Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagcafé #1

<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 25 Sep 2013 10:01

Re: Dagcafé

Ik ga even haken en nog even snel naar de stad om te kijken of ze nog wol hebben voor mijn mams. En vanmiddag komt er een vriendje van N spelen.
Afbeelding
<<

Anoniem9

Bericht 25 Sep 2013 10:12

Re: Dagcafé

Arhg.. ik heb de verwarming aanstaan en ik loop wel 10 keer naar boven om te checken of er geen water staat..
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 25 Sep 2013 10:14

Re: Dagcafé

Erg he, dat je dat blijft doen Forti. Even weer het vertrouwen krijgen dat alles goed werkt.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2013 12:00

Re: Dagcafé

Waarom heb je de verwarming aan, Forti?

Ik lees nu net je hele verhaal over dat water... :nopompom: Shit hee..
En beterschap!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 25 Sep 2013 12:12

Re: Dagcafé

Ik zit me een beetje te vervelen.... Moet nog douchen en om 2 uur in de les zitten.

En ik ben gebeld of ik op de school waar ik vanaf vorige week maandag 6 dagen vervangen heb nu iemand anders wil vervangen :thumbup:
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Anoniem9

Bericht 25 Sep 2013 12:18

Re: Dagcafé

Ik lig te rillen van de kou op de bank omdat ik me niet lekker voel Exo, vandaar. ;) En eigenlijk ook om even te testen of alles werkt, want er stonden gisteravond allemaal foutcodes op de thermostaat. Wat ik wel cool vind van mezelf is dat ik zelf de ketel weer heb gevuld :P
<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2013 12:20

Re: Dagcafé

Is ook cool. Ik heb geen idee hoe dat moet. Heb je het inmiddels al wat warmer?
Buiten is het wel lekker momenteel :) Warmer dan binnen (zonder kachel), voor mijn gevoel.
<<

Anoniem 53

Bericht 25 Sep 2013 12:26

Re: Dagcafé

Goed nieuws MiddleMe!

Beterschap Forti!
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Sep 2013 13:09

Re: Dagcafé

Exo, hoe is het met je?
Gaat 't goed ondanks dat je nu weer wat aan het werk bent?
<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2013 13:15

Re: Dagcafé

Ja, gaat goed! De nacht voordat ik weer aan het werk ging, werd ik weer geteisterd door harde buiken en maagzuur. Kennelijk levert iets me toch spanningen op, want ik heb geen ontsteking meer.

Maar ik vond het heerlijk om weer te werken, de kinderen te zien en me nuttig te voelen. De kinderen die ik de vorige jaren heb gehad (en nu in groep 5 zitten), waren helemaal enthousiast me weer te zien :heart: Zo lief! Ze begroetten me allemaal en gingen me allemaal verhalen vertellen (eentje had een nieuwe winterjas, eentje had de voet gekneusd, etc.). En ook mijn eigen groep van nu, de kleutertjes, waren heel lief en blij!
Ik ging eerst administratieve werkzaamheden doen voor een aantal collega's, maar toen ik het grootste gedeelte af had, ben ik kids uit de klas gaan plukken. Mijn collega zei dat enkele kleuters diep verontwaardigd waren dat zij nog niet naar juf Marieke waren geweest. Hahah! Donderdag en vrijdag weer een kans :P

En hoe bevalt jouw tijdelijke werk als telefoniste?
<<

Anoniem315

Bericht 25 Sep 2013 13:17

Re: Dagcafé

Oh ja, en afgelopen nacht heb ik echt super goed geslapen. Nauwelijks harde buiken gehad. Echt een verademing. Nu ga ik echt vol goede moed naar de 32 weken toe leven..

Gister had ik trouwens wel even een momentje.. Sjakie had zich omgedraaid :shock: Hij/zij ligt steeds met het hoofd naar beneden, maar gister duidelijk niet! Echt compleet dwars, voor m'n gevoel. Maar nu is gelukkig het vertrouwde gevoel van geschop van voetjes tegen en onder mijn ribben weer terug :)
<<

Anoniem 49

Bericht 25 Sep 2013 13:34

Re: Dagcafé

Wat fijn dat het goed met je gaat! Hahaha, ik wil ook naar Juf Exo!

Ja, ik vind het wel leuk voor een weekje! Gewoon de gezelligheid, leuke collega's. Tis vooral een mannenwereld dus ik kan hier goed flauw zeuren en zit hier ook wel regelmatig met een rood hoofd, maar ach! ;)

Gelukkig dat je het vertrouwde gevoel weer terug hebt!
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 08:39

Re: Dagcafé

Goodmorning ladies!
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 26 Sep 2013 08:40

Re: Dagcafé

Morgen!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Sep 2013 08:41

Re: Dagcafé

Morgen
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 26 Sep 2013 08:54

Re: Dagcafé

Hey meiden, goedemorgen :)
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Sep 2013 08:55

Re: Dagcafé

VC je gaat goed met je posts. Vandaag een kletskop worden?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 26 Sep 2013 08:56

Re: Dagcafé

Nou, die kans zit er dik in :D
Oh, ik wil dat het al zaterdag is, dan ga ik mijn spullen kopen :D
Afbeelding
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 26 Sep 2013 08:56

Re: Dagcafé

Eindelijk je roze kickboks handschoenen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 08:57

Re: Dagcafé

Ik heb ook roze kickboks handschoenen! :cheering:
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 26 Sep 2013 08:58

Re: Dagcafé

Oeh gaaf Elliot, van welk merk?
Afbeelding
<<

Anoniem17

Bericht 26 Sep 2013 09:01

Re: Dagcafé

Euhm.. Weet ik niet! Ik heb ze op de zwarte markt gekocht. :laughcry:
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 10:55

Bericht 26 Sep 2013 09:06

Re: Dagcafé

Hebben ze daar ook spullen joh? Gaaf, dan moet ik daar een keer gaan kijken. Eerst wilde ik een complete set van Queen, maar nu weet ik niet meer zo goed of ik er een hele set van wil. Zolang de scheenbeschermers en de handschoenen van Queen zijn vind ik het goed. Ik weiger om een of ander B-merk te kopen, whahaha. Ik sla het waarschijnlijk zo kapot dan. Welke maat heb je eigenlijk? Ik twijfel tussen 10 oz en 12 oz :laughcry:
Afbeelding
<<

Anoniem91

Bericht 26 Sep 2013 09:07

Re: Dagcafé

Mogguh, kids zijn hier lekker aan het spelen, vanmiddag als de kids naar school zijn even boodschappen doen. Voorraad is een beetje op.

Ennuh VC iemand zoekt je in het haak en brei topic!
<<

Anoniem12

Bericht 26 Sep 2013 09:19

Re: Dagcafé

Ik heb vanmiddag lekker vrij en er is hier jaarmarkt, dus ik ga gezellig met m`n moeder sneupen!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers