Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Etten leur

<<

Flow

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:41

Woonplaats: Brabant

Bericht 15 Sep 2013 21:03

Etten leur

Eind oktober ga ik samen met mijn man 3 dagen naar een hotel in Etten leur.
Wat is er zoal te beleven in de omgeving? We zijn er n.l nog nooit geweest.
We gaan heerlijk met z'n tweetjes zonder de kinderen dus vraag me af wat dan leuk is om te gaan doen?
Alle tips zijn welkom! :yes:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2013 06:15

Re: Etten leur

Ik heb 16 jaar in Etten-Leur gewoond en ik vind het dorp vrij saai.
Je heb er het Nederlands Drukkerij museum. Daar ben ik nooit geweest.
Wat ik wel leuk vond was het paulushofje met het Heemkundig Streek Museum Jan Uden. Daarin ga je terug in de tijd qua spullen etc. Het hofje zelf is ook mooi.
We hebben nog het Vincent van Gogh huis, maar daar is weinig te zien geloof ik. Daarin zit nu het vvv kantoor van Etten-Leur
Verder zijn er genoeg restaurantjes in Etten-Leur. Ik zou zeggen als je geld over hebt ga lunchen bij het eendje of dineren bij de zwaan. De zwaan heeft een ster en je zit dan wel midden in het centrum.
Je kan ook gaan wandelen op de Pannenhoef. Mooi natuurgebied aan de rand van Etten-Leur.

Op vrijdagavond is het koop avond en als je zaterdag wit gaan shoppen moet je naar Breda gaan.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem173

Bericht 16 Sep 2013 06:26

Re: Etten leur

Ik zou lekker de omliggende steden bekijken zoals Tilburg en Breda! Gezellig een terrasje en een stadswandeling doen.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 16 Sep 2013 18:58

Re: Etten leur

Tilburg is stiekem nog 40 kilometer vanaf Etten-Leur en ook niet zo heel interessant. Breda is wel leuk om te bezoeken.
Maar een stadswandeling in Etten-Leur is op zich zo gedaan. Ik loop in een 45 minuten van de grens Etten ( tegen Hoeven aan), naar Leur bij de haven. Dan heb je de globale breedte van het dorp wel gehad.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 17 Sep 2013 18:00

Re: Etten leur

Breda is inderdaad een erg leuke stad! Tilburg zou ik ook niet zo snel heen gaan.. Weet niet of je van fietsen houdt maar dat kun je hier in de omgeving ook wel mooi doen vind ik.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Flow

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:41

Woonplaats: Brabant

Bericht 17 Sep 2013 20:14

Re: Etten leur

Dan zal het sowieso wel een dagje Breda worden. Ben daar wel ooit geweest en vond het een gezellige stad.
Ligt het eigenlijk een beetje in de buurt van de Biesbosch? Mijn vriend vind het denk ik wel leuk om misschien een bootje te huren daar mocht het een beetje weer zijn.
Bij het hotel zit ook een spa center dus we zullen sowieso heerlijk gaan ontspannen. :yes:

Thx voor de tips!
<<

psv-forever

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 141

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:43

Woonplaats: Ile de france, departement 77

Bericht 17 Sep 2013 23:32

Re: Etten leur

Spa trivium hotel? Ben daar ooit eens in de sauna geweest. Was wel relaxed.

En ik zou gewoon breda / Tilburg / de biesbosch bezoeken. Genoeg te doen in de omgeving
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 18 Sep 2013 18:18

Re: Etten leur

De Biesbosch is inderdaad niet zo ver weg en is een mooi gebied! Kijk wel even naar welk gedeelte je gaan, Ergens (weet helaas niet meer precies waar) zijn ze nu aan het werk met nog meer natuur creëren maar daardoor is het daar op dit moment niet zo mooi.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Flow

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:41

Woonplaats: Brabant

Bericht 18 Sep 2013 21:49

Re: Etten leur

Ja in dat hotel zitten we idd. Ben benieuwd! Kijk er wel naar uit om ff lekker weg te gaan.

Biesbosch gaan we zeker doen als het een beetje weer is!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 19 Sep 2013 13:09

Re: Etten leur

De meeste mensen van buitenaf zeggen dat ze in Etten-Leur zo leuk kunnen winkelen dus misschien wil je dat ook nog even proberen? Ik ben er aan gewend dus ik vind het minder speciaal ;)

Als je de laatste zondag van oktober gaat is het koopzondag, het is wel marathon zie ik nu.
http://www.winkelhartetten-leur.nl/koopzondagen

Misschien heb je ook nog iets aan deze site http://www.uitinettenleur.nl/
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Sep 2013 18:41

Re: Etten leur

De marathon van Etten-Leur geeft altijd wel sfeer op het raadshuisplein. Dat zijn de momenten dat ik het niet erg vind om mijn ouders een bezoekje te brengen en met vrienden op het terras te gaan zitten.
Ik snap eigenlijk niet waarom dat er een hoop meiden Tilburg aanraden om heen te gaan. Want eigenlijk is Tilburg in mijn ogen nog saaier dan Etten-Leur en veel meer winkels zijn er niet in verhouding.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:06

Bericht 20 Sep 2013 21:41

Re: Etten leur

Ik dacht ook meteen aan een bootje huren in de biesbosch. Verder vind ik Etten Leur niet zo spannend. Maar ach, het gaat om het samenzijn toch!
<<

Anoniem73

Bericht 21 Sep 2013 09:05

Re: Etten leur

Etten leur zelf vind ik niet zoveel aan. Misschien naar rosada of skydive in roosendaal.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 21 Sep 2013 19:31

Re: Etten leur

Langs komen op mijn werk (werk aan de overkant van het hotel waar jullie zitten).
Uuuhhh, gek eigenlijk dat als je er woont het gewoon niet weet. Haha.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 25 Sep 2013 18:18

Re: Etten leur

Dora, verkoop jij broodjes? Dan ken je misschien een oud collega van me wel. Zij heeft een tijdje iets aan haar voet gehad.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 25 Sep 2013 19:15

Re: Etten leur

Kun je me even een pm sturen met en naam en aan welke naam van zaak jij zit te denken
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers