Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hollands Next Topmodel 2013

<<

Anoniem19

Bericht 24 Sep 2013 09:08

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Mystique schreef:Wat mij betreft wint Daelorian, ik vind haar er uitspringen vergeleken met de anderen.


Jaa same here. Ik vind haar een goed model en ze is zo'n schatje. Nikki vind ik ook leuk, echt een Ralph Lauren model, maar ik vind haar niet echt high fashion. Bo is tof maar ze komt zo dom over.
Laatst gewijzigd door Anoniem19 op 24 Sep 2013 09:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 09:08

Re: Hollands Next Topmodel 2013

girli schreef:En, wie heeft er ook gekeken vanavond?

Ik ben het niet eens met de uitslag!

Wie is er uit?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Sep 2013 09:18

Re: Hollands Next Topmodel 2013

De getinte meid. Ben haar naam kwijt begint met een R.
Ik denk eigenlijk dat bij de jury de winnaar al lang bekend is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem19

Bericht 24 Sep 2013 09:20

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Silly-One schreef:De getinte meid. Ben haar naam kwijt begint met een R.
Ik denk eigenlijk dat bij de jury de winnaar al lang bekend is.


Eh niet met een R hoor :P het staat hierboven ook al ergens.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 09:23

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Darcy schreef:
Silly-One schreef:De getinte meid. Ben haar naam kwijt begint met een R.
Ik denk eigenlijk dat bij de jury de winnaar al lang bekend is.


Eh niet met een R hoor :P het staat hierboven ook al ergens.

Ik had niet begrepen dat dat over hetzelfde ging. Dus Soraya is eruit omdat ze arrogant is?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Sep 2013 09:24

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Darcy schreef:
Eh niet met een R hoor :P het staat hierboven ook al ergens.


Dan heb ik de verkeerde naam in mijn hoofd zitten. Het is nog vroeg :P
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem19

Bericht 24 Sep 2013 09:25

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Rush schreef:
Darcy schreef:
Silly-One schreef:De getinte meid. Ben haar naam kwijt begint met een R.
Ik denk eigenlijk dat bij de jury de winnaar al lang bekend is.


Eh niet met een R hoor :P het staat hierboven ook al ergens.

Ik had niet begrepen dat dat over hetzelfde ging. Dus Soraya is eruit omdat ze arrogant is?


Blijkbaar, ik moet de aflevering van gisteren nog kijken.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 09:25

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik ook. Eigenlijk moet ik die van vorige week ook nog kijken. Oops..
<<

Anoniem19

Bericht 24 Sep 2013 09:26

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Haha leve RTL XL.
<<

Anoniem44

Bericht 24 Sep 2013 09:28

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Vreemde keuze dat Soraya eruit moest. Zij was juist iemand die wel gekozen werd door internationale bureau's en is goed op de catwalk, terwijl iemand als Lotte denk ik nooit een echt topmodel zal kunnen worden, net als Kelsey trouwens en Baldientje.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 24 Sep 2013 13:26

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Maar als niemand met je wilt werken ... tja, dan kan je van mij ook vertrekken.

Vond het trouwens sowieso stom dat je een afspraak maakt met je vriend om niet verleidelijk te poseren met een mannelijk model. En dan heb ik het niet eens perse over topless.. je zag toch niets op die foto's en het is je werk. Ik zou mijn vriend echt uitlachen als hij die afspraak wilt maken als ik voor een modellenbaan zou gaan. Dat is hetzelfde om een acteercarriere te willen, maar geen romantische scenes mag spelen. Uhmz, je weet dat hoort er nu eenmaal bij, is werk, niets meer.
<<

Anoniem44

Bericht 24 Sep 2013 13:29

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik vond dat ook opvallend ja. Als model is het je werk om dergelijke shoots te doen, om met je lichaam een product te verkopen, een man die hier moeite mee heeft kan ik best begrijpen, alleen kun je in dat geval beter niet daten met een model! Ik zou in ieder geval geen opdrachten laten schieten voor een vriendje, mocht ik in de schoenen staan van een model.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 24 Sep 2013 14:19

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Darcy schreef:
Mystique schreef:Wat mij betreft wint Daelorian, ik vind haar er uitspringen vergeleken met de anderen.


Jaa same here. Ik vind haar een goed model en ze is zo'n schatje. Nikki vind ik ook leuk, echt een Ralph Lauren model, maar ik vind haar niet echt high fashion. Bo is tof maar ze komt zo dom over.


Ik vind haar ook heel erg mooi. Anke vind ik ook wel wat hebben, maar op de foto's komt het toch steeds net niet over ofzo. Snapte de keuze voor Soraya ook niet echt (vind Kelsey sowieso niet leuk)..en ze moet noooit lang haar 'nemen', kort staat haar echt zoeveel mooier!
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem73

Bericht 24 Sep 2013 15:43

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Rush schreef:
Darcy schreef:
Silly-One schreef:De getinte meid. Ben haar naam kwijt begint met een R.
Ik denk eigenlijk dat bij de jury de winnaar al lang bekend is.


Eh niet met een R hoor :P het staat hierboven ook al ergens.

Ik had niet begrepen dat dat over hetzelfde ging. Dus Soraya is eruit omdat ze arrogant is?


Uhh ja in principe wel. Zij is echt wel goed, ze gaat het ver schoppen! Maar ze stelde zich wel erg aan hoor op de set :thumbdown:
<<

Anoniem44

Bericht 24 Sep 2013 15:45

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik denk niet dat ze zich zomaar aanstelde, volgens mij weet zij heel goed hoe ze zich moet gedragen op een set. Kennelijk was er iets met haar aan de hand. Ik zat te denken, misschien was ze ongesteld en was ze bang voor doorlekken in de kleding? Of was er iets anders aan de hand en schaamde ze zich om te vertellen wat er werkelijk aan de hand was?

Ik kan me niet voorstellen dat je voor een beetje plasdrang je hele kans om te winnen om zeep helpt.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 24 Sep 2013 15:50

Re: Hollands Next Topmodel 2013

En toch vind ik het raar..als het echt maar een minuut of 20 duurde die shoot (daar had Fred het over geloof ik), dan bereid je je toch goed voor of houd je even vol?! Als ik zo nodig moet plassen dat ik het niet 20 minuten meer kan ophouden, moet ik eigenlijk de hele dag al.
Ik vond het ergens heel gespeeld overkomen..alsof ze 'moest' zeuren ofzo.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem73

Bericht 24 Sep 2013 15:53

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ze zal niet de eerste zijn die is weggestuurd door vreemd gedrag, ik mag er vanuit gaan dat je zo iets moois niet daarvoor op het spel zet. Dus dan had ze beter kunnen zeggen wat er aan de hand was dan op de grond te gaan zitten omdat ze zonodig moest plassen.
<<

Anoniem73

Bericht 24 Sep 2013 15:54

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Meneer de Uil schreef:En toch vind ik het raar..als het echt maar een minuut of 20 duurde die shoot (daar had Fred het over geloof ik), dan bereid je je toch goed voor of houd je even vol?! Als ik zo nodig moet plassen dat ik het niet 20 minuten meer kan ophouden, moet ik eigenlijk de hele dag al.
Ik vond het ergens heel gespeeld overkomen..alsof ze 'moest' zeuren ofzo.


Ja je laatste zin vond ik ook wel een beetje zo overkomen.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Sep 2013 15:55

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik vind Daelorian ook de beste. Zij heeft zo'n puur gezicht en ze is nog heel jong, dus kan nog heel wat jaren mee.
Anke vind ik ook één van de kanshebbers.

Dat Soraya er uit is, vind ik zonde :( Maar aan de andere kant.... als model zul je je moeten schikken en enorm door moeten zetten.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 15:58

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Vanavond maar snel kijken, ben erg benieuwd!
<<

Anoniem315

Bericht 24 Sep 2013 16:31

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Oké, even een niets toevoegende reactie, maar ik kan het niet laten: Ik heb de aflevering zojuist even helemaal gekeken (gister alleen het laatste stukje). En de volgende uitspraak viel me op: 'Jullie gaan zo meteen in groepjes van twee...' Ben je met z'n tweeën een groepje? :shock:
<<

Cherona

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:16

Bericht 25 Sep 2013 23:47

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Exogenesis schreef:Oké, even een niets toevoegende reactie, maar ik kan het niet laten: Ik heb de aflevering zojuist even helemaal gekeken (gister alleen het laatste stukje). En de volgende uitspraak viel me op: 'Jullie gaan zo meteen in groepjes van twee...' Ben je met z'n tweeën een groepje? :shock:

Vanaf 2 en meer mensen ben je inderdaad al een groep, maar een andere woordkeus had gemogen ;-)
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Sep 2013 09:59

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Het is niet het slimst geschreven programma haha
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Sep 2013 10:05

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik vond het ook gek dat ze zeurde op de set, ze kwam andere keren behoorlijk volhardend en professioneel over tijdens shoots. Ze was wel arrogant.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem12

Bericht 26 Sep 2013 10:06

Re: Hollands Next Topmodel 2013

Ik moest in het begin al om haar lachen 'Ik ben hier niet om vrienden te maken' , maar oh wat was ze blij als iemand haar koos om een prijs met haar te delen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron