Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


De allerslechtste chauffeur van Nederland

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 24 Sep 2013 21:23

De allerslechtste chauffeur van Nederland

Wie kijkt het ook? Ik hoop nog steeds dat het in scene is gezet! Dit kan toch niet dat mensen zó autorijden?! Dat díe mensen ooit een rijbewijs hebben gehaald?

Die Liesbeth moeten ze helemaal nooit haar rijbewijs teruggeven! En na een proef waarbij ze werkelijk alles verkeerd heeft gedaan zeggen "dat ging best goed toch?" :shock:

Wat ik me wel afvraag, Krijgen die mensen ook tussendoor echt rijles? Want je ziet vrijwel alleen de proeven en niet dat ze ook rijles en hulp krijgen.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 24 Sep 2013 21:32

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Ja, die Liesbeth is een rare. Ik denk dat ze in z'n huis leeft in de jaren 50 stijl. Geen mobiel, geen niet ect. Echt een wereldvreemde vrouw is het denk ik.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem171

Bericht 24 Sep 2013 21:33

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Ja ik kijk het iedere week. Vind het ook bizar dat sommige mensen hun rijbewijs gehaald hebben.
<<

Anoniem 49

Bericht 24 Sep 2013 22:35

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Zo zonde van die Mini!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 24 Sep 2013 22:43

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Ik vind sommige acties ook bizar, die Timo vorige week! Al moet ik eerlijk toegeven dat ik sommige parcours ook niet krasvrij zou doorstaan vrees ik :$
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 24 Sep 2013 22:46

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

haha ja, dat denk ik ook soms... Met die balkjes over water, ik weet niet of me dat zou lukken. Maar dan zou ik niet heel hard gaan gillen met mijn handen voor mijn ogen, terwijl ik gas geef.
Laatst gewijzigd door Lenthe op 24 Sep 2013 22:46, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 24 Sep 2013 22:46

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Ik kijk het ook elke week. Die Liesbeth is inderdaad een rare. Heel die auto in puin rijden en zeggen dat het goed ging. :thumbdown:
Ik vind het wel elke week een heerlijk uurtje vermaak, maar als ik me dan bedenk dat deze mensen gewoon de weg op mogen schrik ik daar best wel van. Zij hadden natuurlijk nooit hun rijbewijs mogen halen.

Heeft iemand eigenlijk enig idee hie ze gaan bepalen wie de auto wint?
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 24 Sep 2013 22:48

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Ik vond de proef van vandaag ook een lastige ja. Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat ik deze proef in 20 seconde zou redden zonder schade te rijden. Maar ik zou niet als ik iets raak mijn gaspendaal indrukken om er vervolgens nog een keer tegenaan te beuken.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 24 Sep 2013 22:50

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Summerlovin schreef:Ik kijk het ook elke week. Die Liesbeth is inderdaad een rare. Heel die auto in puin rijden en zeggen dat het goed ging. :thumbdown:
Ik vind het wel elke week een heerlijk uurtje vermaak, maar als ik me dan bedenk dat deze mensen gewoon de weg op mogen schrik ik daar best wel van. Zij hadden natuurlijk nooit hun rijbewijs mogen halen.

Heeft iemand eigenlijk enig idee hie ze gaan bepalen wie de auto wint?

Volgens mij degene die de meeste vooruitgang heeft geboekt. De beste van de slechtste dus.
De slechtste krijgt zijn rijbewijs niet terug. Thank God. Beter voor de samenleving.
<<

Anoniem73

Bericht 24 Sep 2013 22:53

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Echt die liesbeth das niet normaal! Ja ik vroeg mij dat ook al af met die auto. Ik hoop niet dat de slechtste die krijgt...overduidelijk wie de slechtste chauffeur is van nederland!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 24 Sep 2013 23:23

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Je zal die mensen onderweg maar tegen komen

Hoe hebben ze hun rijbewijs ooit gehaald
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Sep 2013 08:14

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Er is een auto waar ze allemaal een keer in rijden en dat is de prijs. Het was dacht ik inderdaad de mini en die krijgt dus de 'winnaar',
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 25 Sep 2013 12:05

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Degene die in de ogen van de jury het meeste vooruit is gegaan (dus van alle deelnemers) krijgt de Mini.

Een collega van mij heeft meegedaan aan, ik geloof, de eerste serie. Zij had de auto toen gewonnen.

De proeven zijn soms echt heel moeilijk, die zou ik ook echt niet allemaal kunnen. Maar volgens mij gaat het er ook meer om dat je laat zien dat je weet hoe een auto wrkt, hoe je in bepaalde situaties reageert en dat soort dingen. Het gaat er echt niet altijd om dat ze die proef foutloos doorkomen.
Dat filmpje van Ruben bij aanvang van de proef is ook echt niet altijd de waarheid volgens mij. Dat van gister in 20sec achteruit, gaat niemand lukken denk ik.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6230

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Sep 2013 12:09

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Liesbeth is voor mij overduidelijk de allerslechtste... Zelf vinden dat het goed ging en alles, maar dan ook werkelijk alles afschuiven op een ander. Bah.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem280

Bericht 25 Sep 2013 14:09

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Van mij mogen ze die prijs auto aan de aller slechtste geven. Dat is overduidelijk Liesbeth!
Verschrikkelijk!

Ik vind het wel een vermakelijk programma, al vind ik het wel in scene gezet.
Mij zou ook niet alle proeven vlekkeloos lukken.

Vind het mooi dat Anita de weg weer op mag. Vond het geweldig dat zij die slipcursus deed en hoe ze de auto uitstapte, leuk mens.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 25 Sep 2013 19:11

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Meneer de Uil schreef:Degene die in de ogen van de jury het meeste vooruit is gegaan (dus van alle deelnemers) krijgt de Mini.

Een collega van mij heeft meegedaan aan, ik geloof, de eerste serie. Zij had de auto toen gewonnen.

De proeven zijn soms echt heel moeilijk, die zou ik ook echt niet allemaal kunnen. Maar volgens mij gaat het er ook meer om dat je laat zien dat je weet hoe een auto wrkt, hoe je in bepaalde situaties reageert en dat soort dingen. Het gaat er echt niet altijd om dat ze die proef foutloos doorkomen.
Dat filmpje van Ruben bij aanvang van de proef is ook echt niet altijd de waarheid volgens mij. Dat van gister in 20sec achteruit, gaat niemand lukken denk ik.

Krijgen ze dan wel tussendoor ook rijles? Anders kunnen zich toch niet verbeteren?

Caramba, prijs aan de slechtste geven? Juist niet. Die moeten ze het rijbewijs nooit meer teruggeven!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 25 Sep 2013 20:53

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Verbaas mij elke aflevering weer over hoe slecht sommigen rijden.. Vooral Liesbeth is echt ongelooflijk! Daar zit ook helemaal geen verbetering in. Dat vond/vind ik bij andere deelnemers wel mooi om te zien, die zie je gewoon beter gaan rijden.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Sep 2013 23:38

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Ik vraag me soms echt af hoe sommige ooit hun rijbewijs hebben gehaald.
En het lijkt mij ook dat bij de personen met zoveel angst er meer gedaan moet worden dan alleen het verbeteren van het rijden, want die missen een hoop dingen langs de weg omdat ze te bang zijn om te rijden.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem280

Bericht 26 Sep 2013 00:37

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Lenthe schreef:
Meneer de Uil schreef:Degene die in de ogen van de jury het meeste vooruit is gegaan (dus van alle deelnemers) krijgt de Mini.

Een collega van mij heeft meegedaan aan, ik geloof, de eerste serie. Zij had de auto toen gewonnen.

De proeven zijn soms echt heel moeilijk, die zou ik ook echt niet allemaal kunnen. Maar volgens mij gaat het er ook meer om dat je laat zien dat je weet hoe een auto wrkt, hoe je in bepaalde situaties reageert en dat soort dingen. Het gaat er echt niet altijd om dat ze die proef foutloos doorkomen.
Dat filmpje van Ruben bij aanvang van de proef is ook echt niet altijd de waarheid volgens mij. Dat van gister in 20sec achteruit, gaat niemand lukken denk ik.

Krijgen ze dan wel tussendoor ook rijles? Anders kunnen zich toch niet verbeteren?

Caramba, prijs aan de slechtste geven? Juist niet. Die moeten ze het rijbewijs nooit meer teruggeven!


Nee, dat snap ik, maar ik zou niet graag in een auto willen rijden die door 1 van de deelnemers zo toegetakeld is, daarom mag ze hem van mij zelf houden, dan de mini maar als trofee in plaats van dat lelijke bokaal. En haar rijbewijs nooit meer terug! Kan ze mooi naar die mini kijken! En haar eigen toneel stukje opvoeren naar anderen. Oh gut, heb ik dat gedaan? Dat meen je niet! En ik reed nog wel zo goed met mijn Ruudje naast mij!

En dat van die 20 seconden, dat was om de anderen op te jutten. Hij heeft het zelf denk ik ook niet in 20 seconden gedaan, want al die stukjes met Ruben zijn mooi in elkaar geplakt.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 26 Sep 2013 10:03

Re: De allerslechtste chauffeur van Nederland

Fjell schreef:Verbaas mij elke aflevering weer over hoe slecht sommigen rijden.. Vooral Liesbeth is echt ongelooflijk! Daar zit ook helemaal geen verbetering in. Dat vond/vind ik bij andere deelnemers wel mooi om te zien, die zie je gewoon beter gaan rijden.


De houding van Liesbeth ook, evht zo vreemd!

Ik had gisteren verwacht dat ze Anita naar huis zouden sturen met tien rijlessen ofzo. Nu is ze toch nog steeds een gevaar op de weg?
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers