Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Dec 2014 10:57

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ik ga wel eens in chill- of sportkleding naar AH, boeit me weinig. Soms zelfs make-uploos, al voel ik me daar wel minder prettig bij (hoop dan heel erg dat ik geen bekenden tegenkom haha).
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem321

Bericht 23 Dec 2014 11:00

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ik ga nooit in chillbroek de deur uit, behalve om de container aan de weg te zetten.
Ik ga wel zonder make up, maar ik maak me toch al bijna nooit op, dus dat is voor mij niet bijzonder.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Dec 2014 11:02

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Bliss schreef:Ik ga wel eens in chill- of sportkleding naar AH, boeit me weinig. Soms zelfs make-uploos, al voel ik me daar wel minder prettig bij (hoop dan heel erg dat ik geen bekenden tegenkom haha).


Oh ja! Ik moet op zondag soms sigaretten halen bij het tankstation in de buurt. Daar loop ik dan alijd heen met mijn bril op, make-up loos, pyjamabroek in UGG's (ziet er echt niet uit) en mijn jas erover. Kwam ik de vriend van een goede vriendin tegen, vreselijk. Hij moet dan ook gewoon lachen, helpt ook niet echt!
<<

Anoniem222

Bericht 23 Dec 2014 11:04

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Haha! Ja, ik ga zelfs wel eens in mijn pyjamabroek naar de appie. Uggs er onder, jas er over, boeie! En zonder make up vertoon ik me ook makkelijk eigenlijk. Ga ook gerust naar een low key feestje zonder make up. Heb dan een beetje kale ogen maar tsja.. ik vind mezelf zonder make up ook best leuk.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Dec 2014 11:07

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Wel in sportkleding maar niet in mijn pyjama. Ik zie mezelf al gaan in mijn roze onezie met witte konijntjes :kersthaha:
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 23 Dec 2014 11:12

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Hahaha Aterlier Madame!

Ik ga liever niet in sportbroek, en zeker niet in pyjamabroek. Make-up loos heb ik minder moeite mee.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Dec 2014 11:18

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Haha, ik ging gisteren na de training nog even snel naar de AH; stond ik daar in m'n zwarte joggingbroek (helemaal wit uitgeslagen van de magnesium), zwart shirt met 'I do stupide' (helemaal wit uitgeslagen van de magnesium), felroze/groene nikes en een kerstmuts met panterrandje op m'n hoofd... En toen moest ik aan dit topic denken :ja:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Dec 2014 11:26

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Carrie schreef:
Bliss schreef:Ik ga wel eens in chill- of sportkleding naar AH, boeit me weinig. Soms zelfs make-uploos, al voel ik me daar wel minder prettig bij (hoop dan heel erg dat ik geen bekenden tegenkom haha).


Oh ja! Ik moet op zondag soms sigaretten halen bij het tankstation in de buurt. Daar loop ik dan alijd heen met mijn bril op, make-up loos, pyjamabroek in UGG's (ziet er echt niet uit) en mijn jas erover. Kwam ik de vriend van een goede vriendin tegen, vreselijk. Hij moet dan ook gewoon lachen, helpt ook niet echt!


Hahaha, zo ben ik eens gespot door een collega toen ik make-uploos in sportkleding bij de kassa bij AH stond. Zegt ie de volgende dag ook nog dat ie twijfelde of ik het was, maar dat ie me uiteindelijk aan mn stem herkende :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Dec 2014 11:29

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Nee niet in chillbroek, maar dat is hetzelfde als zonder make-up dat ook niet.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Dec 2014 11:34

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ik draag nooit meer make-up dus dat boeit me niet, maar ik draag als ik vrij ben ook geen chill kleren. Ik vind het al niks als ik een oude trui draag naar de supermarkt, bijvoorbeeld omdat ik ga poetsen ofzo.
<<

Anoniem193

Bericht 23 Dec 2014 12:15

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Oh echt cotton. Ik had gedacht dat jou dat niet veel zou uitmaken :p
En dat bijvoorbeeld carrie of harri nooit zonder make up de deur uit zou gaan. Grappig.

Ik ga niet in chill kleren naar de supermarkt ofzo. Ff de hond een plas laten doen op de hoek als het donker is wel. Ik heb haast nooit makeup op, dus zonder make up loop ik altijd buiten.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 23 Dec 2014 18:03

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ik ga niet in mijn chill broek naar de supermarkt, dan trek ik altijd toch ff snel een gewone broek aan. Mijn chill broeken zijn ook allemaal lelijk :laughcry: . Make up draag ik nooit, dus van dat dilemma heb ik nooit last.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 23 Dec 2014 21:47

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Als ik sport doe ik meestal geen make-up op en loop ik in mijn joggingbroek, zo ga ik dus gerust daarna een boodschap halen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Dec 2014 22:41

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ja hoor, no problem.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 24 Dec 2014 01:37

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ligt eraan welke joggingbroek ik aan heb, maar ga er gewoon in boodschappen doen. Mascara doe ik wel altijd op voor ik de deur uit ga.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem171

Bericht 24 Dec 2014 07:11

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Jorja schreef:Em nee, maar mijn chill roek momenteel is een knalroze broek met Snoopy op mijn billen, en de pijpen zijn te kort.....
Dus als ik wegmoet schiet ik wel even een spijkerbroek aan.

:kersthaha:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 24 Dec 2014 12:11

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Soms als ik om half zeven al moet werken doe ik geen make up op. Ik hoor dan zo vaak dat ik er ziek uit zie, zo ga ik echt niet naar een feestje.
R. 2013
D. 2016
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Dec 2014 12:15

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ja hoor, waarom zou ik mijn relaxe kleding gaan verwisselen in iets anders als ik binnen 10-15 minuten weer thuis ben.
Zonder make up de deur uit gaan is voor mij dagelijks. Ik krijg altijd van de leerlingen te horen dat ik er leuk uit zie als ik een keertje mascara op heb. Misschien toch vaker opdoen haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Dec 2014 12:20

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Spencer schreef:Soms als ik om half zeven al moet werken doe ik geen make up op. Ik hoor dan zo vaak dat ik er ziek uit zie, zo ga ik echt niet naar een feestje.


Maar de vraag is ook of je zo naar een winkel gaat!
❤ 7 juni 2018
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 24 Dec 2014 12:55

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Nee haha.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 24 Dec 2014 13:04

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ja hoor, ik doe dat wel. Het liefst kleed ik me wel even aan/maak ik me op maar soms heb ik daar gewoon geen zin in. Soms moet ik even snel sigaretten halen, dat doe ik bij de shoarmatent recht tegenover mijn huis (echt letterlijk de straat oversteken en ik sta er in) daar loop ik gerust in m'n pyjama en op pantoffels naartoe. Oh ik heb trouwens wel een redelijk degelijke pyjama waarin dat kan, een blauw geruite broek. Ik zou dan weer niet in m'n mickey mouse pyjama of m'n onesie gaan haha.
<<

Anoniem94

Bericht 24 Dec 2014 15:58

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Ja, hoor. Dat maakt me echt niet uit.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 24 Dec 2014 21:58

Re: Ga jij in je chillbroek naar de winkel?

Oh ja, geen probleem. Zag gisteren hier (op 1 dag) een man op zijn paard boodschappen doen en zijn paard dus 'parkeren' en daarna een vrouw op haar sloffen en badjas sigaretten kopen..
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers