Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Koelen? (vd trap gevallen)

<<

Anoniem108

Bericht 13 Dec 2014 15:10

Koelen? (vd trap gevallen)

Ben nogal hard van de trap gesodemieterd en onder m'n knieën brandt het best wel. Vind het ook een beetje koud om hier met blote benen en een koude doek(?) te gaan zitten en heb dus (nog) niet gekoeld. Is dit alsnog raadzaam of had ik dat meteen moeten doen? Of voorkomt dit alleen een zwelling en verder niet? Ik heb echt geen idee... :eyes: De pijn wordt niet echt minder tot dusver en lopen is ook geen succes. Vraag het hier maar ff, want ik ben alleen thuis en om nu 'vrijwillig' nog eens de trap op en af te gaan, kost even wat moeite.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 15:34

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

Ik zou sowieso nog gaan koelen. Kan je niet je broek aanhouden en daaroverheen dan gewoon een ijspack doen?
Het verdoofd de pijn ook en zal zwelling tegen gaan.
Is het ook blauw of open?'

Sterkte!
<<

Anoniem108

Bericht 13 Dec 2014 15:38

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

ไม่เป็นไร schreef:Ik zou sowieso nog gaan koelen. Kan je niet je broek aanhouden en daaroverheen dan gewoon een ijspack doen?
Het verdoofd de pijn ook en zal zwelling tegen gaan.
Is het ook blauw of open?'

Sterkte!


Ok, dan ga ik alsnog koelen. Ik heb geen ijs(blokjes) in huis, dus dat is een beetje suf. Het begint nu wel blauw te worden, maar het is niet open. Voelt als een schaafwond in het kwadraat. Thnx voor je reactie! :)
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 15:40

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

Is toch niet suf? Ik heb midden in de winter ook geen ijsblokjes in de vriezer hoor :P Heb je niks in de vriezer liggen als bevroren erwten ofzo? Ok die ontdooien dan wel dus weet niet of je ze er na nog kan eten.
Of anders gewoon even de kraan laten lopen zodat het water goed koud wordt en een theedoek oid nat maken en daarmee koelen. Moet je wel vaker even opnieuw onder de kraan doen, want warmt natuurlijk sneller op.

Succes er mee, kan echt veeel pijn doen dat soort dingen :(
<<

Anoniem108

Bericht 13 Dec 2014 15:53

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

Oh, da's wel een goed idee! Ik heb wel wat bevroren dingetjes in de vriezer liggen! Heb het uitgesteld naar beneden te lopen, want van de bank gaan is al vrij pijnlijk. Ja, kan idd pijn doen en ik viel maar een 'stukje'. Nogmaals dank!
<<

Anoniem122

Bericht 13 Dec 2014 15:55

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

Graag gedaan! En oppassen zometeen als je de trap weer op en af moet ;)
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 13 Dec 2014 16:08

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

Zak erwten hebben wij altijd als icepack in de vriezer, werkt perfect. Sterkte, ik zou idd iets kouds erop leggen en wel met een laagje textiel ertussen, anders ben je verder van huis.
<<

Anoniem108

Bericht 14 Dec 2014 16:05

Re: Koelen? (vd trap gevallen)

Thnx, CCC! Heb vannacht met aspirine geslapen en dat werkte wel voor een paar uurtjes. Werd helaas wel om 5 uur wakker en daarna nog amper geslapen. Het is vooral blauw en dik, maar niet meer zo pijnlijk als gisteren. Lopen gaat lastiger dan normaal gesproken, maar vlotter dan gisteren. :)

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers