Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Op jezelf googelen en op anderen

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 21 Dec 2014 16:06

Op jezelf googelen en op anderen

Weet jij wat er over je te vinden is als je op jezelf googelt? Doe je dit regelmatig om in de gaten te houden wat anderen over je kunnen vinden? Of denk je daar niet over echt na/maakt je dit niet uit?

Google jij op anderen? Vrienden, collega's, familie of exen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 21 Dec 2014 16:38

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik Google mezelf regelmatig ja. Ik vind het wel fijn om te weten of en wat er over mijzelf te vinden is. Heel soms Google ik mijn vriend ook, maar meer dan dat in principe niet.
<<

Anoniem124

Bericht 21 Dec 2014 16:43

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Als ik mezelf op een bepaalde manier zeer grondig google kom ik een bijna gesloten huwelijk van mij met iemand in t buitenland tegen dat al was voor-aangemeld :palm: . Dat was in de tijd dat ik nog jong en impulsief was. Gelukkig nooit doorgegaan.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 21 Dec 2014 16:44

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Dat vraagt om meer uitleg, Charles! Dat klinkt bijzonder.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:57

Bericht 21 Dec 2014 17:36

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik google mezelf regelmatig.
Maar er is iemand met dezelfde naam die erg fanatiek is op internet. Het 1ste wat je van mij tegenkomt is dat ik bestuurslid ben van mijn sportvereniging en daarna een artikel wat gepubliceerd is. Dat artikel heb ik geschreven met een klasgenoot tijdens onze studie.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 21 Dec 2014 17:38

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik heb 1 naamgenoot (voor- en achternaam...) Als ik mezelf google, kom als eerste Linkedin en Fb van mezelf tegen. Daarna wat dingen van Pinterest van naamgenoot, maar gelukkig zijn dit wel leuke dingen die ze heeft gepind. Vind het wel vervelend dat mijn naam erbij staat.
Ook wat krantenberichten van 6 jaar geleden, iets van mijn werk, wat dingen van de sport van mijn naamgenoot en 1 ding op een Waarbenjij.nu van een vroegere vriendin, maar dat kan ik niet verwijderen.
That's it. Gelukkig maar.
Anderen google ik nooit. Ik kijk alleen af en toe op Facebook om iemand op te zoeken (ivm werk)
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 21 Dec 2014 18:11

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ja doe ik regelmatig, ik vind het belangrijk om te weten wat er op het internet over mij staat.

Ik google ook wel eens anderen, regelmatig sollicitanten.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Sorella

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 13 Nov 2014 21:28

Bericht 21 Dec 2014 18:39

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik google mezelf af en toe. Nu kom je eigenlijk alleen dingen van facebook tegen, gelukkig.
Jaren geleden heb ik 'ns van die stomme spelletjes gedaan waarbij je je naam moest invullen en dan kon je zien wie jouw grote liefde was, welke auto het best bij je past, enzovoort. Op een saaie avond heb ik dat allemaal eens ingevuld. Gevolg: als je mijn naam googlede kreeg je als eerste te zien: *Mijn naam* lijkt het meest op Attila de Hun.
Dat was het antwoord op de vraag welk historisch figuur ik vroeger was :palm:

Gelukkig staat dat inmiddels helemaal onderaan de pagina :laughcry:
Mijn hond is heel leuk 🥰 https://www.instagram.com/floyd_the_blonde_doxie/
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Dec 2014 19:07

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik kom vooral dingen van facebook, linked in en twitter tegen. Maar ook dingen van de Carnavalsvereniging waar ik bij zat. Heb een naamcombinatie die anderen niet hebben. Dus ik kom alleen mezelf tegen.

Doe het maar heel af en toe. Nu dus weer even naar aanleiding van dit topic.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12145

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Dec 2014 19:22

Re: Op jezelf googelen en op anderen

ik google mezelf wel eens. Niks raars te vinden
Afbeelding
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 21 Dec 2014 19:28

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik google af en toe op mijzelf. Maar er staat niks geks.
Van fb komt niet boven omdat ik daar niet mijn volledige naam gebruik.
<<

Anoniem205

Bericht 21 Dec 2014 19:33

Re: Op jezelf googelen en op anderen

mijn naam, daar is er maar een van in de wereld :), komt voornamelijk veeeeeeeeeeeeeel vwb fotografie naar voren. De eerste twee a drie pagina's gaan daarover ofzo. Best cool :)
<<

Rebecca

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2918

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 21 Dec 2014 20:26

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik google mezelf af en toe, nu naar aanleiding van dit topic nog maar weer eens gedaan en iets gevonden in de schoolgids van mijn werk waar ik not amused door ben, zo snel mogelijk maar even werk van maken! |We hebben nu 2 weken vakantie, dus vrees dat het er helaas nog zeker 2 weken op zal staan.
19 juni 2015
2 februari 2017
<<

Anoniem187

Bericht 21 Dec 2014 21:33

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik google mezelf nooit. Binnenkort toch maar eens doen :)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 21 Dec 2014 21:38

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Als ik mezelf alleen op naam google kom ik alleen mijn naamgenoot tegen. Als ik dan nog mijn woonplaats erbij zet, zie ik mijn LinkedIn profiel.
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 22 Dec 2014 10:27

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Af en toe. Voor mijn werk wil ik wel weten wat andere over mij kunnen vinden. Gelukkig ben ik best tevreden met het resultaat :)
Op anderen google ik eigenlijk nooit. Heel soms als ik een afspraak met iemand heb en ik iets meer achtergrond info wil
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem304

Bericht 22 Dec 2014 10:30

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ja mezelf wel.

Weinig bijzonders :)
<<

Anoniem92

Bericht 22 Dec 2014 10:35

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Nou Charles dat is inderdaad een bijzonder verhaal zeg!

Ik Google mezelf eigenlijk niet zo veel, enige wat ik eens tegenkom is foto's toen ik nog op het ellegirl forum zat, grote griebels wat was ik daar nog slank haha
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 22 Dec 2014 17:36

Re: Op jezelf googelen en op anderen

Ik heb mezelf pas gegoogled nog, maar geen bijzonderheden gevonden. Ben ook niet super vindbaar, gelukkig :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 22 Dec 2014 17:40

Re: Op jezelf googelen en op anderen

De eerste 5 hits op google zijn van mij..
08♡02♡2018
07♡04♡2020

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron