Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


creatief kerstdiner peuter

<<

Anoniem113

Bericht 22 Dec 2014 12:04

creatief kerstdiner peuter

Ik wil op kerstavond iets leuks gaan doen met het avondeten voor Ties. Beide kerstdagen zijn we weg dus dit zal ons enige kerstmomentje thuis zijn.

Ik zat te denken om de tafel heel feestelijk te dekken met lampjes. in huis kaarsjes aan en de openhaard zodat het er gezellig uit ziet. Maar wat is een leuk idee om te doen qua eten? Hebben jullie tips? Misschien kleine hapjes?
<<

Anoniem74

Bericht 22 Dec 2014 13:35

Re: creatief kerstdiner peuter

Van bladerdeeg een kerstboom snijden, en die versieren met lekkere dingen....en dan in de oven. Soort pizza dus, maar dan in kerstboomvorm.
Of bladerdeegsterren uitsteken, en die met geraspte kaas oid bestrooien.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 22 Dec 2014 13:36

Re: creatief kerstdiner peuter

Pannenkoekjes in een stervorm? Je kan van die bakringen/ vormen krijgen waardoor je vormen krijgt.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 22 Dec 2014 16:59

Re: creatief kerstdiner peuter

Inderdaad mer vormpjes werken.
<<

Anoniem123

Bericht 22 Dec 2014 18:25

Re: creatief kerstdiner peuter

Wij hebben een bord in de vorm van een kerstman voor Siem. Staat ook leuk ook als er gewoon eten op ligt.
<<

Anoniem113

Bericht 22 Dec 2014 20:47

Re: creatief kerstdiner peuter

Dat van die vormpjes klinkt leuk!

Daar kan ik ook broodjes mee uitsnijden en die lekker beleggen. Een paar pannenkoekjes.

Bedankt voor de tips!
<<

Anoniem97

Bericht 23 Dec 2014 12:58

Re: creatief kerstdiner peuter

Fruit en poffertjes spiesjes
Kleine gehaktballetjes
Groente in een sterretje maken en op een spiesje doen
Bladerdeeg hapjes


Ik zou denk ik gewoon van allerlei kleine dingen maken, wel gezellig dan :)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers