Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


tips gevraagd

<<

Anoniem108

Bericht 16 Dec 2014 15:40

tips gevraagd

Helaas is er door een medische fout onherstelbare 'schade' aangericht op/onder m'n huid in m'n gezicht. Voorheen had ik nooit concealer of foundation nodig, omdat mijn huid egaal was. Da's dus niet meer zo. Aangezien ik nog fikse ontstekingen heb en alleen kan doen aan een soort van damage control, zoek ik make-up voor de donkere huid die in principe dagelijks gebruikt kan worden en geschikt is voor een heel gevoelige huid. Het liefst zou ik willen dat het er zo natuurlijk mogelijk uitziet. Tips voor merken of winkels? Prijs is niet doorslaggevend; het effect wel. :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 16 Dec 2014 15:49

Re: tips gevraagd

He bah Izar, wat naar!

Ik ben heel tevreden over Youngblood mineral foundation. Onderandere te koop bij Rob Peetoom. Wel duur (50/60 euro voor een mineral loose powder) maar ik doe met mijn eerste verpakking al ruim een jaar en het einde is nog niet in zicht. En ik gebruik het echt dagelijks. Mijn huid is op mijn 30'ste nog steeds puber-ish en dit covert het voor mij genoeg. Je kunt het ook opbouwen voor meer dekking. En het beste: het is totaal niet slecht voor je huid, daar is het speciaal op ontwikkeld. Ze hebben ook tinten voor de donkerdere huid.

Succes, hopelijk vind je iets dat bij je huid past!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem108

Bericht 16 Dec 2014 15:59

Re: tips gevraagd

Heel erg bedankt voor je tip, Teun! Daar ga ik ff naar op zoek! Omdat het een medisch gevolg is, kan ik het in 2015 tot een x-bedrag declareren. Gelukkig bestaat hier vanuit mijn zorgverzekeraar een potje voor en anders had ik het nog steeds gekocht, want het is het me wel waard.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers