Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

<<

Anoniem286

Bericht 14 Dec 2014 14:14

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

ChiQ schreef:Gaan jullie altijd mee in bad? Als mijn man eris gaat hij mee maar ik heb geen tijd (zin) om lang in bad te zitten dus julian zit alleen in bad met water en dan ga ik in de badkamer strijken omdat ik wel wat wil doen terwijl hij een uur in bad zit haha.


Wij hebben geen bad en gaan doorgaans wel samen met haar onder de douche. Soms blijf ik ernaast staan maar dat is kei onhandig en uiteindelijk ben ik toch kleddernat dan :)
<<

Myloon

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 16 Sep 2013 13:41

Bericht 14 Dec 2014 14:28

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Mijn mannen spelen met bakjes, plastick boekjes en badeendjes en hebben elkaar natuurlijk ook ;)
20-09-2013 N. & T. Geboren!
<<

Anoniem255

Bericht 14 Dec 2014 14:37

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Wij hebben alleen een douche.
Er liggen bakjes, lege flessen en plastic poppetjes zoals little people en van die maia de bij poppetjes.
<<

Anoniem 77

Bericht 14 Dec 2014 14:42

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Y speelt met emmers, schepjes, zandloper figuurtje, vissen, nijntje bad puzzel, gieter.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Dec 2014 14:45

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

ChiQ schreef:Nee idd niet te moeilijk denken hoor Elsa. Julian neemt ook Little People popjes mee in bad, of zijn duplo, wordt dat ook schoon; ik schep t er allemaal uit met een vergiet en dan kiep in t op een handdoek op de badkamervloer en alles is de volgende dag droog!


+1
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Dec 2014 15:10

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ik ga eigenlijk nooit met de kinderen mee in bad.
Vroeger douchte ik wel bijna altijd met de oudste samen, maar in die douche kon ik ook niet droog blijven als hij alleen douchte.

Nu gaan ze altijd in bad. Dochter in een badstoeltje. Ik zit ernaast en tussendoor was ik haar haren met een bakje water.
Na een minuut of 10-20 pluk ik dochter eruit. Stoeltje eruit en dan het grote playmobile vrachtschip erin. Zoon blijft dan spelen.

Als dochter weer afgedroogd en aangekleed is ga ik zijn haren helpen wassen en afdrogen etc.
Dochter is dan naar beneden bij papa of even in haar ledikant.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 14 Dec 2014 15:11

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ow en als dochter alleen is duurt de badsessie meestal wat korter of douche ik haar alleen even in bad in het badstoeltje.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 14 Dec 2014 15:17

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ik lees nu pas dat de vraag eigenlijk is hoe mijn zoontje MIJ vermaakt onder de douche. Wat een gekke vraag.
#teammaple🍁
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 14 Dec 2014 16:06

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Urban Naked schreef:Ik lees nu pas dat de vraag eigenlijk is hoe mijn zoontje MIJ vermaakt onder de douche. Wat een gekke vraag.


:kersthaha:



R. heeft een paar badeendjes.. maar meestal zijn we druk met zingen, wassen (doet ze zelf 100x) en ze speelt met de shampoo flessen.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Dec 2014 16:10

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Nog niet van toepassing maar ik heb mijn neefje het volgende gegeven:
Afbeelding

Afbeelding

Ze hebben ook allemaal een zuignapje zodat je ze tegen de tegels kunt plakken.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 14 Dec 2014 17:39

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ze spelen met elkaar en we hebben cijfers en letters die je op kan plakken. Zo'n stapeltoren hebben we ook..en we hebben kleurtjes voor in bad, Dat smeert nog al dus doen we maar af en toe.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem166

Bericht 14 Dec 2014 20:52

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

ChiQ schreef:Gaan jullie altijd mee in bad? Als mijn man eris gaat hij mee maar ik heb geen tijd (zin) om lang in bad te zitten dus julian zit alleen in bad met water en dan ga ik in de badkamer strijken omdat ik wel wat wil doen terwijl hij een uur in bad zit haha.


Ik ga er af en toe even bijzitten, maar meestal ga ik ondertussen even douchen.

Ik maak meestal schoon als mijn dochter in bad zit. Als ze in het grote bad zit, doe ik de wastafel en douchecabine. Als ze in het kleine bad zit (een speciekuip in de douchecabine), dan kan ik de wastafel en het grote bad doen. Wc, was opvouwen, bed verschonen. Ik krijg veel gedaan als dochter in bad zit.
<<

Anoniem127

Bericht 14 Dec 2014 22:52

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ze vermaken zich met elkaar, ze gaan alledrie samen in bad. Dan gaan ze spetteren naar elkaar en de jongste vind het leuk om over de andere twee heen te kruipen en te klauteren.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 16 Dec 2014 04:32

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Hier zijn voornamelijk bakjes, bekertjes en emmertjes favoriet.... alles waar hij water in kan verzamelen... :smile:
Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 16 Dec 2014 08:30

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Wij hebben van die foam dingen voor aan de muur, een bootje en gieter, een eend waar je water in kan gooien en sinds kort krijtjes voor onder de douche.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 16 Dec 2014 09:40

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Hier heb ik een emmer vol met diertjes, goedkope poppetjes, McDonald's speeltjes, enz. Vooral met diertjes en twee kleine zeemeermin-poppetjes vermaakt N. zich altijd prima. Ze zit op een anti-slip mat in de douchebak, ondertussen maak ik vaak de wastafel schoon, doe ik iets met de was of zit er vlakbij met mijn telefoon/laptop. Ze houdt van lekker lang douchen :laughcry:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 16 Dec 2014 10:01

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ilovethe90s schreef:
Ze hebben ook allemaal een zuignapje zodat je ze tegen de tegels kunt plakken.

Ik weet eigenlijk niet wat ik in dit topic doe, maar ik las hier: zodat je ze tegen je tepels kunt plakken... :wtf:

♥♥
<<

Anoniem186

Bericht 16 Dec 2014 10:13

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Elliot schreef:
Ilovethe90s schreef:
Ze hebben ook allemaal een zuignapje zodat je ze tegen de tegels kunt plakken.

Ik weet eigenlijk niet wat ik in dit topic doe, maar ik las hier: zodat je ze tegen je tepels kunt plakken... :wtf:


Ik las hetzelfde hahaha
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 16 Dec 2014 10:49

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Ze spelen allebei eigenlijk alleen met wat bakjes en gietertjes. Eerder hadden we ook van die knijpdingen zoals badeentjes maar die koop ik nu niet meer. Doordat je nooit al het water er uit krijgt komt er binnen no time schimmel in. Erg zonde om ze steeds al snel weg te moeten gooien vond ik. Pas hebben ze trouwens ook allebei heel leuk zitten spelen met lege shampooflessen.

Ik ga er nooit bij in, dat past niet aangezien ze altijd al samen in bad zitten. Mijn vriend doucht wel eens met ze. Ik zit er vaak bij en doe een spelletje op mijn telefoon, vouw wat was op of poets de wasbak etc. Eerder tijdens de zwangerschap van de jongste ging ik wel eens douchen als de oudste in bad zat. Ze zat dan toch altijd netjes te spelen en te praten en te zingen waardoor ik goed in de gaten kon houden of het goed ging. Nu met de jongste erbij durf ik dat niet en dat zal ook nog wel even duren. Ze blijft amper stil zitten, zit aan de kraan, probeert dingen van het kastje naast het bad te pakken of uit bad te klimmen. Heeft geen rust in d'r kont :D
<<

Anoniem186

Bericht 16 Dec 2014 10:53

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

ChiQ schreef:
Jans schreef:Wij zitten meestal met z'n vieren in bad. Propvol, haha. Maar heel gezellig.



Wat gezellig! Wij niet hoor, ben zo geen badmens. We wonen hier al 2,5 jaar en ik ben 3x in bad geweest.


Ja, is het ook! Zo'n fijn gezinsmomentje.
Mijn man zit ook nooit alleen in bad, houdt tie niet van. Maar zo met de kids vindt hij het wel leuk
<<

Anoniem123

Bericht 17 Dec 2014 08:47

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Wij hebben helaas geen bad. Vind dat soms best jammer. Nu gaan ze allebei met ons mee onder de douche. Ik ben ook altjd zo klaar dus heel lang kan siem niet spelen onder de douche.
<<

Anoniem80

Bericht 17 Dec 2014 21:36

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

ze gaan eigenlijk altijd samen in bad en spelen met bakjes, lege shampooflessen, een badeend en van die schuim dingen die op de tegels en badrand plakken. zoon gaat ook nog wel eens mee met papa onder de douche, dochtertje niet, zij heeft een hekel aan douchen en krijst alles bij elkaar dan. Ik ga soms samen met ze in bad.
<<

Anoniem112

Bericht 18 Dec 2014 09:14

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Wij hebben alleen een douche maar daar staan ze hooguit een minuut of 8 onder, er hangt 1 gietertje en een beker.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Dec 2014 19:36

Re: Waarmee vermaakt jullie kind je in bad/douche?

Elliot schreef:
Ilovethe90s schreef:
Ze hebben ook allemaal een zuignapje zodat je ze tegen de tegels kunt plakken.

Ik weet eigenlijk niet wat ik in dit topic doe, maar ik las hier: zodat je ze tegen je tepels kunt plakken... :wtf:


:lol: Ik zie het ook helemaal voor me!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers