Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

<<

Fiene

Bericht 20 Dec 2014 23:06

Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

als het goed is krijgt N dinsdag buisjes. In de folder staat beschreven dat je meestal binnen een uur of twee weer thuis bent. Maar wat zal ik wel voor d'r meenemen? Ik dacht sowieso een extra setje kleren, voor de zekerheid, haar speentje ( helaas nog steeds niet weg maar deze vakantie gaat ik hem gewoon bruut niet meer geven) een knuffel, een luier en dat was het wel toch?
<<

Anoniem286

Bericht 20 Dec 2014 23:15

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Eigen eten en drinken voor erna? En verder zit je er wel denk ik. Misschien nog een voorleesboekje? Sterkte trouwens! Hopelijk gaat alles voorspoedig.
<<

Fiene

Bericht 20 Dec 2014 23:18

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Dank je wel. Ze krijgt, als ik het goed begrepen heb, iets te eten en drinken voordat ze überhaupt weg mag. We moeten ons al om half acht melden en dan is ze als eerste aan de beurt.
<<

Anoniem286

Bericht 20 Dec 2014 23:29

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Ok, wij ook hoor maar er werd geadviseerd om ook zelf wat mee te nemen (met bekend beleg en bekende smaken etc) mochten ze weigeren dat er iig nog iets in gaat.
<<

Anoniem74

Bericht 20 Dec 2014 23:32

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Tips heb ik niet echt, maar het valt mij op dat je iedere keer zo in de verdediging schiet mbt de speen. Het is geen vergif hoor :kerstsmile: als zij daar even troost in vindt, prima toch.

Succes!
<<

Fiene

Bericht 20 Dec 2014 23:34

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Ik vind een speen vreselijk haha en ik baal ervan dat ze dat ding nog steeds heeft. Al is het ook wel mijn eigen schuld omdat ik er veel te lang eentje gegeven heb in bed. Achteraf had ik, vind ik dan, dat ding al een jaar geleden weg moeten halen.

Denk dat ik idd wat eten/drinken meeneem waarvan ik zeker weet dat ze het lekker vindt, bedankt voor de tip.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 20 Dec 2014 23:41

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Misschien ook wat entertainment voor jezelf wanneer zij wordt geholpen. Sterkte met de operatie!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Dec 2014 23:52

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

girli schreef:Misschien ook wat entertainment voor jezelf wanneer zij wordt geholpen. Sterkte met de operatie!


Dat is niet nodig, het is echt in een poep en een zucht gebeurd!

Tenminste dat was bij B's keel en neusamandelen zo. Ik mocht mee de operatie kamer op, zij kreeg een kapje, ik moest naar de uitslaapkamer, daar heb ik goed en wel een kleine 10 minuten gewacht en toen waren ze al klaar..
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 20 Dec 2014 23:54

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Buisjes zijn zo gepiept, succes met je meisje!
M:21072011
J :08012014
<<

Fiene

Bericht 21 Dec 2014 00:13

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Dank jullie wel. Ik weet dat het echt enorm snel gebeurd is maar toch vind ik het spannend, vooral die narcose.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Dec 2014 00:24

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Dat is t ook, het was ook niet op jou gericht maar op dat je iets mee kon nemen voor je eigen vermaak.

Ga jij mee de ok in?
Zo ja, bereid je dan voor dat het best een heftig beeld is om je kindje weg te zien zakken. Bij ons in t zh kreeg ik super goede begeleiding, hopelijk bij jou ook.

Oh ja en een tip die ik hier kreeg was om, terwijl ze onder narcose gaat, een liedje te zingen wat ze leuk vindt/waar ze rustig van wordt.
<<

Fiene

Bericht 21 Dec 2014 00:38

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Lejow, daar ben ik dus ook bang voor, voor dat wegzakken. Ik moest al janken bij de kat die onder narcose ging...wat bij mijn eigen kleine meisje.... Het is helaas geen optie om man het te laten doen, die gaat wel mee maar N is alleen rustig bij mij en hij wil dat ik dus meega met haar. Heb wel al een mantra voor mezelf, wij hebben een terminaal ziek kindje op school en ik hou mezelf maar coor dat als buisjes het allerergst gaat zijn wat ik mee ga maken met mijn kinderen, ik enorm gezegend zal zijn.


Goede tip van dat liedje,dat ga ik doen.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5691

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Dec 2014 01:00

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Tandenborstel en tandpasta, mocht ze toch moeten spugen ofzo van de narcose kun je het mondje opfrissen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem112

Bericht 21 Dec 2014 09:45

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

We namen voor m'n zoontje en pyjama mee voor de operatie, en naast de kleding die hij al aan had nog een schoon setje extra. Zijn knuffels en wat te eten want dat kregen we daar niet, hij kreeg wel drinken en een ijsje.
Speelgoed was echt niet nodig dat hebben ze wel in het ziekenhuis. Dus je hebt niet veel nodig nee.

Het onder narcose brengen vond ik ook wel even rottig maar het is echt zo gebeurd, helemaal alleen buisjes ik stond de tweede keer koud op de gang en toen mocht ik er al weer bij.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 21 Dec 2014 11:27

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Ik heb een aantal keer buisjes gehad en ik weet nog heel goed dat ik na de opname in het ziekenhuis een leuk cadeautje kreeg elke keer. Misschien is dat een leuk idee?
2014 2016 2019
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 21 Dec 2014 13:15

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Behalve schone kleren en evt. knuffel/speen nam ik niks mee. Je bent idd vaak zo weer thuis. Sterkte en beterschap vast.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem147

Bericht 21 Dec 2014 13:26

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Veel sterkte met je meisje.

Ik heb in de OK gestaan toen er iemand buisjes kreeg en ik had niet eens in de gaten dat ze er al inzaten. Het onder narcose brengen, aansluiten aan de apparatuur en weer 'wakker maken' duurt langer. De buisjes zelf zaten er echt in 1 minuut in bij beide oren. Misschien toch een kleine troost.
<<

Fiene

Bericht 21 Dec 2014 13:54

Re: Wat meenemen bij korte opname in het ziekenhuis

Bedankt voor de lieve reacties. Ik wil haar idd een klein cadeautje geven als ze wakker wordt.

Dank je wel Marni, dat doet me idd toch goed om te horen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers