Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trots!

<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 24 Sep 2013 11:54

Trots!

Mijn zoontje is vandaag voor het eerst wezen oefenen op de basisschool. Hij is erg verlegen, had er wel heel veel zin in maar vond het ook erg spannend. Ik mocht er in principe de hele ochtend bij blijven. Ze begonnen in de kring en toen was hij heel verlegen en wilde constant mijn hand vasthouden. Daarna mochten ze spelen en toen stuurde hij me gewoon naar huis! Daarnet heb ik hem opgehaald en hij kwam helemaal blij en enthousiast naar buiten. Ik ben zo trots op hem dat het zo goed is gegaan! Donderdag mag hij weer gaan oefenen, ik ben benieuwd.

Jullie nog trotse momenten?
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem162

Bericht 24 Sep 2013 12:14

Re: Trots!

Wat leuk dat het zo goed is gegaan en hij je gewoon naar huis stuurde.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 24 Sep 2013 12:15

Re: Trots!

Wat goed van hem! Fijn ook dat het zo goed is gegaan.

Ik ben trots op J., omdat ze eindelijk lekker begint te praten. Echt zinnen maken doet ze nog niet, maar door allemaal woorden aan elkaar te plakken, kan ze zich toch duidelijk maken.

Afgelopen weekend was ze jarig en toen heeft ze een loopfiets van opa en oma gekregen. Ze heeft wel tien keer verteld: "fiets, opa oma, auto" ofwel, de fiets stond achterin de kofferbak van de auto.
Vanochtend pikte de kat een broodkorst van haar. J. roept: "neeeeej, POESJE!!" en tegen mij: "Doe iets". En toen ik met F. beneden kwam: "ha vriend! Dag vriendje".
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 24 Sep 2013 12:26

Re: Trots!

Oh Figaro fijn zeg! Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg trots op bent!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 24 Sep 2013 12:56

Re: Trots!

Ah wat goed an hem Knillis. Fijn ook voor jou en je gemoedsrust.

Figaro: wat fijn dat het goed gaat met praten!
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 24 Sep 2013 13:10

Re: Trots!

Wat fijn zeg!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 24 Sep 2013 16:43

Re: Trots!

Wat goed zeg! Voor jou ook wel een lekker gevoel denk ik!!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Anoniem255

Bericht 24 Sep 2013 16:46

Re: Trots!

Wat fijn! Als ik dit lees krijg ik al bijna tranen in mijn ogen omdat hier ook al "bijna" zo ver is.
Ik wil haar nog helemaal niet weg brengen. Ondanks dat ze zelf bijna elke ochtend vraagt wanneer ze nu naar de grote school mag.
<<

Anoniem24

Bericht 24 Sep 2013 17:14

Re: Trots!

Wat fijn dat hij het zo leuk vond! Hopelijk blijft hij enthousiast.

Ik ben heel trots op mijn meisje omdat ze sinds een week ineens zindelijk is en de ongelukjes op 1 hand te tellen zijn. Zelfs toen we gister uitgebreid boodschappen hadden gedaan was ze droog gebleven en toen ik thuis de boodschappen op stond te ruimen riep ze ineens dat ze geplast had (helemaal zelf haar legging en onderbroek omlaag gedaan en goed haar jurk omhoog gehouden).
En sinds 2 nachten is haar luier 's ochtends ook droog en doet ze meteen na het opstaan een hele grote plas op het potje. Ik heb haar nu beloofd dat als ze een week 's ochtends een droge luier heeft ze het 's nachts zonder luier maar gaan proberen. We zijn dus heel benieuwd hoe het gaat.
<<

Anoniem315

Bericht 24 Sep 2013 17:30

Re: Trots!

Wat fijn! En leuk dat jij er bij mocht zijn :D Dat is bij ons geen gewoonte, maar zou wel veel huilmomenten schelen.

Mijn eerste echte werkdag na de vakantie, de eerste schooldag, had ik direct een nieuwe leerling in de klas die een ochtend mee draaide. Hij heeft meer dan een halfuur gehuild en ik kon niet fatsoenlijk het bijbelverhaal voorlezen en de kinderen hun vakantieverhalen aanhoren. Ik had hem op schoot en hij huilde luid. Aan één stuk door. Ik heb hem continue ingefluisterd dat hij rustig moest worden, net als de andere kinderen, maar dat werkte niet. Hij zei na een kwartier huilend: 'Als het niet ging, mocht ik terug naar huis, naar mama'. Uhm.. :laughcry: Bij mij niet. Dus nog even geprobeerd het uit te houden (ik was de wanhoop bijna nabij, maar zat druk na te denken over een laatste redmiddel. De ouders bellen doe je niet zomaar en in dit geval zou het kind het voor mijn gevoel 'winnen', waardoor het alleen maar lastiger wordt om te wennen). Toen het na een halfuur nóg niet goed ging, heb ik gezegd: 'Je moet nu proberen rustig te worden en als je niet meer huilt, wil ik je mama misschien wel bellen'. Toen werd hij stil, heb ik hem nog een poosje op schoot gehouden... en uiteindelijk is hij het zelf kennelijk vergeten, want daarna was het goed! Wel steeds aan de hand gehouden en met elke activiteit op schoot, maar goed. De aanhouder wint. Uiteraard wel op een kindvriendelijke manier, want ik vond het ook echt wel heel zielig. Arm klein frummel.
<<

anoniem196

Bericht 24 Sep 2013 19:32

Re: Trots!

Hier ook een trotse mama.

E. is sinds 3,5 maand zindelijk overdag zonder luier aan. (daarvoor al paar maanden met luier)
Een week of 3 geleden zei ze dat ze s' nachts geen luier meer om wou.
Ik zei dat dit alleen mocht als ze in de eigen bed bleef slapen.
Dit vond ze goed, dus ze slaapt al 3 weken heerlijk in de eigen bed zonder luier.
Nog geen ongelukjes. Vanaf dat ze overdag droog is, heeft ze s' nachts ook maar misschien 5 keer in de luier geplast.
Dus ben super trots.
En helemaal gelukkig dat wij na maaaaaannndeeeennn weer eens lekker tegen elkaar aan kunnen kruipen in bed :dance:
Ze sliep al een jaar meer dan de helft van de nacht tussen in.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 17:27

Bericht 25 Sep 2013 08:19

Re: Trots!

Wat goed!

Ik ben trots omdat mijn dochter eergister haar eerste zwemles heeft gehad. Ze vond het echt helemaal geweldig.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 25 Sep 2013 08:25

Re: Trots!

Wat goed!

Ik ben trots op mijn jongste. Ze heeft heupdysplasie en had voorheen een spreidbroek. Afgelopen dondedag op controle geweest en we mogen af gaan bouwen. Alleen met slapen, moet ze de spreider aan. Nu kan ze binnen 5 dagen rollen van buik naar rug en andersom. Nu rolt ze dus heel de woonkamer door.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem272

Bericht 25 Sep 2013 08:30

Re: Trots!

Knillis: wat goed! Exo: dat is inderdaad sneu zeg. Ook niet zo handig dat tegen hem gezegd was dat hij naar huis zou mogen. Figaro: dat 'doe iets' vind ik echt geniaal! :thumbup:
<<

Anoniem272

Bericht 25 Sep 2013 08:32

Re: Trots!

Lynn: had jij op het vorige forum een avatar met een pinguin en een forumnaam met een J?
<<

*Lieke*

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 130

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 25 Sep 2013 09:10

Re: Trots!

Wat een kanjers allemaal!

Fijn Knillis dat het wennen zo goed ging!
Figaro: wat goed. Kan me voorstellen dat je heel trots bent!
Lynn: wat knap van je meisje!

Ik ben heel trots op mijn oudste omdat hij sinds drie weken ineens 'cold turkey' van het duimen af is. Zondag krijgt hij een nieuwe fiets als beloning, kan niet wachten om zijn koppie te zien :)
Grote kanjer 3-6-9
Kleine kanjer 17-12-12
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 25 Sep 2013 10:05

Re: Trots!

Filoria schreef:Lynn: had jij op het vorige forum een avatar met een pinguin en een forumnaam met een J?


Ja, ik was voorheen Jelin.

@ Lieke.. Wat goed! Kan hij mijn oudste een lesje geven haha.. die duimt nog steeds helaas.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 25 Sep 2013 11:32

Re: Trots!

Ik ben trots op mijn mannetje omdat hij eindelijk kan fietsen. Waren al weken aan het oefenen, maar kreeg de slag niet te pakken. Hij trapte telkens op de rem in plaats van vooruit. Gisteren met tyraps om zijn voeten geprobeerd en in een keer lukte het. Net weer een stukje gefietst en nu lukte het ook zonder de tyraps :dance:
Ons boefje 24-08-2010
<<

Anoniem272

Bericht 25 Sep 2013 16:45

Re: Trots!

Lynn schreef:
Filoria schreef:Lynn: had jij op het vorige forum een avatar met een pinguin en een forumnaam met een J?


Ja, ik was voorheen Jelin.

@ Lieke.. Wat goed! Kan hij mijn oudste een lesje geven haha.. die duimt nog steeds helaas.

Leuk dat je hier ook bent! Hoe is het verder met jou en je dochters? T duimt trouwens ook nog steeds.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:05

Bericht 25 Sep 2013 18:00

Re: Trots!

Filoria schreef:
Lynn schreef:
Filoria schreef:Lynn: had jij op het vorige forum een avatar met een pinguin en een forumnaam met een J?


Ja, ik was voorheen Jelin.

@ Lieke.. Wat goed! Kan hij mijn oudste een lesje geven haha.. die duimt nog steeds helaas.

Leuk dat je hier ook bent! Hoe is het verder met jou en je dochters? T duimt trouwens ook nog steeds.


Ik ben er al weer een tijdje, maar niet zo actief.

Hier gaat het goed. Met de meiden ook. De jongste is nu als ze wakker is van der spreidbroek af. Het is een heel ander kind nu. Erg bewegelijk en is echt op ontdekking. Ze is ook erg vrolijk. De oudste doet het ook prima. Gaat goed op school en thuis ook. Ze vind haar zusje ook geweldig rn zijn dol op elkaar gelukkig.

Hoe gaat het met jullie en jouw zwangerschap? En hoe vind T het?
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers