Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

<<

Fiene

Bericht 09 Dec 2014 21:00

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Mijn gevoel bij het '' magertjes'' was toch terecht. Ben vandaag gebeld door de Hema en zij gaven aan geschrokken te zijn door de (in hun woorden) '' kwalijke manier van omgaan met klanten'' De filiaalleider van het desbetreffende filiaal zal verder contact opnemen aldus degene die ik aan de lijn had. Ik heb toen wel gezegd dat het zo ook wel prima is, dat ik in eerste instantie de reactie erg summier vond maar dat ik dat bellen wel erg netjes vind. Maar zij vonden het geen manier en ik hoor er dus nog meer over.

Ben dus nog niet helemaal gek wat betreft de manier waarop er in eerste instantie gereageerd werd.
<<

Anoniem74

Bericht 09 Dec 2014 21:15

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Hun reactie staat los van hetgeen zij er daadwerkelijk van vinden. Jij plaats iets op social media...zij willen jou tevreden houden, zodat je niet nog meer negativiteit over hen plaatst. Dus het hoeft niet zo te zijn dat ze je daadwerkelijk begrijpen, het kan ook zo zijn dat ze je een zeur vinden en deze klacht snel willen afsluiten.




Daarnaast blijf ik mij verbazen dat sommigen verwachten dat een winkelmedewerker kots van een kind op gaan ruimen....kan de ouder in kwestie zelf toch ook? Wie moet op straat de kots opruimen dan? Of als je ergens op visite bent....de huiseigenaar?
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 09 Dec 2014 21:27

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Eens met Ig-Nore. Slechte publiciteit kan heel vervelend werken voor een winkel, dus lossen ze het maar op deze manier op, ongeacht hoe ze er zelf écht over denken.
Ik vind het ook wel heel bijzonder dat mensen verwachten dat personeel het braaksel van een kind gaat opruimen. Als klant zijnde had ik denk ik ook niet geholpen en was ik eerlijk gezegd denk ik snel de winkel uitgelopen. Ik heb geen fobie, maar ik kan gewoon niet tegen dat soort dingen.
Misschien had ik wel een glaasje water of zakdoekjes aangeboden. Of zou ik aanbieden om een eventueel tweede kind over te nemen van moeders, zodat zij zich kan ontfermen over het zieke kind, maar ik ga de kots van een ander niet opruimen.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Dec 2014 21:33

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Fiene zegt toch nergens dat ze verwacht dat het personeel de kots opruimt? Maar het personeel had WEL kunnen helpen door doekjes aan te geven, een emmertje met een sopje, een dweil etc.
Nu kon ze het in eerste instantie niet eens opruimen omdat het personeel haar geen middelen gaf om het op te ruimen. Die doekjes heeft ze van een andere klant gekregen.
<<

Anoniem74

Bericht 09 Dec 2014 21:34

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik heb het niet over fiene haar reactie....meer over de reacties van anderen in dit topic.
<<

Anoniem88

Bericht 09 Dec 2014 21:37

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Wie weet zijn ze via Google wel op dit topic uit gekomen :^^:
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 09 Dec 2014 21:39

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Hallo Hema *zwaaitnaarHema* :cheers:
<<

Anoniem74

Bericht 09 Dec 2014 21:39

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Lenthe schreef:Hallo Hema *zwaaitnaarHema* :cheers:


Zoek je op 'spugen hema' dan is het de 8ste hit :)
<<

Anoniem88

Bericht 09 Dec 2014 21:41

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ig-Nore schreef:
Lenthe schreef:Hallo Hema *zwaaitnaarHema* :cheers:


Zoek je op 'spugen hema' dan is het de 8ste hit :)

Bij 'overgeven kind hema' de zevende en achtste :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 09 Dec 2014 21:45

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Dit doet me denken aan de populaire zoektermen waarmee men vanaf een zoekmachine op onze site komt. Hilarische dingen komen voorbij!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5681

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Dec 2014 21:50

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Burgemeester Nicky schreef:Dit doet me denken aan de populaire zoektermen waarmee men vanaf een zoekmachine op onze site komt. Hilarische dingen komen voorbij!


Nu wil ik voorbeelden!
Mss leuk voor in de statistieken?
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 09 Dec 2014 21:54

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Dora schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Dit doet me denken aan de populaire zoektermen waarmee men vanaf een zoekmachine op onze site komt. Hilarische dingen komen voorbij!


Nu wil ik voorbeelden!
Mss leuk voor in de statistieken?

Ga ik voor zorgen bij de statistieken ja, leuk!
Wil het topic niet verpesten ;-)
<<

Fiene

Bericht 09 Dec 2014 22:13

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Ik wilde net zeggen, ik heb hier al meerdere malen gezegd dat ik helemaal niet verwacht had dat zij het zouden opruimen, helemaal niet. Maar wat sop, water oid was toch zeker wel op zijn plaats geweest. Dat is wat ik gezegd heb en steeds zeg.


En ik heb alleen de dag zelf en daarna idd op Fb, een paar dagen daarna, iets gemeld. Dus het is echt niet zo dat ik ze stalk ofzo. Zij bellen zelf een week later hier nogmaals over op.
<<

Anoniem74

Bericht 09 Dec 2014 22:24

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Maar met mijn tweede deel vd reactie doelde ik ook niet op jou, een emmer sop oid zou idd fijn zijn geweest.
<<

Fiene

Bericht 09 Dec 2014 22:26

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Oke sorry dan heb ik het niet goed gelezen. Ik dacht; grrrr weer iemand die mijn woorden totaal verdraaid;)

Maar idd sop was zeer welkom geweest toen N en ik helemaal onder zaten haha.
<<

Anoniem81

Bericht 10 Dec 2014 10:09

Re: Zou jij helpen..overgevend kind in winkel

Dundas schreef:
Ig-Nore schreef:
Lenthe schreef:Hallo Hema *zwaaitnaarHema* :cheers:


Zoek je op 'spugen hema' dan is het de 8ste hit :)

Bij 'overgeven kind hema' de zevende en achtste :)

Vast ook iets wat mensen vaak googlen :kersthaha:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers