Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoofdkussen, vanaf wanneer

<<

Anoniem186

Bericht 21 Dec 2014 17:10

Re: Hoofdkussen, vanaf wanneer

M'n dochter slaapt op een kussen vanaf dat ze in haar eenpersoonsbed slaapt. Met 2 jaar.
We hebben een plat kussen bij de ikea gekocht. Officieel een kussen voor buikslapers (die zijn dunner).
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 21 Dec 2014 18:56

Re: Hoofdkussen, vanaf wanneer

De jongste heeft een Hema kinderkussen. Denk zo'n half jaartje nu. Ze was 1,5. Maar soms ligt het kussen vaker op de grond dan bij dr in bed.
Onze oudste heeft een andere van de ikea. Geen kinderkussen, maar hij is ook niet echt dik ofzo. Zij is 4 en ligt er denk ik nu ruim een jaar op.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 21 Dec 2014 23:26

Re: Hoofdkussen, vanaf wanneer

_Lana_ schreef:
amber- schreef:Meteen toen hij met twee jaar zijn grote bed kreeg. Hij heeft het buikslaapkussen van de ikea.


Die heb ik ook gezien inderdaad. Mijn dochter slaapt altijd op haar buik.
Is dit een dun kussen?

Er is volgens mij maar 1 kinderkussen bij de Ikea, deze heeft alleen niet het normale formaat, daarom zijn wij voor een normaal dun kussen gegaan.

Wie weet heeft Siamsa mijn man van de week wel geadviseerd bij de Ikea!? :)
December 2009
juli 2012
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Hugo