Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fruit

<<

Anoniem313

Bericht 12 Dec 2014 11:33

Re: Fruit

Ik vind kaki's een beetje te zoet. Ik eet nu veel mandarijnen en appels, en af en toe druiven. Mango en blauwe bessen eet ik uit de vriezer. En passievrucht vind ik heel erg lekker.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Dec 2014 12:09

Re: Fruit

Waar smaken die kaki's naar? Waarmee kan je het beetje vergelijken qua smaak maar ook qua structuur?
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Dec 2014 12:12

Re: Fruit

Cotton schreef:Kaki's zijn nu steeds fijn geprijsd bij de Lidl (weet niet of die in je buurt zit). Bij de Jumbo betaal je er heel veel voor.

Anyway, erg lekker ja. Ze vullen ook goed.

Ja ik heb een Lidl naast de deur. Straks maar eens kijken!
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 12 Dec 2014 12:15

Re: Fruit

ไม่เป็นไร schreef:Waar smaken die kaki's naar? Waarmee kan je het beetje vergelijken qua smaak maar ook qua structuur?

Qua structuur is het een beetje appel achtig. Je kan er goed partjes en schijven van snijden. Qua smaak, lastig haha. Ik denk wel dat het een fruit is wat bijna iedereen wel lust eigenlijk. Beetje meloen achtig misschien?
<<

Anoniem122

Bericht 12 Dec 2014 12:24

Re: Fruit

Misschien toch maar eens proberen! Al hou ik zelf totáál niet van meloen (Enkel watermeloen). Vind er altijd zo'n weeïge smaak aan zitten :P Maar wie weet! Zeker als je zegt dat ze nu nog goed geprijsd zijn bij de Lidl, is het het proberen waard.
<<

Anoniem313

Bericht 12 Dec 2014 12:39

Re: Fruit

Ja het is een beetje meloen meets abrikoos vind ik.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 12 Dec 2014 19:20

Re: Fruit

Ik eet zo'n twee tot drie stuks fruit per dag. Fruit wat ik het meeste eet, zijn: appels, mandarijnen, bananen, sinaasappels en peren. Ook wel eens kiwi's, maar daar hou ik wat minder van.
Door de yoghurt of in een overnight oat doe ik ook wel eens blauwe bessen, frambozen of bramen. Ik hou ook van mango, aardbeien, kersen, pruimen, nectarines, druiven, etc, maar dat vind ik meer seizoensfruit, dus koop ik niet het hele jaar door.
<<

Anoniem94

Bericht 12 Dec 2014 20:18

Re: Fruit

Op het moment eet ik aardbeien, druiven, appels, bananen, sinaasappels, mandarijnen, peren, ananas en kiwi's. Ik eet elke dag ongeveer 2/3 keer fruit.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 13 Dec 2014 08:27

Re: Fruit

Kakimissie mislukt, m'n Lidl had ze niet en bij de AH waren ze €2,49 per stuk. Koekoek!
#teammaple🍁
<<

Anoniem97

Bericht 13 Dec 2014 08:46

Re: Fruit

Hier liggen er voornamelijk mandarijnen, appels, bananen, peren op de fruitschaal. Op de markt haal ik ook granaatappel, kaki, en ander fruit.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 09:53

Re: Fruit

Urban Naked schreef:Kakimissie mislukt, m'n Lidl had ze niet en bij de AH waren ze €2,49 per stuk. Koekoek!


Hier lagen ze gister ook niet meer bij de Lidl.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 13 Dec 2014 10:11

Re: Fruit

Wij eten vooral mandarijnen, bananen, druiven en appels. Kiwi's en peren halen we ook wel eens. Nu blijkt onze dochter gek te zijn op mandarijn en peer dus die laatste zullen we wat vaker gaan halen denk ik.
<<

Leine

Noob

Berichten: 9

Geregistreerd: 29 Dec 2013 17:40

Bericht 13 Dec 2014 19:54

Re: Fruit

Vooral mandarijnen, peer en appel op het moment. Wisselt een beetje per seizoen. Oh en soms pers ik sinaasappels uit.
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 14 Dec 2014 16:35

Re: Fruit

Wat ik deze week gegeten heb zijn mandarijnen, appels, bananen, bramen en peren. Ook nog aardbeien, die had ik ergens voor nodig maar sodeju die waren duur (€4,49)! Niet gek natuurlijk maar ze waren wel erg lekker. Tot aan de zomer koop ik ze nu waarschijnlijk niet meer.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Dec 2014 17:06

Re: Fruit

Nu liggen er mango's, bananen, kiwi's, appels, peren en sinaasappels. De sinaasappels pers ik uit en kiwi's eet mijn vriend eigenlijk vooral, net als de peren. Ik eet voornamelijk appels en bananen op dit moment. Nu hebben we ook mango's, dus die eet ik ook. Erg lekker!

Zit momenteel niet in een fruitfase. Komt wel weer!
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers