Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bultjes na het scheren

<<

Anoniem321

Bericht 07 Dec 2014 20:31

Bultjes na het scheren

Dames, graag even jullie advies.
Ik scheer me altijd gewoon met een scheermesje onder de douche en na het douchen gebruik ik bodylotion voor mijn benen voor het zachte gevoel.
Ik heb wel vaak last van bultjes in de schaamstreek en aan de binnenkant van mijn dijbenen. Het jeukt als een gek en daardoor scheer ik minder vaak dan ik zou willen.
Wie weet hier iets op?
<<

Anoniem193

Bericht 07 Dec 2014 20:52

Re: Bultjes na het scheren

Andere scheermesjes kopen?
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 07 Dec 2014 20:55

Re: Bultjes na het scheren

Ik gebruik na het scheren altijd scheerolie van de Etos. Werkt bij mij heel goed. En ik heb een huid die bijna nergens tegen kan.
<<

Anoniem321

Bericht 07 Dec 2014 20:58

Re: Bultjes na het scheren

Alibi, ik heb al veel verschillende wegwerpmesjes geprobeerd, en die gebruik ik dan max 3 x. Als ik mijn bikinilijn scheer, doe ik dat al standaard met een nieuw mesje, nadat ik mezelf gewassen heb..

Aardbeitje, dat kan ik wel eens gaan proberen, bedankt voor de tip.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11847

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Dec 2014 21:06

Re: Bultjes na het scheren

Met de haargroei meescheren in de schaamstreek doe je dat al?
Ik scheer alleen met water en ik heb nergens last van. Verder gebruik ik het liefste de old school mesjes van Gilette. NIks venus, die vind ik alleen maar irritant.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 07 Dec 2014 22:55

Re: Bultjes na het scheren

Heb ik ook, ene x wat erger dan de andere x. Ook bij mn oksels.
Bij mij werkt een scheeraparaat beter, maar daar krijg ik het niet glad genoeg mee. Venus vibrance gaat bij mij iets beter.
Maar mss die olie ook eens proberen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem75

Bericht 07 Dec 2014 23:11

Re: Bultjes na het scheren

Ik scheer mezelf altijd gewoon met water en zonder scheerzeep met een Venus scheermesje. Daarna smeer ik m'n benen in met kokos olie. Duwn under en onder m'n oksel heb ik nergens last van maar m'n benen jeuken wel eens na het scheren en met kokos olie niet.
<<

Anoniem144

Bericht 08 Dec 2014 00:09

Re: Bultjes na het scheren

Als ik babyolie gebruik bij het scheren down under, heb ik geen last van bultjes naderhand.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 08 Dec 2014 11:30

Re: Bultjes na het scheren

Alle bovenstaande tips heb ik geprobeerd en niks werkt, ik krijg altijd bultjes, ik heb gewoon een hele gevoelige huid. Voor een vakantie epileer ik de zichtbare gebieden, dan krijg ik ook bultjes als de haartjes terug komen, maar meestal blijven ze dan lang genoeg weg om er op vakantie toonbaar uit te zien.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 08 Dec 2014 11:41

Re: Bultjes na het scheren

Ik gebruik pfb vanish
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Dec 2014 12:59

Re: Bultjes na het scheren

Aardbeitje schreef:Ik gebruik na het scheren altijd scheerolie van de Etos. Werkt bij mij heel goed. En ik heb een huid die bijna nergens tegen kan.



Dit gebruik ik ook en daarna doe ik er nog wat talkpoeder op. Werkt goed bij mij!
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Corretto

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 239

Geregistreerd: 02 Okt 2013 13:45

Bericht 08 Dec 2014 14:23

Re: Bultjes na het scheren

Razz schreef:Ik scheer mezelf altijd gewoon met water en zonder scheerzeep met een Venus scheermesje. Daarna smeer ik m'n benen in met kokos olie. Duwn under en onder m'n oksel heb ik nergens last van maar m'n benen jeuken wel eens na het scheren en met kokos olie niet.


Oh, kokosolie op je benen - goeie! Mijn benen prikken en jeuken tegenwoordig steeds na het scheren, zelfs als ik bodylotion van Neutral gebruik. Ik was een beetje radeloos omdat ik niets kon bedenken dat milder was dan Neutral, maar kokosolie is wellicht ook een optie inderdaad. Ga het morgen meteen proberen, bedankt!
<<

Anoniem321

Bericht 08 Dec 2014 16:37

Re: Bultjes na het scheren

Bedankt voor de reacties, ik kan er wel wat mee, ga eens wat proberen en hopelijk helpt het.
<<

Anoniem118

Bericht 09 Dec 2014 00:05

Re: Bultjes na het scheren

Ik smeer er juist helemaal niks op na het scheren, juist van die smeersels krijg ik jeuk, bultjes en irritatie. Ik zorg wel van tevoren dat mijn benen (daar heb ik het snelst last) goed ingesmeerd zijn geweest zodat mijn huid niet heel droog is. Maar 24 uur na het scheren smeer ik niks.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6723

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Dec 2014 11:16

Re: Bultjes na het scheren

Ik gebruik scheerolie of kokosolie voor ik ga scheren.
Vooral op m'n benen jeukt het anders als een gek.
Naderhand smeer ik er niks op, de olie is dan al genoeg ingetrokken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11593

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 14 Dec 2014 15:32

Re: Bultjes na het scheren

Wegwerp mesjes geven bij mij bultjes irritaties enz. De opzet Venus mesjes heb ik zelfs als ze bot zijn nog minder last van.
2015 💙
<<

Anoniem321

Bericht 14 Dec 2014 18:06

Re: Bultjes na het scheren

Ik heb gisteren voor het eerst olie gebruikt bij het scheren en dat is al een heel verschil met voorheen! Bij het scheren zelf voelt het al prettiger en nu 24 uur na het scheren voelt het nog zacht aan en geen bultjes. Wel fijn dus!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers