Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietsverzekering

<<

SDL

Kletskop

Berichten: 906

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:27

Bericht 18 Okt 2014 16:16

Fietsverzekering

Waar heb jij deze afgesloten en waarom bij deze maatschappij?

Ik vraag dit omdat ik een nieuwe fiets heb gekocht maar ik door de bomen het bos niet meer zie in verzekeringsland.
<<

Anoniem86

Bericht 18 Okt 2014 16:25

Re: Fietsverzekering

Ik heb het via de fietsenwinkel geregeld bij aanschaf
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 18 Okt 2014 16:29

Re: Fietsverzekering

Ik heb er één van Univé, omdat ik daar al meer verzekeringen heb lopen. Wel zo overzichtelijk :)
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem173

Bericht 18 Okt 2014 16:58

Re: Fietsverzekering

Pippa schreef:Ik heb het via de fietsenwinkel geregeld bij aanschaf

Dit
<<

Anoniem186

Bericht 18 Okt 2014 19:23

Re: Fietsverzekering

Atelier Madame schreef:
Pippa schreef:Ik heb het via de fietsenwinkel geregeld bij aanschaf

Dit


Ja, ik ook. Hoewel het best wel goedkoper kan als je het zelf regelt. Volgens mij hadden m'n schoonouders het dit keer bij de anwb gedaan.
<<

Anoniem86

Bericht 18 Okt 2014 19:26

Re: Fietsverzekering

Jans schreef:
Atelier Madame schreef:
Pippa schreef:Ik heb het via de fietsenwinkel geregeld bij aanschaf

Dit


Ja, ik ook. Hoewel het best wel goedkoper kan als je het zelf regelt. Volgens mij hadden m'n schoonouders het dit keer bij de anwb gedaan.



O zou kunnen, ik had de fiets gewonnen, dus hoefde alleen dat te betalen, ik moest 125 euro voor 3 jaar betalen, mja is de stad haha.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 18 Okt 2014 19:30

Re: Fietsverzekering

Pippa schreef:Ik heb het via de fietsenwinkel geregeld bij aanschaf


+1 en hij is ondergebracht bij unigarant. Had ook zelf uit zitten zoeken maar deze was toen het voordeligst met de voorwaarden die ik wilde.
<<

Anoniem114

Bericht 18 Okt 2014 19:46

Re: Fietsverzekering

Ik heb mijne geregeld via m'n fietsplan.. King verzekeringen (schijnbaar) kost me 112 euro voor 3 jaar. Ik heb trouwens alleen diefstalverzekering! Als-ie gestolen wordt, krijg ik 't volledige bedrag terug.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 18 Okt 2014 21:32

Re: Fietsverzekering

Mijn bakfiets is bij Meeus verzekerd, was toen ik m afslootvoor mij het meest betrouwbaar en goedkoop.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11832

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Okt 2014 07:33

Re: Fietsverzekering

Toen ik mijn fiets gekocht het in de winkel gedaan. Dat is Unigrant. Ik heb zou 180 moeten betalen voor 3 jaar, maar we hebben de fiets op het adres van mijn ouders gezert waardoor het 120 werd. Heeft te maken met de regio waar je woont.
Ik krijg bij diefstal een compleet nieuwe fiets van de waarde van aanschaf.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem114

Bericht 16 Dec 2014 19:29

Re: Fietsverzekering

Ik up deze even!

Mijn fiets is gestolen! Zo irritant :/ Maar goed, ik ben verzekerd, máár.... Ik kan geen aankoopbon of zo vinden :/ Ik heb mn fiets via 't fietsplan (nationalefietsprojecten.nl) en kan me niet eens herinneren een bon te hebben gekregen :(

Iemand ervaring mee? Ik hoop dat ze me in de fietsenwinkel gewoon kunnen helpen..
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 16 Dec 2014 20:42

Re: Fietsverzekering

Bazinga schreef:Ik up deze even!

Mijn fiets is gestolen! Zo irritant :/ Maar goed, ik ben verzekerd, máár.... Ik kan geen aankoopbon of zo vinden :/ Ik heb mn fiets via 't fietsplan (nationalefietsprojecten.nl) en kan me niet eens herinneren een bon te hebben gekregen :(

Iemand ervaring mee? Ik hoop dat ze me in de fietsenwinkel gewoon kunnen helpen..


Heeft je werkgever geen bon? Hier moeten we de fiets declareren en als bewijs de bon toevoegen.

Hier trouwens al 3x een fiets gestolen, maar ik heb alle 3 de keren geen aankoopbon in moeten leveren. Alleen de originele fietssleutels moesten we opsturen. Verzekerd via Unigarant.
Afbeelding
<<

Anoniem114

Bericht 16 Dec 2014 20:45

Re: Fietsverzekering

Heb zojuist van collega/vriendin begrepen dat de fietsenhandel alles in de computer heeft! En dus zo de bon kan oproepen.... Pfew!

Annie, loopt je verzekering door, na diefstal? Of moet je nieuwe afsluiten voor de nieuwe fiets?
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 16 Dec 2014 21:12

Re: Fietsverzekering

Bazinga schreef:Heb zojuist van collega/vriendin begrepen dat de fietsenhandel alles in de computer heeft! En dus zo de bon kan oproepen.... Pfew!

Annie, loopt je verzekering door, na diefstal? Of moet je nieuwe afsluiten voor de nieuwe fiets?


Wij hebben 3x een nieuwe af moeten sluiten. Stond bij ons ook in de polisvoorwaarden, maar ik weet niet of dat standaard is.

Mijn vriend en een fiets is helaas geen goede combi, want het is elke keer die van hem :ja:
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 16 Dec 2014 22:18

Re: Fietsverzekering

@ Bazinga: balen, reken erop dat het fietsplan niet meer geldt nu, dat ging alleen op voor je gestolen fiets... Helaas ervaring mee.
❤ 7 juni 2018

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers