Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderen en familie'verplichtingen' (kerst)

<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 07 Dec 2014 16:01

Re: Kinderen en familie'verplichtingen' (kerst)

Hier komen man en ik kerstavond thuis van een paar dagen buitenland. De kids zijn bij opa en oma alle dagen dat wij weg zijn en hebben daar hun eigen kamer. Die halen we 1e kerstdag op en ontbijten daar. Wij gaan dan waarschijnlijk naar mijn schoonmoeder, echt een verplicht bezoek, want goed contact is er niet. We hebben aangegeven maar tot een bepaalde tijd te kunnen omdat we daarna lekker met de 4 kids uit eten gaan. We hebben geen tijd om inkopen te doen qua verse producten dus vandaar we hiervoor kiezen. Ik werk beide kerstdagen de nacht dus na het uit eten, kids op bed en nog even relaxen voor het werk. Als ik thuis kom uit het werk ontbijten we met het hele gezin, ik duik mijn bed in en mijn man vermaakt de kids en boodschappen doen voor het avondeten. Rond 14 uur gaan we naar mijn ouders waar we met de hele familie gaan eten. Iedereen neemt wat mee. Dat wordt vast een latertje maar ik moet het om 22 uur afbreken om weer te gaan werken. De kinderen kunnen naar bed wanneer ze moe zijn aangezien ze daar dus hun eigen kamer hebben.

Vooral lekker hectisch zoals elk jaar aangezien ik nooit een feestdag vrij ben maar wel gezellig en veel met zijn allen dus dat is altijd goed :)
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 09 Dec 2014 09:10

Re: Kinderen en familie'verplichtingen' (kerst)

ik sta zelf in het theater met kerst.Eerste kerst middag voorstelling,dochter gaat even bij dr tante spelen,familie komt kijken en daarna eten we bij mn moeder. A heeft daar een bdje dus die leggen we lekker te slapen tweede kerst hebben we een brunch en daarna moet ik naar het theater. Mn schoonfamilie komt naar de avond voorstelling,man gaat met dochter naar huis.

kerstavond ga ik lekker hapjes maken voor ons drie en lekker een kerstfilm kijken ofzo,de 27e heb ik nog voorstellingen en daarna een paar dagen vrij dus dan is de agenda op een bezoek aan mijn opa( waarschijnlijk) helemaal leeg!
<<

Anoniem73

Bericht 09 Dec 2014 16:52

Re: Kinderen en familie'verplichtingen' (kerst)

Familie woont gelukkig allemaal om de hoek.
Kerstavond altijd bij mijn moeder.
1e kerstdag altijd naar de efteling en savonds lekker eten bij schoonouders. 2e kerstdag een heerlijke relaxdag en savonds uit eten.
<<

Fiene

Bericht 09 Dec 2014 22:16

Re: Kinderen en familie'verplichtingen' (kerst)

Wij doen allemaal niet mee met die Kerst hype. Kerstavond gewoon lekker thuis en eten we verse frietjes. Eerste kerstdag naar mijn moeder en daar gaan we gourmetten. Tweede kerstdag komen mijn schoonouders hier en gaan we gewoon pizzarette doen. Ik pas er voortaan voor om overal heen te vliegen en ik pas er al helemaal voor om uren in de keuken te staan waar ik verse friet gewoon veel lekkerder vind ( en de kinderen ook)
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers