Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstkaarten - stuur jij ze?

<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 11 Dec 2014 12:19

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik doe het sommige jaren wel en sommige niet. Maar als ik het niet doe voel ik me een soort van schuldig naar de mensen die er wel één naar ons sturen. We krijgen meestal een stuk of 10 kaarten, en versturen er (soms dus :) ) een stuk of 20.

Dit jaar heb ik er geloof ik niet zo'n in in, haha.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem123

Bericht 11 Dec 2014 12:20

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Nee dit jaar versturen we niets, we geven alleen aan degene die we voor kerst nog zien. We hebben in september al hee;l veel kaarten verstuurd en dat koste al genoeg.
<<

Anoniem205

Bericht 11 Dec 2014 12:41

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Nee, ik niet. Heb net 100 geboortekaartjes verzonden 2 weken terug. Ik vind dat ik PostNL alweer genoeg gesponsord heb ;-)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Dec 2014 13:01

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Stuur jij nog kerstkaarten? Ja en breng ze in het dorp zelf.
- Zo ja, hoeveel ongeveer? 25
- En wat schrijf jij erin? Meestal alleen de namen.
- Ontvang je er ook veel? Ja, maar van de gene die ik gestuurd heb en niet 1 ontvang krijgt volgend jaar ook geen kaart van ons.
2014 2016
<<

Anoniem315

Bericht 11 Dec 2014 13:17

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

- Stuur jij nog kerstkaarten? Ja.
- Zo ja, hoeveel ongeveer? Stuk of 20 + al mijn leerlingen, maar die geef ik persoonlijk.
- En wat schrijf jij erin? Een persoonlijke feestdagengroet en een gelukswens voor het nieuwe jaar.
- Ontvang je er ook veel? Ja, ik heb de deur altijd vol hangen.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Dec 2014 14:34

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

- Stuur jij nog kerstkaarten? Ja
- Zo ja, hoeveel ongeveer? Stuk of 15
- En wat schrijf jij erin? Ene alleen de namen andere een persoonlijke boodschap erbij
- Ontvang je er ook veel? Redelijk wat kaarten, ontvang niet van iedereen iets terug
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem118

Bericht 11 Dec 2014 17:28

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ja, normaal gesproken stuur ik altijd wel kerstkaarten. Gemiddeld een stuk of 40. Ik hou van kaartjes sturen en krijgen. Helaas krijgen we er meestal maar een stuk of 15-20. 'Vroegah' was dat veel meer. Wat ik erin schrijf verschilt. Ik heb wel eens zelf een gedichtje gemaakt voor erin, ik doe wel eens een korte persoonlijke groet en soms ook gewoon 'prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar'. Dit jaar sla ik echter over waarschijnlijk. Er gaan hopelijk voor de kerst toch al wel geboortekaartjes verstuurd worden!
<<

Emmeve

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 512

Geregistreerd: 22 Sep 2014 15:00

Bericht 11 Dec 2014 17:38

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

- Stuur jij nog kerstkaarten? Ja
- Zo ja, hoeveel ongeveer? Ongeveer 20
- En wat schrijf jij erin? Meestal een standaard tekst
- Ontvang je er ook veel? Ik denk ook ongeveer 20. Overigens niet per se dezelfde 20 als waar ik ze naar stuur.
If only wishes could be dreams and all my dreams could come true..
<<

Anoniem117

Bericht 13 Dec 2014 16:38

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Emmeve schreef:- Stuur jij nog kerstkaarten? Ja
- Zo ja, hoeveel ongeveer? Ongeveer 10
- En wat schrijf jij erin? Voor iedereen een persoonlijk bericht. Daarom schrijf ik er ook maar 10.
- Ontvang je er ook veel? Iets minder dan 10, mijn familie doet er bijvoorbeeld niet aan (ook al stuur ik elk jaar trouw een kaart) maar ik blijf ze wel schrijven, omdat ik het zelf leuk vind.
<<

anoniem213

Bericht 15 Dec 2014 00:11

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik stuur ongeveer vijftig kaarten en allemaal met een persoonlijke boodschap. Ik probeer iets te zeggen over het afgelopen jaar van de persoon en een persoonlijke wens voor het komende jaar te schrijven. Het kost best veel tijd, maar ik vind het fijn en leuk om te doen. Ik ontvang er nooit echt veel, tien of zo. Ik krijg vaak wel nog een digitaal bedankje van de mensen die geen kaarten sturen.
<<

anoniem213

Bericht 15 Dec 2014 00:13

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Cotton schreef:Ik ga ze dit jaar zelf maken. Ga voor het eerst kerstkaarten sturen. Hoef maar een paar. Stuk of 6 :)

Ik heb dit jaar ongeveer de helft zelf gemaakt, maar eigenlijk ben ik er niet handig genoeg voor. Nu is het meer schattig dan mooi :laughcry:.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 15 Dec 2014 11:55

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

June schreef:Ik stuur ongeveer vijftig kaarten en allemaal met een persoonlijke boodschap. Ik probeer iets te zeggen over het afgelopen jaar van de persoon en een persoonlijke wens voor het komende jaar te schrijven. Het kost best veel tijd, maar ik vind het fijn en leuk om te doen. Ik ontvang er nooit echt veel, tien of zo. Ik krijg vaak wel nog een digitaal bedankje van de mensen die geen kaarten sturen.


Jij bent dan ook wel echt heel erg lief met je kerstkaarten :-)
<<

Anoniem280

Bericht 15 Dec 2014 11:57

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Mijn vriend heeft de kaarten, 30 st. op de bus gedaan.
Vanavond even rondje doen bij wie we ze door de bus doen.
Dat zijn er nog een stuk of 6.
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 15 Dec 2014 21:25

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

- Stuur jij nog kerstkaarten? ja! Ik blijf het een leuke traditie vinden
- Zo ja, hoeveel ongeveer? ongeveer 40
- En wat schrijf jij erin? de meeste alleen onze namen, bij sommige wat extra's (een regel uit een kerstliedje bijvoorbeeld, of een persoonlijk bericht over hun situatie)
- Ontvang je er ook veel? Ja meestal toch ook wel 30-40

Het is inderdaad wel heel jammer dat het zo duur wordt om kaarten te versturen. Ik doe het wel omdat ik het ook leuk vind om ze te krijgen maar probeer zoveel mogelijk zelf te bezorgen. Het is misschien wel stom, maar ik hou wel bij van wie ik kaarten krijg. Als ik meerdere keren geen kaart meer terugkrijg dan stuur ik diegene ook niets meer. Met uitzondering van opa's en oma's trouwens hoor!
<<

Anoniem321

Bericht 16 Dec 2014 12:34

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik stuur zelf rond de 10 kerstkaarten en zet in al die kerstkaarten een persoonlijke boodschap.
Ik stuur ze naar mijn (schoon)ouders en (schoon)broers- en zussen en naar beste vrienden.
Daarnaast gooi ik nog bij 2 of 3 buren een kerstkaart door de bus met alleen onze namen er op.
<<

Anoniem168

Bericht 16 Dec 2014 13:50

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ja dat wel. Meestal een stuk of 16.
Ik schrijf er alleen onze namen in, tenzij er op de voorkant niet echt een tekst staat, dan wil ik er nog wat bijschrijven, maar het is wel vaak een standaard tekst.
Ja, we ontvangen er ook wel ongeveer 15-20 kaarten. Eerst stuurde ik echt naar de hele familie kaarten, maar dat doe ik niet meer. Mensen waarvan we echt nooit wat terugkrijgen of wat horen, die sla ik over.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 17 Dec 2014 20:22

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik heb dit jaar weer kaarten verstuurd. Ik vind het altijd leuk om ze te krijgen, maar ook om te versturen. Het waren er geloof ik 25. Ontvang er nu meer sinds ik samenwoon. Dus dat is wel leuk.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 17 Dec 2014 20:32

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik moet ze nog bestellen, straks maar eens even doen. Ik wilde het maandag doen, maar toen liep de site vast en daarna er niet meer de tijd voor genomen.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 17 Dec 2014 20:40

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik stuur rond de 15 kaarten en de rest geef ik persoonlijk. Heb er dit jaar nog maar weinig gehad, 7. Normaal heb ik al een hele rij volhangen.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem73

Bericht 17 Dec 2014 20:42

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Nee niet meer. Kreeg ze ook steeds minder. Ik geef alleen nog maar aan (schoon) ouders en werkgever.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 17 Dec 2014 21:41

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ja, heb er denk 15 gestuurd en 7 zo gegeven.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 17 Dec 2014 22:55

Re: Kerstkaarten - stuur jij ze?

Ik heb er vandaag 30 geschreven en op de bus gedaan. Ik schreef er altijd bij iedereen een verhaaltje op en soms ook tekeningetjes, maar dit jaar heb ik eigenlijk alleen onze namen en een standaard boodschap gedaan. Anders ging het me te veel tijd kosten. Maar een verhaaltje schrijven vind ik wel leuker om te sturen en om te krijgen.
Hoe veel ik er krijg weet ik eigenlijk niet, volgens mij ook rond de 30.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Tom