Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met de Nikon COOLPIX S9700?

<<

Anoniem187

Bericht 07 Dec 2014 14:37

Iemand ervaring met de Nikon COOLPIX S9700?

Ik heb hier mijn oog op laten vallen, maar ik heb er niet zo veel verstand van. Is dit een goede fotocamera?

http://www.bol.com/nl/p/nikon-coolpix-s ... 025093139/
<<

Anoniem187

Bericht 07 Dec 2014 22:56

Re: Iemand ervaring met de Nikon COOLPIX S9700?

Niemand?
<<

Burgemeester Bo

Bericht 07 Dec 2014 23:28

Re: Iemand ervaring met de Nikon COOLPIX S9700?

Het is niet toegestaan je topic te uppen zonder nieuwe info :wink:, maar ik heb voor morgen een berichtje klaargezet op Twitter over dit topic. Hopelijk komt daar reactie op en dan laat ik het je weten!
<<

Anoniem187

Bericht 07 Dec 2014 23:30

Re: Iemand ervaring met de Nikon COOLPIX S9700?

Is dat een nieuwe regel? Het gebeurt regelmatig, dus ik was me er niet van bewust, sorry!

Tof dat je het via Twitter wilt delen, hopelijk komt er snel een reactie van iemand..
<<

Burgemeester Bo

Bericht 07 Dec 2014 23:34

Re: Iemand ervaring met de Nikon COOLPIX S9700?

Nee, staat er altijd al in. We zien het regelmatig door de vingers, want een PM is wel zwaar voor een dergelijke 'overtreding' en als we reageren, gaat het topic alsnog omhoog. Op veel fora is het verboden, omdat het zorgt voor een onnatuurlijke verdeling van de actieve onderwerpen. Dan zou bijvoorbeeld heel de eerste pagina van de actieve onderwerpen uit topics in Vraag & aanbod kunnen bestaan, omdat daar iedereen belang heeft bij het uppen van een topic.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers