Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


tijdschrift 'Kinderen'

<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 08 Dec 2014 22:10

tijdschrift 'Kinderen'

Ik heb een abonnement op tijdschrift Kinderen. Nu ontving ik afgelopen zaterdag het nieuee nummer met de melding erbij dat dit de allerlaatste is. Het blad is gestopt. M'n abonnement loopt nu nog een jaar en wordt nu automatisch omgezet naar 'ouders van nu' (zonder tegenbericht).
Ik ken dit blad zelf niet echt, nooit echt gelezen, maar zijn er meiden die het lezen en wat is jullie mening? En anders KEK Mama? Is dat leuk?
J. 07-11-2012
<<

Anoniem85

Bericht 08 Dec 2014 22:18

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik vind zelf Kek mama vele malen leuker. Ik vind ouders van nu meer gericht op zwangerschap, maar is al wel een hele tijd geleden dat ik die voor het laatst gelezen heb.
<<

Isa

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 269

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:42

Bericht 08 Dec 2014 22:21

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik ben lid geweest van het blad "kinderen" en van "ouders van nu". Zelf heb ik het blad "kinderen" stopgezet toen ik bij de oudste uit de babytijd ging. Het blad "ouders van nu" sluit in mijn ogen beter aan bij kinderen die wat ouder zijn er zit wat meer verdieping in de onderwerpen die aansluiten bij kinderen in bijvoorbeeld de peuterpubertijd. Het blad "kinderen" heeft meer onderwerpen over bevallen en kleine baby's ( in ieder geval heb ik dat zo onthouden/ervaren). Kek mama heb ik 1 keer gelezen er stond toen veel reclame in over kleding en accessoires voor de kinderen, zelf vond ik dit blad niet zo leuk.
Afbeelding
Afbeelding[/url]
<<

Anoniem166

Bericht 08 Dec 2014 23:14

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik heb Kek Mama een keer gekregen, maar ik vond het een vreselijk tijdschrift (die naam alleen al). Veel gericht op mode, vooral dure mode, bekende moeders etc. De Ouders van Nu vond ik in mijn eerste zwangerschap wel leuk om te lezen, maar wel veel van hetzelfde als je het blad een paar keer hebt gelezen. Ik hoorde laatst wel dat dat veranderd is en nu ook meer gericht op vaders en hun kinderen en oudere kinderen. Maar dat kan evengoed een verkooppraatje zijn geweest, want het kwam van iemand die me telefonisch een abonnement wilde aansmeren.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 09 Dec 2014 01:59

Re: tijdschrift 'Kinderen'

wat jammer, ik vond de kinderen wel leuk, leuker dan ouders van nu. kek mama is veel dure mode volgens mij.
M:21072011
J :08012014
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 09 Dec 2014 23:29

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik las t ook dat Kinderen ermee stopt, erg jammer. Ouders van Nu is leuk als je zwanger bent of je hebt een kleintje, nu bij de tweede vind ik t niet echt interessant meer. Kek mama heb ik ook wel eens gelezen, maar net wat de rest zegt veel dure kleding en niet echt realistisch voor iemand met een normaal budget.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 09 Dec 2014 23:36

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Bedankt voor jullie reacties. Hmm blijft lastig. Vond kinderen altijd leuk.
Heb nu losse nummer van kek mama en ouders van nu gekocht.
Als ik het niks vind ga ik mn abonnementen alsnog stop zetten
J. 07-11-2012
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 09 Dec 2014 23:43

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik las op Fb dat ze aanraden contact op te nemen met de abonnee service en dat ze dan kunnen kijken wat ze voor je kunnen doen, misschien abonnement opzeggen en je geld terug?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 09 Dec 2014 23:46

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ja dat kan idd fearie, maar wil eigenlijk nog wel een tijdschrift. Dus kijk even welke ik nu leuk vind.
J. 07-11-2012
<<

Anoniem272

Bericht 10 Dec 2014 00:12

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Viva Mama en J/M vind ik het leukst. Die laatste is wel gericht op ouders van kinderen van 4-12 jaar.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11153

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Dec 2014 07:08

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik had op ouders van nu en jij en je kinderen een abonnement maar las ze niet meer. Ik kon ze omzetten naar elk tijdschrift wat er is, ging allemaal heel makkelijk. Ik heb nu de viva en de linda om de abonnementen af te maken en daarna stop ik ermee.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem92

Bericht 10 Dec 2014 09:01

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik heb gisteren toevallig gebeld, ik had nog 11 nummers tegoed van jij & je kinderen.
Kek mama is echt voor werkende mama's met wat oudere kinderen, en een iets groter budget, vind ik persoonlijk.
Ouders van nu vond ik de laatste tijd niet zo leuk omdat ze naar mijn idee heel geitenwollensokkerig werden, maar ze hebben het weer aangepast en eigenlijk is het nu zowat hetzelfde format als jij & je kinderen.

Ze hebben het netjes opgelost, ik had het ook stop kunnen zetten maar heb gekozen voor ouders van nu de rest van mijn abonnement. Daar was een aanbieding van 14 nummers voor 37 euro, en dit was 17,45 goedkoper dan mijn abonnementsgeld voor jij & je kinderen dus dat restant krijg ik nog terug.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 10 Dec 2014 11:14

Re: tijdschrift 'Kinderen'

Ik had ook een brief gehad maar ik moest wel voor maandag bellen dus zou niet te lang wachten als je het nog wil verzetten.

Ik heb het stop gezet, ik heb net een proef abbo op de kek mama dus weet nog niet wat ik daar van vind. En omdat dan meteen te verlengen met een half jaar dat wilde ik niet. Die man had een mooi verkoop praatje, hij gaf ook aan dat ouders van nu zou veranderen. Maar ik heb het ff stop gezet en nu krijg ik mijn geld terug. Al had ik wel gedacht dat ik meer terug zou krijgen, krijg nog 31 terug en in juli moest het verlengd worden.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers