Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


nagellak

<<

Zeester

Bericht 12 Dec 2014 17:34

nagellak

Kennen jullie deze nagellak?

Afbeelding

ik hoop dat deze nagellak wat langer netjes blijft.
Nu overigens in de aanbieding bij de Etos.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Dec 2014 17:35

Re: nagellak

Ik heb ze al een tijdje.
Het blijft wel langer zitten maar niet 2 weken zoals beweerd wordt.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Zeester

Bericht 12 Dec 2014 17:39

Re: nagellak

3 dagen zonder hapjes eruit is voor mij al lang! Meestal zit het er op en twee uurtjes later al een beschadiging. Zit nu ook als een malloot te tikken om niet met mijn nagels het toetsenbord te raken.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 12 Dec 2014 17:55

Re: nagellak

Oh dat red ik wel met deze nagellak.
Als ik er een beetje op let hou ik het max. 7 dagen mooi.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Zeester

Bericht 12 Dec 2014 18:08

Re: nagellak

In de winkel adviseerden ze kleur topcoat kleur topcoat. Misschien dat het dan twee weken blijft zitten?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 12 Dec 2014 22:06

Re: nagellak

Ik heb altijd gedacht dat Sally Hansen een soort veredelde Zeeman of Wibra was! Niets tegen de Zeeman of Wibra trouwens, maar toch...
<<

Zeester

Bericht 12 Dec 2014 22:10

Re: nagellak

Een flesje is €11,99 ;-) en nu met gratis topcoat twv 11,99. Die vind je niet bij de Wibra
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 12 Dec 2014 22:13

Re: nagellak

Zeester schreef:Een flesje is €11,99 ;-) en nu met gratis topcoat twv 11,99. Die vind je niet bij de Wibra


Dat snap ik. Het is meer de naam. Iets wat in mijn hoofd zit. Never mind :laughcry:

Ik ben benieuwd hoe goed hij werkt!
<<

Zeester

Bericht 12 Dec 2014 22:16

Re: nagellak

Ik snapte het ook :-)

Tot nu toe nog goed!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 13 Dec 2014 09:08

Re: nagellak

Zeester schreef:In de winkel adviseerden ze kleur topcoat kleur topcoat. Misschien dat het dan twee weken blijft zitten?


Mij werd verteld dat je gewoon 2 lagen kleur en een laag topcoat moest doen.
Achteraf denk ik dat ik beter 2 potjes topcoat had kunnen kopen. Die doet namelijk het werk.
Met m'n andere nagellakjes doet ie het namelijk ook goed :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem305

Bericht 13 Dec 2014 17:32

Re: nagellak

Ik heb deze nagellak ook geprobeerd, maar het was zo klonterig en lelijk dat ik het terug heb gestuurd. Ik vond het echt waardeloos voor dat geld.
<<

Anoniem315

Bericht 13 Dec 2014 21:52

Re: nagellak

Ik heb niet deze, maar een andere Sally Hansen gekregen vorige week. Heb hem vandaag geprobeerd en jeetje, wat een fijn lakje! Dekt goed en droogt snel.

Ik ben erg benieuwd of hij het paardrijden de komende dagen overleeft.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Dec 2014 11:44

Re: nagellak

Heb 'm ook, vind het een fijn lakje! Heb mijn nagels vrijdag gelakt en zo ziet het er nu uit. Wel tijd nu ze opnieuw te lakken.

Afbeelding
<<

Anoniem321

Bericht 17 Dec 2014 11:53

Re: nagellak

Wat leuk, eindelijk zou ik ook over nagellak mee kunnen praten. Ik beet altijd nagels, maar het is me gelukt te stoppen en nu heb ik ter overbrugging acrylnagels tot mijn echte nagels lang genoeg zijn.
Ik ben echt helemaal nieuw in de wereld van nagellak, dus ik vind dit een erg nuttig topic!
Ik wil ter ere van de kerstdagen ook een leuk nagellakje op en heb al wat leuks voorbij zien komen dat ik ook wil proberen.
<<

Zeester

Bericht 17 Dec 2014 12:02

Re: nagellak

Bij mij is het drie dagen blijven zitten zonder een hapje eruit!!! Toen moest het er af. Maar ik ga komend weekend weer lakken en eens proberen met een ander merk lakje en deze toplaag. Als dat werkt, dan koop ik nog een kleur + topcoat.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron