Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goed voornemen

<<

Anoniem304

Bericht 09 Dec 2014 14:48

Re: Goed voornemen

Succes Toet. Ik rookte ook bijna 10 jaar toen ik stopte.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 11 Dec 2014 21:22

Re: Goed voornemen

Toet schreef:Ik ga vrijdag stoppen met roken! Ik wilde eerst afgelopen vrijdag stoppen (de dag na mijn verjaardag, want ik besefte me op m'n verjaardag dat ik precies 10 jaar 'vast' rook, op m'n 14e verjaardag mocht ik namelijk thuis roken :palm:) alleen ik was het gewoon vergeten! Haha, hoe dom. Nou ja, nu heb ik het dus een week uitgesteld omdat ik even voorbereidingstijd wil, vrijdag ga ik dan echt beginnen met mijn aller eerste en hopelijk laatste serieuze poging om te stoppen.


Je laatste sigaretjes Toet! Heel veel succes (en sterkte) toe gewenst met het stoppen met roken!
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem331

Bericht 11 Dec 2014 21:27

Re: Goed voornemen

Mijn goede voornemen is om aan mezelf en mijn kinderen te denken, en niet eerst aan anderen. Ik ben mezelf de afgelopen jaren wat kwijt geraakt, voornamelijk door de problemen en issues van een ander waar ik altijd tussen in zit. Dat wil ik niet meer. Ik ga in 2015 proberen uit te vinden wie ik ook alweer ben en wat ik graag wil.
<<

Anoniem331

Bericht 11 Dec 2014 21:29

Re: Goed voornemen

Oh Toet, succes met stoppen! Mijn laatste poging duurt nu al bijna 4 jaar, echt fijn om daar niet keer mee bezig te zijn.
Als je echt graag wil stoppen, dan gaat het je vast lukken!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 12 Dec 2014 10:07

Re: Goed voornemen

Succes Toet! Over 6 sigaretjes doe ik met je mee. Het moet nu echt lukken. Ik rook al 20 jaar onderhand en het moet maar eens klaar zijn.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Zeester

Bericht 13 Dec 2014 10:47

Re: Goed voornemen

Het niet snoepen is afgelopen week doordeweeks goed gelukt. Gisteren wel een zak m en m leeggegeten mijn vriend. Af en toe mag wel...
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers