Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Dec 2014 06:25

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Kees schreef:
Cotton schreef:Samsung galaxy s4 mini


Ik ook!!



Vinden jullie die telefoon fijn? Ik vond dat echt zo'n niet chille telefoon, heb hem na 2 maanden weggedaan.

Parel, vervelend, ik heb die ervaring ook helemaal niet met Apple
Ooit had ik de iPhone 3, toen ben ik overgestapt naar Samsung (eerst de s2 en daarna s4 mini) maar nu na veel irritaties weer terug bij iPhone. Welke heb jij? En als het een leasetoestel is, moet ie toch gewoon gefixt worden? Als ie kapot blijft gaan zou ik een nieuw toestel eisen. Deze problemen hoort een toestel niet te hebben en zeker geen Apple die zo hoog aangeschreven staat.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 15 Dec 2014 08:17

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik vind hem wel fijn ja. Maar ik heb altijd al samsung en mijn grootste eis is dat hij niet te groot is.
Wat vond je er niet fijn aan?
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 15 Dec 2014 09:42

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik heb ook de samsung s4 mini, nu een jaar ongeveer. Vind het een super fijn toestel. De normale S4 vond ik veel te groot, deze kan ik nog handig vasthouden :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem92

Bericht 15 Dec 2014 09:46

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Twellie schreef:
zonneschijn schreef:
Meneer de Uil schreef:Samsung Galaxy S4..ik ben er heel tevreden mee! Heb m nu bijna een jaar en kan er nog een hele tijd me vooruit.


Hier net zo.


Ik ook, en ook heel tevreden over. Wel sluipen er nu wat rare foutjes in: kan vaak niet meer bellen, behalve als ik eerst de logbestanden wis. En als het geheugen vol is, kan ik niet meer bij mijn foto's die ik zou moeten wissen om geheugen vrij te maken. Dat laatste heb ik vaker gehoord van mensen met dezelfde telefoon.


Nou dat heeft mijn vriendin inderdaad ook, beetje krom!
Je krijgt er nu gratis een 32 gb data kaart bij, dat is wel prettig!
<<

Anoniem92

Bericht 15 Dec 2014 09:50

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Toet, het is nu gewoon al de zoveelste keer, hij is heel gevoelig.
Het is elke keer weer een software fout, dan valt hij steeds uit of de batterij gaat van 40%-10% in echt luttele seconden. Ik heb hiervoor ook de 4 gehad, die was wel steviger. Ik heb inmiddels al 2 nieuwe 5's gehad, en het is steeds heibel. Zal hoogstwaarschijnlijk wel pech zijn, maar hierdoor ben ik toch afgeknapt op apple. Planning was sowieso verder te gaan met sim only en toestel aanschaffen zelf, dus dan nu maar alvast.

Overigens ga ik wel voor de s4, en niet de mini, daar zit qua kwaliteit toch nog wel wat verschil in zag ik.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2014 09:57

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Toet schreef:
Kees schreef:
Cotton schreef:Samsung galaxy s4 mini


Ik ook!!



Vinden jullie die telefoon fijn? Ik vond dat echt zo'n niet chille telefoon, heb hem na 2 maanden weggedaan.

Ja, echt super fijn. Rete snel in ieder geval. Dat vind ik sowieso wel belangrijk, anders raak ik gefrustreerd.

Ik had hiervoor een S3 mini en die heeft regelmatig alle hoeken van de kamer gezien. :kerstsmile:
<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:27

Bericht 15 Dec 2014 10:06

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

O ja, ik zou nog een review hier achter laten over mijn HEMA-telefoon.

Ik heb de HEMA smartphone H5 en ik ben eigenlijk erg tevreden. Hij werkt op Android, maakt goede foto's en is lekker groot. Een nadeeltje is dat er bijna geen hoesjes voor zijn. Maar de prijs, 159 euro, is het meer dan waard...
<<

Anoniem140

Bericht 15 Dec 2014 10:09

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik heb de LG L90 en ben er echt heel blij mee. Mooie camera, werkt snel, en de batterij gaat lang mee.
<<

Anoniem199

Bericht 15 Dec 2014 12:36

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Roos' schreef:Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn nokia lumia. Draait alleen wel op windows


+1. Heb de Lumia 925. Fijne telefoon, goede camera en batterij gaat lang mee.

M'n vriend heeft de S4 mini. Wat een rotding is dat zeg. Hij wil straks ook geen samsung weer.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 15 Dec 2014 12:42

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik heb de Motorola Moto G (8 GB). Ik heb hem in het zwart maar hij is er ook in het wit. Ik heb er ook een flip cover om (onderste foto). Ik ben echt heel tevreden over de telefoon, hij is zo fijn en ook goed betaalbaar.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 15 Dec 2014 12:55

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Over een paar maanden loopt mijn contract af en ruil ik m'n iphone in voor een OnePlus, en dat terwijl ik een verstokte Apple fan ben... :happysanta:
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Dec 2014 14:44

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik vind de s4 mini niet fijn omdat ie traag was en vaak vastliep, dan moest ik de batterij eruit halen en hem opnieuw opstarten. Bepaalde apps werkte niet goed/snel op dat toestel. Daarnaast vond ik het echt meeega irritant dat het scherm niet werkt als er een druppeltje water op ligt of je handen vochtig zijn (vet handig als je in de horeca werkt)
<<

Anoniem119

Bericht 15 Dec 2014 14:50

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Nexus 5, de Google telefoon met kale Android zonder sausje van Samsung oid er over heen. Heerlijke telefoon, hoewel ik Lollipop nog niet zo'n fijne versie van Android vind.
<<

Anoniem304

Bericht 15 Dec 2014 14:52

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Toet schreef:Ik vind de s4 mini niet fijn omdat ie traag was en vaak vastliep, dan moest ik de batterij eruit halen en hem opnieuw opstarten. Bepaalde apps werkte niet goed/snel op dat toestel. Daarnaast vond ik het echt meeega irritant dat het scherm niet werkt als er een druppeltje water op ligt of je handen vochtig zijn (vet handig als je in de horeca werkt)

Oh echt? Ik heb helemaal geen last van vastlopers of traagheid. Hij is juist super snel!

Ik gebruik m`n telefoon ook altijd tijdens het koken en heb net serieus een dikke drup water eroverheen gegooid en 'm daarna gebruikt met het water erop, maar hij doet het gewoon.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 15 Dec 2014 15:42

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Cotton schreef:
Toet schreef:Ik vind de s4 mini niet fijn omdat ie traag was en vaak vastliep, dan moest ik de batterij eruit halen en hem opnieuw opstarten. Bepaalde apps werkte niet goed/snel op dat toestel. Daarnaast vond ik het echt meeega irritant dat het scherm niet werkt als er een druppeltje water op ligt of je handen vochtig zijn (vet handig als je in de horeca werkt)

Oh echt? Ik heb helemaal geen last van vastlopers of traagheid. Hij is juist super snel!

Ik gebruik m`n telefoon ook altijd tijdens het koken en heb net serieus een dikke drup water eroverheen gegooid en 'm daarna gebruikt met het water erop, maar hij doet het gewoon.


Echt? Nah, wat stom! Eigenlijk zou je je toestel vaker met anderen moeten vergelijken, want soms denk je dat iets 'hoort' en dan blijkt dat dus niet zo te zijn waardoor je dus niet de kwaliteit hebt waar je wel recht op hebt.
<<

Zeester

Bericht 15 Dec 2014 18:25

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik lees de hele tijd Appie...ik dacht al heeft AH tegenwoordig ook al smartphones.
Ik heb een Samsung Galaxy K Zoom.
<<

Anoniem81

Bericht 15 Dec 2014 21:30

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Roos' schreef:Ik ben nog steeds erg tevreden met mijn nokia lumia. Draait alleen wel op windows

Moet zeggen dat ik Windows niet vervelend vind, het went snel, maar zal er toch geen tweede keer voor kiezen. Vooral qua apps is er toch minder aanbod.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Dec 2014 10:09

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

De Samsung Galaxy S4. Wel de grote variant, omdat ik heel veel op internet zit met mijn telefoon. Maar had toch liever de mini gehad, die grote past niet eens in een jaszak.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Dec 2014 10:50

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik heb een Huawei en daar ben ik echt dik tevreden over. Dit is echt mijn fijnste telefoon ooit en hierna kies is ws weer voor een Huawei. Maar hopelijk kan ik nog een jaar of 2 met deze doen. Er komt iig geen Samsung telefoon meer in. Doe heb ik 3 keer op een rij gehad en alle 3 deden ze het na 2 jaar niet meer. Om precies dezelfde aandoening ook nog.
<<

Anoniem321

Bericht 16 Dec 2014 12:35

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Ik heb een HTC One X.
Ik heb een tijdje Samsung gehad en dit is nu al het 2e toestel van HTC, ik geloof dat ik nu mijn merk gevonden heb! Ben erg tevreden met mijn huidige toestel.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 16 Dec 2014 12:39

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

SDL schreef:O ja, ik zou nog een review hier achter laten over mijn HEMA-telefoon.

Ik heb de HEMA smartphone H5 en ik ben eigenlijk erg tevreden. Hij werkt op Android, maakt goede foto's en is lekker groot. Een nadeeltje is dat er bijna geen hoesjes voor zijn. Maar de prijs, 159 euro, is het meer dan waard...


Klinkt goed, als de mijne niet meer werkt om wat voor reden dan ook neem ik misschien ook wel zoiets, ik ga echt geen dure smartphones meer aanschaffen. Ik doe er amper wat mee.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem118

Bericht 16 Dec 2014 14:02

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Na heel veel Samsungs ben ik nu overgegaan naar Sony. Heb de Xperia Z3 Compact. Hele fijne telefoon vind ik. Nog wel even wennen omdat ik sommige Samsungdingetjes mis, maar hij is fijn in gebruik, de batterij gaat vrij lang mee en ik vind het design mooi. Het formaat is ook prettig, al was ik een groot scherm gewend. Ik vind het wel fijn dat hij iets zwaarder in de hand ligt, maar niet zo heavy als een Apple. Wat ik lastig vind is dat je een klepje moet opendoen om de oplader erin te doen. Dan kan ik m'n hoesje dus niet dichtdoen. Bij Samsung zat er gewoon een gat bovenin, haha. Ook de Albumfunctie vind ik niet zo handig als bij Samsung, daar kon je makkelijker je eigen indeling in mappen maken en zelf inrichten zeg maar. Verder maakt hij goede foto's (vergelijkbaar met Samsung denk ik) en schijnt hij net even sneller en technisch wat beter te zijn dan de Samsung S4, waar ik tussen twijfelde.
<<

Anoniem198

Bericht 17 Dec 2014 22:49

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

SDL schreef:O ja, ik zou nog een review hier achter laten over mijn HEMA-telefoon.

Ik heb de HEMA smartphone H5 en ik ben eigenlijk erg tevreden. Hij werkt op Android, maakt goede foto's en is lekker groot. Een nadeeltje is dat er bijna geen hoesjes voor zijn. Maar de prijs, 159 euro, is het meer dan waard...


Bij dualslim.nl verkopen ze hoesjes voor deze telefoon. Helaas geen leuke patroontjes enkel in het zwart maar ze zijn er wel.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2014 20:17

Re: Behalve Apple, welke smartphone hebben jullie?

Samsung S4 mini
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers