Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geef jij de folderbezorger iets?

<<

Anoniem 146

Bericht 18 Dec 2014 08:50

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Eerlijk gezegd geef ik niets. En Vroeger alleen aan de bezorgers die de krant sochtends kwamen bezorgen.
<<

Patsy

Bericht 18 Dec 2014 09:19

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Hier in het iets minder Hoge noorden is het wel gewoon, ik weet dat mijn ouders dat altijd al deden. Ze kregen dan een kaartje met fijne feestdagen erop.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 18 Dec 2014 18:31

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Niet elk jaar maar ze treffen me blijkbaar niet vaak thuis of ze bellen niet aan. Ik krijg de folders altijd erg laat dus weet ook niet of ik dit jaar iets zal geven. Ik heb een standaard potje met kleingeld staan, dit is eigenlijk geld voor collectes en hier zit alleen €0.20 en minder in. Niet veel dus maar alle beetjes helpen toch?
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 18 Dec 2014 19:38

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Rouxxxe schreef:Als er hier iemand aan de deur komt daarmee, krijgen ze echt wel wat. Ik ben vroeger zelf ook vaak de deuren langs geweest met die kaartjes als ik een folder/krantenwijk had. Ik heb hier tot nu toe alleen nog niemand gezien..


Toevallig kwam er vandaag iemand aan de deur, van een weekkrantje. Kon dus meteen m'n voornemen in gebruik nemen haha
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 18 Dec 2014 19:57

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ja wij geven altijd 2 euro. Als we niks in huis hebben vragen we ze zelfs om terug te komen haha. Vond het zelf ook altijd zo leuk wat ik dan extra had opgehaald.
<<

Anoniem75

Bericht 19 Dec 2014 10:25

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee. Sinds we in ons nieuwe huis wonen hebben we geen abbo meer op een krant. Anders kreeg die bezorger wel iets. Verder hebben we een ja/nee sticker op de brievenbus.
<<

Anoniem321

Bericht 19 Dec 2014 10:32

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ik tref de folderbezorgers nooit. Ik vind rond kerst inderdaad wel van die visitiekaartjes in de bus dat ze geweest zijn.
Anders had ik wel wat gegeven denk ik.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9454

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 19 Dec 2014 22:40

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee, ken dat ook helemaal niet dat dat gebeurd als folderbezorger.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 19:05

Bericht 21 Dec 2014 18:27

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Nee. Laat ze eerst maar eens zorgen dat de folders überhaupt bezorgd worden ipv. gedumpt bij de papierbak.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 21 Dec 2014 19:19

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ik wil ze best wel iets geven maar ik ben er eigenlijk nooit als ze aanbellen en gisterochtend toen ze aanbelden zat ik nog in bed te ontbijten/krant te lezen dus was niet echt het geschikte moment om ze 1 of 2 euro te overhandigen.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 21 Dec 2014 19:24

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ik ken dat alleen uit de tijd dat ik bij m'n ouders in een dorpje woonde. In de steden waar ik gewoond heb en nu woon heb ik het nooit meegemaakt.
#teammaple🍁
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 22 Dec 2014 10:25

Re: Geef jij de folderbezorger iets?

Ik woon sinds 3 jaar in het Noorden en heb eigenlijk nog nooit iemand gezien. In mijn vorige woonplaats kwamen ze wel en ik gaf ook altijd wel wat. Toch fijn voor ze, zo'n extraatje met kerst.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron