keer lakken, dan kan mijn vriend met mijn vader en schoonvader zaterdag het laminaat leggen. Verder gaan we het reisvoorstel voor onze huwelijksreis eens even goed doornemen! :D
Verder lekker een avondje bankhangen samen, heerlijk!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 26 Sep 2013 09:16

Re: Goedemorgen donderdag

Wat gaaf TukTuk!

En Pippa en Silly, succes met de gesprekken!!

Ik ben vandaag vrij! Joepie. Als ik veel zin heb ga ik even de stad in, want ik moet echt nieuwe kleren.

Have a nice day! :sunny:
<<

Anoniem123

Bericht 26 Sep 2013 09:39

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen!

Ik ben vandaag ook vrij. Zowel van huishoudelijk werk (gisteren al veel gedaan en morgen weer) als van mijn werk.
Wel koken en vaatwasser legen en dat soort dingen.
Heb net al een mooi eindje gefietst met de kleine man.
Wat er vandaag op de planning staat: appeltaart maken en verder haken. Ik ben bezig met een sjaal voor S en die moet wel af voor het echt koud word. :thumbup:
En voor de rest lekker lummelen, kan zomaar eens. :cheering:
<<

Dikkie Dik

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 574

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 26 Sep 2013 09:53

Re: Goedemorgen donderdag

Morning...

De hele week al rotnachten gehad omdat dochterlief voor het eerst van haar leventje zwaar verkouden is.
Dat gaat gelukkig beter en gelukkig sliep ze vannacht bijna helemaal door.
Alleen nu zijn wij ziekig...

Heb dus vannacht weer wakker gelegen maar nu van de keelpijn en verstopte neus..en een snurkende man die had dezelfde klachten.
Had vandaag een personeelsdag..maar heb me ziek gemeld. Liever zo'n dag missen dan een lesdag.

Mijn dochter is met opa en oma mee naar de dierentuin en mama en papa gaan vandaag een beetje bijslapen.
Het is al vier weken drama met slapen.
22-2-2013
28-8-2015
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Sep 2013 09:54

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen!

Hier nog steeds vakantie en we hebben vandaag niks op de planning staan, heerlijk!

Fijne dag vandaag!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 26 Sep 2013 09:57

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen,

Vandaag een vrije dag.
Zo even wat in het huishouden doen
en een lekker stuk wandelen met de hond.

Fijne dag allemaal!
2014 2016
<<

Anoniem291

Bericht 26 Sep 2013 10:07

Re: Goedemorgen donderdag

Ik moet zo werken van 11:30 tot 21:30. Daarna de was opruimen, want die hangt er ook nog steeds. Gaan aankomend weekend verhuizen dus het is allemaal een beetje druk
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 26 Sep 2013 10:19

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen,

Ik moet zometeen naar therapie. Daarna ga ik wat eten in de stad met mijn moeder en samen naar de bios.
Vanavond weer zumba! :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 26 Sep 2013 11:56

Re: Goedemorgen donderdag

Goedemorgen! (nog net ;))

Ik ga vandaag nog een beetje rustig aan doen, was de afgelopen 2 dagen een beetje grieperig dus nog even aan het herstellen.
Ik ga straks even een mailtje typen naar het bedrijf waar mijn vriend werkt, schijnt dat ze mensen zoeken :thumbup: , andere afdeling overigens. Ik zou net met hem op dezelfde afdeling willen werken hoor :) .
En verder even een beetje het huishouden weer oppakken en nog even op het balkon zitten gezien het zonnetje lekker schijnt :) .

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi