Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Dec 2014 19:26

Re: Vind ik leuk!

Dat we net heerlijk met zijn 4-tjes hebben gegourmet.
De meiden deden ook erg enthousiast mee en hebben er van genoten!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem273

Bericht 12 Dec 2014 20:51

Re: Vind ik leuk!

Dat m'n man per 1 januari een vast contract krijgt op z'n werk :cheering:
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 12 Dec 2014 21:00

Re: Vind ik leuk!

Gefeliciteerd! Ik hoor in mijn omgeving alleen maar mensen die er uit vliegen dus een vast contract krijgen moet wel een goed gevoel geven.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem273

Bericht 12 Dec 2014 21:05

Re: Vind ik leuk!

Dankjewel Rapa Nui. Inderdaad, voelt gewoon heel fijn :) 1,5 jaar geleden moest hij helaas weg bij z'n vorige werk omdat de crisis toe sloeg en nu werkt hij gelukkig bij een groeiend, gezond bedrijf en krijgt hij steeds meer verantwoordelijkheden.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 12 Dec 2014 23:32

Re: Vind ik leuk!

Mijn lief is nu voor mij op zoek naar een benzinepomp waar ze Ben & Jerry's verkopen :love:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 13 Dec 2014 00:01

Re: Vind ik leuk!

Kees, wat lief van je vriend! Heeft hij Ben & Jerry's gevonden? Hopelijk zijn jullie nu aan het smullen :popcorn:

Azi, wat ontzettend fijn nieuws zeg! Gefeliciteerd! :D Werkt je man er al lang?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem273

Bericht 13 Dec 2014 00:17

Re: Vind ik leuk!

Dankjewel Lauren, lief van je :) Hij werkt er sinds vorig jaar zomer. Eerst een half jaar contract, toen een jaar contract. Dus het was nog niet per se nodig dat hij een vast contract moest krijgen. Des te blijer zijn we :)
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Dec 2014 00:49

Re: Vind ik leuk!

Ik had eigenlijk mn zinnen gezet op coockie dough of (nog beter) half baked maar het werd griekse yoghurt met honing. Was ook erg lekker en kon mn teleurstelling verbergen gelukkig.
Voelde me echt een heks....haha
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 13 Dec 2014 10:42

Re: Vind ik leuk!

Kees schreef:Ik had eigenlijk mn zinnen gezet op coockie dough of (nog beter) half baked maar het werd griekse yoghurt met honing. Was ook erg lekker en kon mn teleurstelling verbergen gelukkig.
Voelde me echt een heks....haha


:kersthaha:

Die lijkt me trouwens erg lekker! Maar ik houd dan ook echt van griekse yoghurt met honing... En dan in combinatie met Ben & Jerry's, kan bijna niet missen!
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 13 Dec 2014 14:13

Re: Vind ik leuk!

Was ook echt super lekker!!

Ik vind het leuk dat ik net Girli gemeet heb en dat ze een super mooie ministeck plaat voor aan mn muur heeft gemaakt!

Afbeelding
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 13 Dec 2014 14:43

Re: Vind ik leuk!

Jill schreef:Dat ik via RTL een kerstpakket heb gewonnen voor m'n moeder!!! Ik ben helemaal blij en het is niet eens voor mij... :kerstsmile:


Ik heb hem ook gewonnen, voor mijn broertje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 15 Dec 2014 16:46

Re: Vind ik leuk!

Dat ik net op controle was bij de KNO arts omdat ik twee weken geleden aan mijn stembanden geopereerd ben en dat hij totaal verbijsterd was. Ik ben zo ongelofelijk snel hersteld dat er niets meer van te zien is. Ik dacht het al, mijn stem klinkt weer zoals die moet klinken, op wat verkouden gedoe na. Verbijsterend, verbijsterend bleef hij maar steeds zeggen.

Ik moet er ook wel om lachen want ik heb het zelf al veel vaker meegemaakt. Altijd als hechtingen 14 dagen moeten blijven zitten moeten ze er bij mij na een dag of 4 en max na een week uit omdat het dan al helemaal hersteld is en ik anders ontstekingen krijg of ze in gaan groeien. Iedereen die dat dan ziet is verbijsterd. Vragen als: " je bent twee weken geleden geopereerd?", eh nee " 4 dagen. En dat ze dan collega's er bij gaan halen om het te laten zien.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Dec 2014 16:57

Re: Vind ik leuk!

zonneschijn schreef:
Jill schreef:Dat ik via RTL een kerstpakket heb gewonnen voor m'n moeder!!! Ik ben helemaal blij en het is niet eens voor mij... :kerstsmile:


Ik heb hem ook gewonnen, voor mijn broertje.


mijn moeder heeft hem voor mij gewonnen zo lief. Ze kon het ook niet voor haar houden. Ben benieuwd wanneer die komt
Afbeelding
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 15 Dec 2014 18:13

Re: Vind ik leuk!

super gaaf kees dat ministeck !
<<

Anoniem81

Bericht 15 Dec 2014 21:53

Re: Vind ik leuk!

Ik ga binnenkort overnachten in een heel bekend hotel aan de boulevard van Scheveningen!

Staat al jaren op mijn wishlist, maar zo duur. En nu is het een uitje waarbij de vraag kwam of we het leuk vonden om mee te gaan op kosten van de baas. Ja, natuurlijk, was helemaal van mijn stuk haha! Vind het zo leuk, en ook zo bijzonder dat het aanbod gewoon in mijn schoot geworpen werd. Moest er bijna van janken.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 16 Dec 2014 10:10

Re: Vind ik leuk!

Afgelopen vrijdag stond mijn man voor de deur met een bosje bloemen en nam ie me onverwachts mee uit eten. Gewoon omdat ik dat verdiende, vond hij :heart:
<<

Anoniem132

Bericht 16 Dec 2014 12:21

Re: Vind ik leuk!

sarah1985 schreef:
zonneschijn schreef:
Jill schreef:Dat ik via RTL een kerstpakket heb gewonnen voor m'n moeder!!! Ik ben helemaal blij en het is niet eens voor mij... :kerstsmile:


Ik heb hem ook gewonnen, voor mijn broertje.


mijn moeder heeft hem voor mij gewonnen zo lief. Ze kon het ook niet voor haar houden. Ben benieuwd wanneer die komt


Wat leuk. Mn moeder heeft hem al ontvangen en was er erg blij mee! En zit vol met leuke dingen.. :)
<<

Anoniem168

Bericht 16 Dec 2014 13:58

Re: Vind ik leuk!

Kees, wat mooi en lief gebaar van Girli!

Ik vind het leuk dat mijn neefje de hele tijd enthousiast aan mijn ouders vraagt wanneer hij weer bij mij op bezoek mag komen (hij zit in een pleeggezin en is 1 keer per maand een lang weekend bij mijn ouders). Hij vraagt continue: wanneer gaan we weer naar tante Brooke?.. Echt leuk dit om te horen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 16 Dec 2014 19:48

Re: Vind ik leuk!

]
sarah1985 schreef:
zonneschijn schreef:
Jill schreef:Dat ik via RTL een kerstpakket heb gewonnen voor m'n moeder!!! Ik ben helemaal blij en het is niet eens voor mij... :kerstsmile:


Ik heb hem ook gewonnen, voor mijn broertje.


mijn moeder heeft hem voor mij gewonnen zo lief. Ze kon het ook niet voor haar houden. Ben benieuwd wanneer die komt


Wat leuk. Mn moeder heeft hem al ontvangen en was er erg blij mee! En zit vol met leuke dingen.. :)[/quote]

ik had vandaag een briefje in de bus de postbode was geweest. Helaas was er niet. Morgen komt die weer ben zo benieuwd
Afbeelding
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 16 Dec 2014 22:01

Re: Vind ik leuk!

Kees schreef:Was ook echt super lekker!!

Ik vind het leuk dat ik net Girli gemeet heb en dat ze een super mooie ministeck plaat voor aan mn muur heeft gemaakt!
Wat leuk! Lees het nu pas :D ik vond het ook leuk om jou te meeten!
<<

Anoniem149

Bericht 16 Dec 2014 22:04

Re: Vind ik leuk!

Volgende week komt mijn kleine grote neef voor het eerst logeren :love:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 17 Dec 2014 09:52

Re: Vind ik leuk!

zonneschijn schreef:
Jill schreef:Dat ik via RTL een kerstpakket heb gewonnen voor m'n moeder!!! Ik ben helemaal blij en het is niet eens voor mij... :kerstsmile:


Ik heb hem ook gewonnen, voor mijn broertje.


Ik heb mijn moeder vorige week donderdag opgegeven maar helaas niets meer gehoord daarna. :(
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Dec 2014 09:54

Re: Vind ik leuk!

Lady schreef:
zonneschijn schreef:
Jill schreef:Dat ik via RTL een kerstpakket heb gewonnen voor m'n moeder!!! Ik ben helemaal blij en het is niet eens voor mij... :kerstsmile:


Ik heb hem ook gewonnen, voor mijn broertje.


Ik heb mijn moeder vorige week donderdag opgegeven maar helaas niets meer gehoord daarna. :(


Ik probeer het ook al jaren, maar ook hier nooit geluk.
Welke rede/waarom ik ook opgeef.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 17 Dec 2014 09:55

Re: Vind ik leuk!

Dat ik gisteren een hele goede beoordeling had op mijn werk en verder Door kan groeien in deze functie en salaris :kerstsmile:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Dec 2014 13:45

Re: Vind ik leuk!

Ik vind dit leuk. Nu alleen wachten tot mijn man thuis is.

Afbeelding
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers