Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstpakket

<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 20 Dec 2014 18:46

Re: Kerstpakket

De man van mijn overbuurvrouw werkt bij hetzelfde bedrijf als ik, en was ontzettend ondankbaar over het kerstpakket. Heb d'r maar gezegd dat ze niet verplicht zijn een kerstpakket te geven dus dat je blij moet zijn met alles wat je krijgt.

Er waren zelfs collega's die klaagden dat ze de eindejaarsuitkering te laag vonden....
D. 💙14-01-2019💙
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Dec 2014 21:03

Re: Kerstpakket

Mijn 'kerstpakket' is niet aangekomen. We kregen een bon per post maar er lijkt iets mis te zijn gegaan bij mij. Jammer!! Als het goed is wordt het binnenkort nogmaals nabezorgd.

Mijn vriend had helaas geen kerstpakket, daar is geen budget voor op dit moment. Ze hebben wel aangegeven dat ze een Paaspakket krijgen omdat er dan weer nieuw budget is. Haha, naja zou ook leuk zijn!
<<

Anoniem286

Bericht 20 Dec 2014 21:46

Re: Kerstpakket

Lampenkapje schreef:Ik heb een pakket van Rituals gekregen en 50 euro omdat de organisatie geld over had.
Verder heb ik mijn eindejaarsuitkering net gekregen.


Zo, dat is ook nog eens een leuk cadeau zo'n rituals pakket!
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 20 Dec 2014 21:57

Re: Kerstpakket

Ik heb twee werkgevers en bij beide heerlijke spulletjes van Rituals :kerstduim: Het eerste pakket heb ik al onder de boom staan, de ander moet nog bezorgd worden. Daarbij zit ook nog een boek met recepten, decoratie ideetjes, ed.

Ben er blij mee!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 20 Dec 2014 21:59

Re: Kerstpakket

Heerlijk, Angela! Rituals doet het altijd goed :D
<<

Anoniem280

Bericht 20 Dec 2014 23:33

Re: Kerstpakket

Mijn collega's hebben een vleespakket gekregen. Ik heb hem nog niet gehad. Wel heb ik een mooi kerststuk op tafel van mijn werk gekregen. Toen ik mijn baas bedankte vroeg hij of ik mijn pakket al had gekregen. Nee, nog niet. Hij gaat maandag speciaal voor mij een nieuwe bestellen.
Maandagavond ga ik samen met een collega van mij even naar het werk en dan kunnen we het pakket mee nemen. Ben zeer benieuwd.
<<

Anoniem133

Bericht 22 Dec 2014 16:43

Re: Kerstpakket

Normaal krijg ik altijd een VVV bon van het werk, maar ik heb nog niets gezien en ik heb nu kerstvakantie, dus waarschijnlijk komt het volgend jaar wel. Mijn man krijgt nooit een kerstpakket.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 22 Dec 2014 19:15

Re: Kerstpakket

Mijn kerstattentie was een bon t.w.v. € 50,-
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem114

Bericht 22 Dec 2014 19:31

Re: Kerstpakket

Wij hebben een 'standaard' eetpakket gehad, met chocolaatjes, dropjes, chips. fudge etc. Maar ook een leuk bordje voor een baquette (die er ook in zat natuurlijk!) en 2 schaaltjes voor dips (en uiteraard kunnen we daar ook van genieten ;) )

Daarnaast hebben we als fulltimers een extra pakket gehad, een Curverbox gevuld met een weekendtas, warm plaid, een Brabantia koekenpan, handig keukenmesje en een Philips elektrische tandenborstel. Ik mag niet klagen! Ik verwacht ook niet dat de kerstpakketten bij ons gaan verdwijnen, onze directeur is echt heel erg goed voor zijn personeel!
<<

Anoniem185

Bericht 22 Dec 2014 20:40

Re: Kerstpakket

Highway schreef:
Lampenkapje schreef:Ik heb een pakket van Rituals gekregen en 50 euro omdat de organisatie geld over had.
Verder heb ik mijn eindejaarsuitkering net gekregen.


Zo, dat is ook nog eens een leuk cadeau zo'n rituals pakket!
Ja, heerlijk!
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 22 Dec 2014 20:49

Re: Kerstpakket

Mijn vriend heeft een standaard pakket gehad. Het meeste hebben we weggegeven aan onze ouders omdat we het zelf niet lekker vinden. Maar daar stond tegenover dat we van hun ook weer wat uit het kerstpakket kregen! :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 22 Dec 2014 22:19

Re: Kerstpakket

Het was dus een carrousel bon. Heb een broodrooster gekozen.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Mezcla

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 247

Geregistreerd: 03 Sep 2013 23:59

Bericht 24 Dec 2014 07:23

Re: Kerstpakket

Ik vind die verassingskerstpakketen vol eten stiekem eigenlijk ook het leukst.

Ik had helemaal niks verwacht met kerst, is hier niet zo'n ding, hadden wel een informele kerstborrel op het werk, altijd leuk en gisteravond kreeg ik een fles rode wijn, vond ik toch wel een leuk gebaar! Ook kreeg ik van een van m'n studenten een pakje gezichtsmaskertjes, in van die sachets, vond ik ook wel heel lief en heb ik ook meteen gebruikt :)
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Sublimo