Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vriend als ZZP'er en erg druk

<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Nov 2014 21:27

Vriend als ZZP'er en erg druk

Mijn vriend is ZZp'er in de bouw en erg druk met zijn werk, gelukkig stromen de klussen ook binnen, maar daarnaast dat administratiewerk, facturen, offertes, rekeningen, hij zit bijna iedere avond achter de pc of is bij een klant. Hij is altijd druk. Ik vind het niet altijd even leuk dat ie elke avond druk of weg is, natuurlijk moet ik niet helemaal gaan zeuren en blij zijn dat hij werk heeft

Voor de meiden die ook een partner als zzp'er hebben, hoe ervaren jullie dat?
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Nov 2014 22:44

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Mijn man is dat jaren geweest ging om half 5 in de ochtend weg en kwam 7 uur in de avond thuis. Ik deed meestal de administratie
Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Nov 2014 22:50

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Ja de administratie ga ik op den duur ook van hem overnemen, maar dan alleen het stukje rekeningen betalen, ik kan geen offertes of facturen voor hem maken.
<<

Anoniem124

Bericht 12 Nov 2014 22:58

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Geen ZZP-er maar wel elke dag overuren momenteel. Niet gezellig maar dat hoort er af en toe bij en gezien zijn werkplezier en salaris nemen we er genoegen mee.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Nov 2014 23:10

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Facturen maken deed ik op het laatst ook. Offertes niet.
Afbeelding
<<

Anoniem84

Bericht 12 Nov 2014 23:12

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Hier ook een drukke zzp-er. Onlangs gestart met een nieuw bedrijf waarvoor hij ook veel in het weekend en 's avonds weg is. Hier is het nog erg zoeken naar een balans omdat hij zijn oude bedrijf er ook nog naast heeft. Ik doe helemaal geen administratie oid voor hem, ik ben zelf druk genoeg;)
<<

Anoniem112

Bericht 13 Nov 2014 15:06

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

De man van een vriendin van mij is zzp-er en echt waar geen een man is zoveel thuis als die van haar... Hij werkt echt maar 24 uur per week ofzo, hij is echt zoveel thuis, geen idee hoe dat kan.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Nov 2014 15:14

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Mijn vriend werkt overdag voor een werkgever en `s avonds en in het weekend voor zichzelf. Ik doe de hele papierwinkel eigenlijk. M`n vriend maakt een werkbon en aan de hand daarvan maak ik een factuur en doe ik de andere administratie. Dat deel ligt hem niet en mij wel, dus dat komt goed uit.

Ik vind het heerlijk zoveel tijd voor mezelf. Maar goed, wij hebben nog geen kinderen natuurlijk.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Nov 2014 16:25

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Ja de balans moeten wij ook nog steeds zoeken, die is er nog niet echt. Wat betreft de administratie, heb ik het gister met hem over gehad, het lijkt mij wel een uitdaging maar ook wel spannend straks doe ik wat fout op de facturen.
Maar als ik dat compleet over zou kunnen nemen, dan zou dat zoveel werk schelen. Goed voornemen ook voor het nieuwe jaar.

Annemijn, is die man vrijwillig zoveel thuis? Of heeft hij op het moment niet zoveel klussen waardoor hij veel thuis is?
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 15 Nov 2014 15:14

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

:hug:
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Nov 2014 16:54

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Mijn vriend heeft een eigen zaak en is ook erg veel van huis.
1 avond in de week is van ons samen, dan gaan we samen naar dansles. En als ik ergens naar toe wil of hij moet een avond/dag van mij vrijhouden, dan zet ik die in de agenda en dan kan dat ook.
Voordeel is wel weer dat hij bijvoorbeeld steeds mee kon naar de verloskundige en echo's en nu soms naar het consultatiebureau. En vroeger ging ik ook wel mee helpen op klussen, de vloer vegen en spullen aangeven zijn toch handig voor hem. En samen de bonnetjes invoeren is ook altijd wel gezellig.
Er zijn ook wel eens weken dat hij veel thuis werkt en dan zie ik (en de baby) hem natuurlijk veel meer.

Ik ben er aangewend en ben niet anders gewend. (Heel soms vind ik het weleens vervelend als hij ook op zondag nog moet werken, maar dat is dan voor hem ook niet leuk, denk ik dan maar.)
<<

Anoniem129

Bericht 18 Nov 2014 20:30

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Mijn man is ook ZZP'er. Hij heeft het ook wel erg druk maar nu bij ons nieuwe huis een werkplaats waardoor hij veel thuis kan doen (voorbereidend tenminste). Dat maakt ook weer dat hij dat vaak in de avonduren doet, maar alleen maar tot koffietijd. Zijn administratie doe ik, hij vindt dat ik met mijn fulltime baan voor de klas genoeg te doen heb en dan is ook eigenlijk zo!
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 03 Dec 2014 00:28

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Voor de meiden die de administratie overnamen van hun vriend, hebben jullie een administratieve opleiding gedaan? Mijn vriend vind het nogal moeilijk dat hij iets waar hij 8jr voor naar school is geweest nu zomaar uit handen te geven. En met name alle kennis van het bouwmateriaal etc, ik heb dat inzicht ook (misschien nog) niet. Hoe deden jullie dat?
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1753

Geregistreerd: 20 Sep 2013 11:14

Bericht 09 Dec 2014 17:03

Re: Vriend als ZZP'er en erg druk

Mijn vriend is ook zzp'er in de bouw. In het begin werkte hij echt 6 dagen per week en dag ook nog 4 avonden. Die avonden werkt hij niet meer, ook overdag blijft hij makkelijker thuis (af en toe dan), omdat hij werk leuk (en natuurlijk nodig) vindt, maar tijd met mij doorbrengen belangrijker vindt. Daarnaast komt hij vaak tussen de middag thuis als ik er ook ben om samen te lunchen. Vind dat dus wel een voordeel, dat hij eigen baas is. Alleen jammer dat hij altijd zes dagen per week werkt en we de zondag dus alleen echt samen hebben.

Zijn offertes en facturen type ik uit. Hij schrijft ze op papier, ik doe de rest. Voornamelijk omdat ik er sneller en netter in ben. Wat hij soms een nadeel ervan vindt is dat ik hem op de huid zit over betalingen, contacten ed. Maar goed, hij vindt het ook wel weer fijn dat ik meedenk.
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers